בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
שורפים קלוריות 
סקסי ומחטב: פילוקסינג 
 
 הזומבה החדשה: פילוקסינג    צילום: צילום מסך - piloxing.com    
שורפים קלוריות |
 

השם נשמע לכם מוזר? תתפלאו לגלות שמדובר בטרנד הלוהט בעולם הכושר - שילוב של אגרוף ופילאטיס עם הרבה קשיחות ומעטפת סקסית. כל הכוכבות כבר מכורות, כנסו גם אתן לנסות

 
 
 
 
 
 
 
 
 

פילוקסינג זה לא שם של כדור נגד כאב ראש, אם כי הוא נשמע כך וגם בהחלט יכול להפיג אחד בעזרת כמות האנדרופינים שהוא משחרר - מדובר באימון שאם אתם רוצים להיכנס לכושר ולהרגיש כמו בתוך סצנה מפלאשדאנס אז פילוקסינג זאת הדרך בשבילכם. הטרנד הלוהט הוא שילוב של שתי דיסציפלינות נהדרות: אלמנטים מפילאטיס ומהלכים מאגרוף (בוקסינג) לכן התוצאות הן חיטוב ושריפת שומנים.

 

מי שאחראית לטרנד היא ויויקה ג'נסן מקליפורניה שמאמנת סלברטאים כמו הילארי דאף, קירסטן דאנסט, ונסה הדג'נס ועוד רבים אחרים. ג'נסון, רקדנית מקצועית לשעבר ומדריכת פילאטיס מקצועית, חיפשה דרך חדשה ומגוונת להקפצת הכושר וחיזוק השרירים. בשיטה הזו היא שילבה את תשוקתה לריקוד וכושר. בהמשך פתחה סטודיו מיוחד בו לומדים מדריכים להעביר את האימונים שלה. הפילוקסינג, סקסי קשוח וקצבי, הוצג במגזינים נחשבים בנושא כושר ובריאות וזכה לשבחים רבים.

 

 

 
ויוקה ג'נסון. סוחפת
 ויוקה ג'נסון. סוחפת    צילום: צילום מסך - piloxing.com 
 
 

אז מה זה בעצם פילוקסינג?


הפילוקסינג הוא אימון אנרגטי במיוחד שעובד על סיבולת ושריפת שומנים, הוא משלב תנועות איגרוף וריקוד בלווי מוזיקה קצבית וכן עבודה על חיזוק ועיצוב השרירים באמצעות תרגילים משיעורי פילאטיס.

 

האימון מיועד לאנשים שמחפשים שיעור מלהיב מלא קצב, כמו הזומבה למשל, למטרות שריפת קלוריות וגם, על פי ג'נסון לקבלת גוף מעורר קנאה ועצמה מבחוץ וגם מבפנים. בזכות התנועות הארוכות הגמישות והמדוייקות של הפילאטיס והעבודה על שרירי הליבה הפילוקסינג מפתח שרירים חזקים ועוצמתיים אך ארוכים (לא מנופחים) שמשווים לגוף גזרה רזה וארוכה.

 

 

 
אי אפשר להתעלם מהכפפות המדליקות. ונסה הדג'נס בדרך לשיעור
 אי אפשר להתעלם מהכפפות המדליקות. ונסה הדג'נס בדרך לשיעור   צילום: צילום מסך - dailymail.co.uk 
 

לא נדרשת קורדינציה מיוחדת

בשל העוצמה המהירות והכוח של האגרוף ניתן להמיס שומן ולרכוש סיבולת. היתרון הגדול שלו שתוך כדי שריפת אנרגיות אפשר להתמקד ולעצב אזורים ספציפיים ובעייתיים כמו הבטן והזרועות.

 

הוא פשוט מספיק כדי שכל אחד יוכל לאמץ אותו, לא נדרשת קורדינציה מיוחדת ומלהיב ואתגרי ביותר כדי להשאיר אתכם בשעור. קחו מגבת בקבוק מים וכפפות מדליקות ותתחילו לעבוד. מוכנות לקצב? ככה זה מתבצע:

 

 

 
 

אז רוצים להתאמן?


אספנו שלושה תרגילים מחטבים במיוחד ואם אתם ממש רציניים ניתן להזמין את ה-DVD ולפתוח זירת אגרוף בבית.

 

 

אגרוף צד

מהלך זה מחזק את שרירי הליבה ומחזק אזורים בעיתיים, כדוגמת הזרוע האחורית והגב בקו החזייה.

עמדת מוצא: עמדת שמירה, אגרופים צמודים לעצמות הלחיים. רגליים בפיסוק ברוחב האגן וברכיים כפופות.

תנועה: שימוש בשרירי הליבה שלך,פונים לימין ותוך כדי יישור ומתיחת יד שמאל, בעצם שולחים אגרוף הצידה. מסובבים את הירך פנימה ומרימים את  העקב. לחזור לעמדת שמירה ולעבור לצד השני.

מבצעים 32 דחיפות בכל צד.

 

 

 
 צילום: צילום מסך - .sheknows.com 
 

הרמת רגל-פילאטיס

זהו תרגיל המכוון לחיטוב הירכיים הישבן והזרועות

עמדת המוצא: עמידה במרכז וכיפוף קטן של הברך. מהדקים את שרירי הבטן. מחזיקים את יד ימין ישרה קדימה בקו אחד עם הכתפיים. מרימים את רגל שמאל לזווית של 45 מעלות.

התנועה: מרימים באטיות את הרגל והיד. הרגל ל-90 מעלות. מכווצים את שרירי הירך הקדמי תוך כדי.

מבצעים: 16 הרמות

 
 צילום: צילום מסך - .sheknows.com 
 

תרגיל לחיטוב הישבן הירכיים החיצוניות תוך כדי כיווץ שרירי הבטן פנימה.

עמדת מוצא: זרוע ימין על הרצפה, מרפק מתחת לכתף בקו ישר כפוף ל-90 מעלות. משתמשים ביד שמאל כדי לתמוך בגוף ושלמור על יציבות. כופפים את ברך ימין.

התנועה: מרימים את רגל שמאל ומסובבים אותה במעגלים קטנים (מציירים עיגולים) משנים כיוון ומסובבים במעגלים לכיוון השני. במשך כל התרגול מקפידים על שרירי בטן מכווצים-מושכים את הטבור פנימה לכוון עמוד השדרה - שימוש בשרירי הליבה.

מבצעים 16 מעגילים לכל כיוון (נגד ועם כיוון השעון, אם תרצו).

 

 

 
 צילום: צילום מסך - .sheknows.com 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by