בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
רוקדים ומתחטבים 
רוצים לרזות? תרקדו! 

רוצים לרזות? תרקדו!

 
רוקדים ומתחטבים |
 

השחקנית נעמי ווטס נעזרה בתוכנית אימונים המבוססת על ריקוד כדי להשיג את הגזרה הדקיקה של הנסיכה דיאנה. כנסו לגלות למה כדאי גם לכם להתחיל להזיז את האגן

 
 
 
 
 
 
 
 
 

בחודש שעבר עלה לאקרנים הסרט "דיאנה" בכיכובה של השחקנית נעמי ווטס, המתעד את חייה של הנסיכה המנוחה. את הההכנות לתפקיד לקחה ווטס מאוד ברצינות לרבות תוכנית אימונים קפדנית, במטרה להשיג הדקיקות שאפיינה את הנסיכה המפורסמת.

 

מי שעבדה עם השחקנית היתה מאמנת האישית, סימון דה לה רו,  מאמנת כושר מפורסמת בניו יורק ואחראית לתוכנית האימונים של שחקנים רבים בניהם סנדרה בולוק, אן התוואי ומאט דיימון. דה לה רו נחשבת גורו נערצת וידועה בסגנון האימון הקשוח והיעיל שלה שמבוסס כולו על ריקוד. גם עם ווטס, כמובן, עבדה המאמנת בתוכנית אימונים שכללה ברובה שיעורי ריקוד.

 

 

 
להכנס לנעליים גדולות, אבל שמלה צרה. ווטס והנסיכה דיאנה
 להכנס לנעליים גדולות, אבל שמלה צרה. ווטס והנסיכה דיאנה   צילום: Splashnews, ארכיון 
 
 

דה לה רו, רקדנית מקצועית לשעבר, מספרת שכאשר היא עובדת לקראת מטרה מסויימת היא דורשת מהלקוחות שלה להתאמן לפחות חמש פעמים בשבוע כשהאלמנט השולט באימונים הוא כאמור הריקוד.

 

"ריקוד זו הדרך המהנה ביותר להזיע ולשרוף קלוריות, היא טוענת, "אימונים אלו אהובים על הסלבריטאים מכייון שהם מביאים לירידה במשקל לטווח ארוך. "הכוכבים מתחברים לדרך הזו מכיוון שהיא מעודדת את היצירתיות ומאפשרת להם להשתחרר. "סנדרה בולוק למשל, מגלה המאמנת, "נעזרה בטכניקת הריקוד לאחר שנפרדה מבעלה, ג'סי ג'יימס ב-2011 ומאז היא התמכרה".

 

 

 
נעזרה בריקוד. סנדרה בולוק
 נעזרה בריקוד. סנדרה בולוק   צילום: getty 
 

כל אחד והסגנון שלו

בכל יום מתקיימים במועדוני הכושר שעורי כושר המתבססים על עולם הריקוד כמו זומבה, אירובי דאנס, בודי ג'אם, ריקוד על עמוד וכו'. מלבדם נערכים הרקדות ומפגשים שבהם אנשים מתכנסים לרקוד ביחד, בשלל סגנונות ומקצבים. ריקוד הוא אכן דרך מהנה למטרות ירידה במשקל, עיצוב הגוף וכושר אבל לא רק - הוא תורם רבות  לבריאות הגופנית והנפשית. המגוון הרחב של סגנונות הריקוד מאפשר לכל אחת ואחד מאתנו למצוא ולשלב בחייו את סגנון הריקוד המועדף עליו ולהתחיל לרקוד עם החיים.

 

"חיים עם ריקודים הם חיים טובים", אומרת יעל אשד מחברת הספר 'רוקדים עם החיים', "הם משמחים, מלהיבים, מתגמלים ובעיקר מחיים ומשאירים אותנו 'צעירים לנצח'.  תנועת הגוף מהווה חלק משמעותי בשמירה על הבריאות - כל תנועה היא ריקוד וכל ריקוד מהווה מקור בלתי נדלה להנאה. "ריקוד, מכל סוג, מעניק חוויה משחררת לגוף ולנפש שמעוררת את השמחה הפנימית. כל אחד יכול לרקוד. גם אתם. אף פעם לא מאוחר להתחיל".

 

 

 

 

 
משמחים. עד השמים
 משמחים. עד השמים   צילום: fortolia 
 
 

כשאתם רוקדים אתם יפים

עוד לא השתכנעתם ? אשד נותנת עוד סיבות שיגרמו לכם להזיז את הגוף  ולהתחיל לרקוד:

 

בשביל הגוף הריקוד הוא פעילות ספורטיבית לכל דבר, מחזק שרירים, שורף קלוריות, זו דרך מהנה במיוחד לשפר את היכולת האירובית שלכם. הוא מאפשר לגוף להרחיב את טווח התנועה ותורם ליציבה טובה ולגוף זקוף. תוך כדי ריקוד עולה רמת האדרנלין בגוף, מה שמגביר את תחושת ההנאה ומשחרר מתחים, הינו דרך מהנה במיוחד לשרוף שומנים ולרדת במשקל. והכי חשוב הריקוד מחמיא לכם כשאתם רוקדים אתם  יפים.

 

בשביל הנשמה, הריקוד מהווה פסק זמן מחייה ומרענן מהשגרה. מאפשר לנו דרך נוספת לביטוי עצמי ומפתח את האינטליגנציה הרגשית. משחרר מתחים ומעורר בנו מחדש את שמחת החיים. משפיע על דימוי הגוף שלנו, מעלה את שביעות הרצון שלנו מגופנו. הוא מקנה לנו מיומנות חברתית חשובה ובכך מעצים את הביטחון העצמי שלנו ומעשיר את חיי החברה שלנו. והכי חשוב מאפשר לנו 'להניח את הראש בצד', להרפות לשעה קלה מכל מחשבה, דאגה והתלבטות ולחוות שלווה.

 

בשביל המוח הריקוד משפר משמעותית את חוש הקצב ומיומנויות הקואורדינציה, הצורך לזכור רצף תנועות בווריאציות שונות תורם לשיפור הזיכרון. מחקר שנעשה ע"י בית-הספר אלברט איינשטיין בניו יורק , העלה שלאנשים שרקדו לעתים קרובות ריקודים סלונים הייתה ירידה של 76% במחלת האלצהיימר.

 

בשביל הזוגיות הריקוד מהווה זמן מהנה של בילוי משותף, מחזיר אותנו אחד לשני ומחזק מיומנויות כמו: אינטימיות, הקשבה, שיתוף פעולה והתמסרות. הוא מעניק לאנשים פנויים הזדמנות להכיר אנשים חדשים ובני זוג פוטנציאלים, כשאנחנו רוקדים הלב נפתח והפגישות בין האנשים מתרחשות באופן טבעי ואותנטי.

 

בשביל הצמיחה האישית הריקוד מהווה כלי נוסף לגישה ולתובנות - הדרך בה אנו חווים עצמנו בריקוד מאפשרת לנו ללמוד משהו על האופן בו אנו מתנהלים בחיינו. מאפשר להעיר חלקים רדומים בתוכנו,פותח לנו אפשרויות חדשות ומכניס קלילות לתנועה שלנו גם בחיים שמחוץ לאולם הריקודים. הריקוד מהווה ערוץ נוסף לביטוי אישי ומפתח את האינטליגנציה הרגשית.

 

 

 

 

 
פעילות ספורטיבית לכל דבר. ריקוד
 פעילות ספורטיבית לכל דבר. ריקוד   צילום: fortolia 
 

למה שלא תרקדו קצת?

 תרגיל פשוט, שמציעה אשד, יעורר בגופכם את תנועת האגן ויאפשר לכל אחד מכם להשתחרר, לשחרר, להעז ולחוות את שמחת התנועה:

 

שימו לעצמכם מוסיקה שאתם אוהבים, דמיינו מכחול דק המחובר לישבנכם בקו החגורה. נועו בחלל החדר כשהאגן מוביל את התנועה. דמיינו שאתם מציירים במשיחות מכחול גדולות וקטנות, ארוכות ומצומצמות, כל מה שעולה בדעתכם. דמיינו את חלל החדר כדף ציור ענק והרשו לעצמכם להתפרע ולהיות יצירתיים.

 
תרשו לעצמכם ריקוד
 תרשו לעצמכם ריקוד   צילום: fortolia 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by