בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
דיאטה מתוקה 
חלום מתוק: לאכול שוקולד ולרזות 
 
 לא רק משמין. לאכול שוקולד גם בזמן דיאטה    צילום: fortolia    
דיאטה מתוקה |
 

השחקנית בלייק לייבלי טוענת שאת הגזרה המדהימה שלה היא משיגה בזכות אכילת שוקולד - מחקרים אכן מוכיחים שזה לגמרי אפשרי. כנסו לגלות איך התענוג המתוק הזה יכול לעזור לכם לרדת במשקל

 
 
 
 
 
 
 
 
 

בלייק לייבלי, הכוכבת הלוהטת של הסדרה "אחת שיודעת", סיפרה בראיון האחרון שנתנה למגזין "ווג" הצרפתי שהגזרה המהממת והמחוטבת שלה איננה תוצאה של עבודה קשה ובילויי של שעות בחדר כושר וגם ממש לא של דיאטה קפדנית. לטענתה מדובר באורח חיים אקטיבי ו-אכילת שוקולד בבוקר ובלילה. לא מאמינים? הכוכבת בת ה-26 טענה ששוקולד עוזר לה להשאר רזה, אם זה כוס שוקו חם בבוקר או כמה קוביות שוקולד מריר בערב. "זה גורם לי להרגיש מאושרת", סיפרה השחקנית.

 

לייבלי, שזכורה לכולם כאקסית של ליאנרדו דיקפריו והיום נשואה לשחקן ראיין ריינולדס, נבחרה לאחרונה לככב כפנים החדשות של  "לוריאל פריז" ומדגמנת בפרסומות לבושם החדש של "גוצ'י" ולקמפיינים של "שאנל".

 

 

 
כשהיא מאושרת גם אנחנו מאושרים. בלייק לייבלי
 כשהיא מאושרת גם אנחנו מאושרים. בלייק לייבלי   צילום: צילום מסך - ווג הצרפתי 
 

שוקולד יכול לגרום לירידה במשקל

 

לפני שאתם מבטלים בזלזול את דבריה של השחקנית החטובה וממלמלים משהו על דוגמניות והגנים שלהן, כדאי שתדעו שאכילת שוקולד לצורך הרזייה מגובה בעובדות ובתוצאות של מחקרים המוכיחים שאכילת כמות גדולה של שוקולד לא רק שלא תוסיף לכם קילוגרמים, אלא יכולה להביא להפחתתם.

 

חוקרים ספרדים בדקו את הרגלי התזונה של בני נוער בתשע מדינות באירופה וגילו כי לאנשים שהודו באכילת כמויות גדולות של שוקולד היו רמות שומן נמוכות בגופם. יותר מכך, האזור הרזה ביותר בו היו פחות ריכוזי שומן היה אזור הבטן - ללא קשר לרמת אימוני הכושר או תזונה בריאה ודיאטה. בנוסף, נמצא כי שוקולד משפיע באופן חיובי על מחזור הדם, לחץ הדם ועל בריאות הלב. מחקר נוסף מאוניברסיטת גרנדה מגבה את הממצאים (המשמחים) של אוניברסיטת קליפורניה שטענה שלאוכלי שוקולד יש אחוזי שומן נמוכים בגוף.

 

 
משפיע בעיקר על איזור הבטן
 משפיע בעיקר על איזור הבטן   צילום: fortolia 
 

איך זה יכולה להיות?

הסיבות, על פי המחקרים, נעוצות בכך ששוקולד מכיל יותר קלוריות ממזונות רבים אחרים, הוא גורם למטבוליזם לעבוד קשה יותר ולקזז את השומן שבמצב אחר (ללא השוקולד) היה נשאר באזורים שונים בגוף. כמו כן מדובר בעניין של איזון: סקר שנערך לאחרונה גילה כי 86 אחוזים מהאנשים שנמצאים בדיאטה והמשיכו לאכול את הממתקים שהם רגילים, ירדו במשקל בהצלחה. המדען שהזמין את הסקר הסביר את התוצאות בכך שתפריטי דיאטה שאסרו מזונות מסויימים והעלימו אותם לחלוטין מהתפריט בדרך כלל נכשלו. "המפתח הוא לנקוט בגישה רגועה יותר ולאפשר למרזים לאכול מעט ממה שהם אוהבים", כך הוא טוען. "המחקר הוכיח כי כאשר מונעים אכילת שוקולד או ממתקים אהובים אחרים, בדרך כלל תהיה עלייה במשקל בשל הנסיון לפצות על חיסרונם על יד מזונות עתירי קלוריות אחרים".

 

 

 
גורם למטבוליזם להזיע. כן, השוקולד
 גורם למטבוליזם להזיע. כן, השוקולד   צילום: fortolia 
 
 

הכל בזכות הקקאו

עוד לא השתכנעתם? אז קבלו - מחקר נוסף הראה כי אלו המוותרים כליל על ממתקים ושוקולד בסופו של דבר, לטווח הארוך, העלו במשקל. מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת קיימבריג' מצא שלאנשים שנהנים מאכילת שוקולד בכל יום יש פחות סיכוי לקבל שבץ, או לסבול ממחלות לב מאלו שנמנעו ממנו - הפלבנואידים, שנמצאים בפולי הקקאו שהם המרכיב העיקר בשוקולד, הם אלו שאחראים ליתרונות הבריאותיים שבו.

 

פלבנואידים שנמצאים גם ביין אדום ובתה פועלים כנוגדני חימצון המסייעים בסילוקי עודפים של תאים מזיקים ורדיקלים חופשיים.  ככל שיש יותר קקאו כך יש יותר פלבנואידים ויותר יתרונות בריאותיים לכן שוקולד מריר, משמכיל אחוזי קקאו גבוהיים, עדיף על שוקולד לבן או חלב.

 

אז אם החלטתם להתחיל דיאטה - למה שלא תתחילו את היום עם חפיסת שוקולד?

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by