בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
ארוחה לילית 
טורפי לילה: לנשנש בלי להתחרט 
 
 בלי חמאה, כן?    צילום: fortolia    
ארוחה לילית |
 

מתחשק לאכול בלילה אבל רגשות האשם לא נותנים מנוחה? קבלו את מיטב הנשנושים הליליים שישאירו בטן מלאה ומצפון ריק מחרטה. מיד-נייט-סנק - כבר לא מילה גסה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

הנה תרחיש שבוודאי ישמע לכם מוכר - שעות הלילה הופכות קטנות, ארוחת הערב מרגישה כמו זיכרון מעורפל והבטן משמיעה קולות שהייתם מעדיפים לא לשמוע. משם, הדרך לפיג'מה מלאת כתמים בניחוח אשמה קצרה מאוד. אז מה הפתרון? בהנחה שללכתם לישון רעבים זו לא התשובה, אתם מוזמנים פשוט לנשנש משהו. אם אתם חוששים מעודף קלוריות שייכנס אתכם למיטה, כדאי שתדעו שרוב המומחים דווקא ממליצים על נשנושים קלים בלילה המעודדים את זירוז חילוף החומרים ואף מפחיתים את רמת הרעב בבוקר. הסוד טמון במה אוכלים.

 

ברוב המקרים, אם אתם מנשנשים בלילה אתם לא באמת רעבים. בדרך כלל מדובר בשעמום או הרגל מגונה שטיפחתם לאורך השנים, לכן חשוב לשים לב ולא לאסוף מרכיבים אקראיים ולא בריאים מהמקרר - פיצה וגלידה? מדהים, ובהחלט הולך מצוין עם הפרק החדש של "האנטומיה של גריי" שהקלטתם, אבל לא בדיוק מה שהבטן שלכם צריכה כמה דקות לפני שאתם הולכים לישון. אז מה כן? נשנושים שלא עוברים את ה-200 קלוריות (כל מאכל המכיל כמות קלוריות גבוהה מזה כבר מתחיל לגלוש לקטגוריית ה- "ארוחה אמיתית") ומכילים רכיבים מזינים.

 

 

 
 

פופקורן: כל עוד אתם לא ממיסים עליו הר חמאה, פופקורן הוא נשנוש לילה לגיטימי ולא מזיק בעליל.

טיפ קטן: הכינו פופקורן אמיתי בסיר וחסכו בקלוריות ובחומרים משמרים מיותרים. כדי לשדרג, פזרו מעט גבינת פרמזן דלת שומן.

 

קרקרים מחיטה מלאה: (אפשר גם עם שומשום) פתרון נהדר לשעות הלילה. הם מלאים בסיבים תזונתיים הממלאים את הבטן במהירות רבה. אכלו אותם עם מעט חומוס, גבינה לבנה או פסטרמה כדי להרגיע את הקיבה.

 

סלט נורית: מדובר בסלט של סבתא פרסייה דל במצרכים אבל עשיר בטעמים, שיהפוך את נשנושי הלילה לחגיגה של ממש. שמים בקערה קולורבי חתוך, גזר חתוך, תפוס חתוך דק עם הקליפה, צרור עלי נענע. מעל כל אלה סוחטים לימון ומפזרים מלח גס. סכנת התמכרות - ראו הוזהרתם.

 

גלידת יוגורט עם פירות: בחירה נהדרת לנשנוש לילי. היוגורט מלא בסידן וחלבונים, והפירות מוסיפים סיבים וויטמינים. השילוב של השניים מזרז את חילוף החומרים.

 

אדממה עם הרבה מלח גס: במקום לפצח גרעינים, תתעסקו עם קליפת האדממה. גם קל ומהיר להכנה, גם מהנה, גם משביע וגם בריא.

 

בייגלה עם גבינה: חלק מעניין הנשנוש הוא גם המריחה, הטבילה וכל מה שמסביב. שני חופני בייגלה עם קערית גבינה לבנה רזה יספקו את הגחמה.

 

 

 
תענוג לילי בתוספת סיבים וויטמינים
 תענוג לילי בתוספת סיבים וויטמינים   צילום: fortolia 
 
 

מילקשייק תות: מינוס הגלידה, כמובן. כתחליף, ערבבו בבלנדר גבינת ריקוטה קלה או רוויון עם תותים והוסיפו ממתיק טבעי כמו דבש. המשקה המתוק מרגיע את קרקורי הרעב ממש כמו הדבר האמיתי, אבל רק ללא הקלוריות המיותרות. 

 

טוסט עם אבוקדו: הפחמימות המורכבות מעודדות ייצור של מלטונין - הורמון הגורם לתחושת נמנום ועייפות, והאבוקדו מלא בחלבונים מזינים ושומן בריא. ארוחת לילה מצוינת.

 

שיבולת שועל: הודות לסיבים התזונתיים הרבים שבשיבולת השועל, הפחמימות שבה משתחררות לאט לזרם הדם. השחרור האיטי של הפחמימות שומר על איזון ברמות האינסולין ותורם לאספקת רכיבי תזונה ומעניק תחושת שובע ורוגע למשך שעות רבות.

 

קח פרי ותהיה לי בריא: זה עובד גם בלילה. תפוח עסיסי, אפרסק קריספי ובקרוב גם שפע של פירות הדר משגעים. כל הפינוק שבעולם בלי לעשות יותר מדי חשבון.

 

 

 

 

 

 

 
משביע ומרדים
 משביע ומרדים   צילום: fortolia 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by