בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
אופנה ברשת 
סודות האופנה של גוגל 
 
 עזר המחשוף? בר פאלי    צילום: Getty Images    
אופנה ברשת |
 

הפופולריות של בר פאלי מול בר רפאלי, הפריט החורפי שכולם מחפשים בקיץ וחברת האופנה השולטת ברשת. בדקנו מה מחפשים המכורים לאופנה בגוגל ומצאנו עשרה דברים שאפשר לגלות רק שם. רוצים לדעת גם? כנסו

 
 
 
 
 
 
 
 
 

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו סאקרים מושבעים של סטטיסטיקות. נכון שכמעט נרדמנו למוות בשיעורי סטטיסטיקה באוניברסיטה, אבל כשבתחזית מזג האוויר מדברים על התדירות בה יורד גשם ראשון בספטמבר (כל שש שנים) לעומת מה שקרה כאן ב-6-7 השנים האחרונות (כמעט כל שנה הגשם מגיע בספטמבר), אנחנו מרגישים חכמים ומוצלחים הרבה יותר.

 

מאחר ואנחנו גם חובבי אופנה מושבעים, סטטיסטיקות אופנתיות הן כמעט כמו אורגזמה בשבילנו. מי אהובה יותר, בר רפאלי או בר פאלי? הנה שאלה ששברנו בגללה את הראש היפה והקטן שלנו בזמן האחרון ולא מצאנו תשובה. אז נזכרנו שגוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, ובין שאר הפי'צרים שענקית הטכנולוגיה מציעה, יש את גוגל טרנדס, שיודעים לספק לנו את המידע לגבי הדברים שאנשים מחפשים בעזרת גוגל. כך גם גילינו את התשובה החשובה ביותר בעת האחרונה: רפאלי לוקחת את פאלי בלי כל בעיה.

 

אם גם אתם כמונו, הנה לכם 10 דברים שלא ידעתם על אופנה, שרק בגוגל יידעו לספר לכם.

 

בלסר מוכר יותר

 

יונתן ווגמן, דוגמן הבית של קסטרו, נראה טוב, ללא ספק; אבל בכל הקשור למציאות של גוגל, דווקא דוגמן הבית לשעבר ועורך דין/איש העסקים בהווה, דודי בלסר, מככב בראש רשימת החיפושים. גוגל אמנם לא חושפת נתונים מספריים אלא מדרגת לפי נפח חשיפה, אבל שלא יהיה ספק: בלסר כן, ווגמן לא.

 

 

 

 
הכי כן: דודי בלסר
 הכי כן: דודי בלסר   צילום: קובי בכר 
 

מגפיים נועלים בקיץ

מזג האוויר מכתיב לנו את מה שאנחנו לובשים ובהתאם גם את החיפושים שלנו: בחורף מחפשים מגפיים, בקיץ סנדלים. אבל מסתבר שגם מזג האוויר לא מונע מאתנו להיות מקוריים: כובעים היו הכי פופולאריים ב-17-23 בפברואר, שיא עונת הגשמים בהם המים לא עושים טוב לכובע. מצד שני, מאז סוף יולי יותר ויותר אנשים מחפשים מידע הקשור במגפיים ברשת. כבר מתכוננים לחורף?

 

 

 
עוד דקה חורף
 עוד דקה חורף   צילום: יחצ טו גו 
 
 

קסטרו מנצחים (בגוגל)

הזהירו אותנו שכניסת ענקיות האופנה הבינלאומיות תשנה את שוק האופנה בישראל. זה קרה בהורדת המחירים, כנראה, אבל לא מעבר לכך: בשנה החולפת רוב הישראלים חיפשו את קסטרו בגוגל, ו- H&M במקום השני. רנואר במקום השלישי ו- Forever 21 במקום הרביעי.

 

 

 

 
אופנה ישראלית. קסטרו
 אופנה ישראלית. קסטרו   צילום: יחצ 
 

זוכרים את בן עמי

תמי בן עמי היתה דוגמנית על ישראלית עוד לפני שהמושג היה מוכר ומובן, בימים שדוגמנות היתה עבודה שהביאה גם שערים על מגזינים. שנים רבות אחרי מותה והיא עדיין מבוקשת בגוגל, גם אם במידה לא גדולה. כאשר משווים אותה למלכת יופי מפורסמת ומיס עולם לשעבר, רינה מור שתבדל"א, התמונה ברורה: בן עמי מבוקשת, מור לא. בגוגל.

 

 

 

 
מלכה נצחית: תמי בן עמי
 מלכה נצחית: תמי בן עמי    צילום: בן לם לגוטקס 
 

כולנו אוהבות לק

לא מאמינו לנו כשאנו אומרים שהלק הוא פריט האיפור הכי פופולארי? אז אולי גוגל ישכנע אתכן. פריט איפור זה היה המבוקש ביותר לאורך כל השנה האחרונה בגוגל, כשמתחתיו תמצאו (בסדר יורד) אודם, מייק אפ, מסקרה, איילנר ולבסוף, צלליות.

 

 

 
הראשון בטיפוח: הלק
 הראשון בטיפוח: הלק   צילום: מסך swatchandlearn.com 
 

בנאליות אמריקאית

מי שזקוק להוכחה נוספת בדבר הטעם הבינוני של האמריקאים באופנה, ימצא אותו בנתונים הבאים: רשת Forever 21 מככבת במקום הראשון בחיפושים של האמריקאים בחודש אוגוסט האחרון, כשהחברה נמצאת כבר 115 חודשים בעשירייה הפותחת. American Eagle Outfitters במקום השני ו- H&M בשלישי. ההפתעה מגיעה במקום הרביעי: רשת התכשיטים היוקרתית טיפאני, כבר 116 חודשים בעשירייה הראשונה.

 

 

 
מקום ראשון באמריקה: פוראבר 21
 מקום ראשון באמריקה: פוראבר 21    צילום: יחצ 
 

מעוניינים לדעת איזו שמלה שנחשפה על השטיח האדום היא הכי פופולארית לפי גוגל? זו של סופיה ורגרה, בטקס האמי של 2012. ההפתעה נמצאת במקום השלישי: היידי קלום חשפה בטן הריונית בשמלה אדומה בטקס האמי 2006, והיא כל כך פופולארית גם היום שהיא נוכחת במקום השלישי ברשימת שמלות השטיח האדום הנצפות ביותר.

 

 

 

 

 
היידי, השמלה והבטן. מקום שלישי
 היידי, השמלה והבטן. מקום שלישי   צילום: GettyImages/אימג'בנק 
 

את מי אוהבים בסינגפור?

אין זה מפתיע כנראה שמותג האופנה האיטלקי מיו מיו היה פופולארי בשנה החולפת בעיקר באיטליה, ואילו H&M פופולארית בשבדיה יותר מבכל מקום אחר (בכל זאת, מותג שבדי). אבל מי ציפה שהמדינה השניה ברשימת המדינות שתושביהן אוהבים את רוברטו קוואלי תהיה דווקא איחוד האמירויות המאוחדות? ואילו פראדה, עוד מותג איטלקי, פופולארי בעיקר ב... סינגפור.

 

 

 

 

 
אהוב בסינגפור: פראדה
 אהוב בסינגפור: פראדה   צילום: מתוך הקמפיין 
 

לונדון פופולארית, מילאנו לא

בחודש האחרון מתרחשים בבירות האופנה בעולם שבועות האופנה העונתיים. אז מי הוא הכי פופולארי לפי מנוע החיפוש של גוגל? לונדון מככבת מעל כולם לפי הגולשים ואחריה ניו יורק. שבוע האופנה הכי פחות מעניין: מילאנו, בירת הפורט-אה-פורטה.

 

 

 

 

 
לא רק בגוגל. סיינה מילר וחברים בתצוגה של ברברי בלונדון
 לא רק בגוגל. סיינה מילר וחברים בתצוגה של ברברי בלונדון   צילום: גטי אימג'בנק 
 

אין כמו בשבדיה

אנחנו אוהבים מגזיני אופנה -Vouge לנשים ו- GQ לגברים. אם אתן רגילות לשמוע את שמו של מגזין הנשים הנודע בגלל העורכת האמריקאית הידועה שלו, אנה וינטור, תופתעו לשמוע שדווקא בשבדיה המגזין הזה מבוקש יותר מבכל מקום אחר בעולם (אמריקה רק במקום החמישי). לפחות בחיפושים בגוגל. ו- GQ? קודם כל באמריקה, אחר כך באוסטרליה, קנדה, אנגליה, דרום אפריקה (!), פורטוגל ולבסוף בטייוואן (!!).

 

 

 

 

 
לאהוב את אנה
 לאהוב את אנה   צילום: אימג'בנק / Getty Images 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by