בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
צעירים לנצח? 
רוצים להישאר צעירים? תקפיצו טקילה 
 
 אחת, שתיים, שלוש, להקפיץ!    צילום: fortolia    
צעירים לנצח? |
 

ספר חדש ומהפכני שובר את כל המוסכמות - כדי להשיג עור צעיר ולשמור על המשקל, רצוי לאכול שומנים, שוקולד ולשתות אלכוהול. מסתבר שבמעיין הנעורים זורמת טקילה. כל הפרטים בפנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 

כולנו הסתמכנו על ההנחה שכדי להשיג עור חלק וקורן יש להמנע ממאכלים מטוגנים, שוקולד ואלכוהול אולם ספר חדש בנושא מציג טענות מהפכניות. הספר (Future Proof Your Skin), נכתב על ידי ד"ר סטפני וילאמס, רופאת עור מוערכת הטענת שמזונות שומניים מסויימים וכן, שוקולד ואלכוהול יכולים להועיל למראה העור, ואילו עדשים ואורז מלא יזיקו לו. אפילו טקילה אינה גרועה כפי שנהוג לחשוב.

 

עד כמה שזה נשמע הזוי ולא אחראי, ד"ר וויליאמס נחשבת מומחית בתחומה וכל נקודה בספר שלה מגובה במחקרים רפואים שנערכו לאחרונה. ויליאמס טוענת שעל ידי דיאטה ותזונה מיוחדת לעור ניתן "להרעיב את הקמטים" -  לתזונה נכונה יש השפעה גדולה על מראה העור והיא יכולה לשמור את אותו צעיר ובריא. לדבריה יש הרבה מידע מטעה בחוץ, אפילו של מומחים, בכל מה שקשור במציאת התזונה הטובה ביותר לעור. "אני מאמינה", היא טוענת "שפירמידת המזון הידועה והרשמית שממליצה על אכילה אובססיבית של מאכלים דלי שומן ומזונות המבוססים על דגנים ועמילנים כמו תפוחי אדמה, פסטה ו ולחם אינה נכונה. מאכלים אלו מובילים לעודף משקל ומחלות כמו סוכרת והם בטח לא עושים לעור שום טובה.

 

אז מה צריך לאכול על מנת להשאר צעירים לנצח, או לפחות להראות צעירים?

 
 

להמנע מסוכר ודבש סוכרים כמו גלוקוז ופרוקטוז, הנמצאים בפירות מגיבים למפגש עם הקולגן שנמצא בעור שלנו, בתהליך שהופך אותו לשברירי ומאיץ את ההזדקנות. מחקר מצא שאנשים עם רמת סוכר גבוהה בדם נוטים להראות מבוגרים יותר מאלה עם רמת סוכר נמוכה. אכילת סוכר גורמת לשחרור הורמון אינסולין, הורמון שהוא המפתח להזדקנות. אז כמה שפחות צורכים סוכר יותר טוב לעור הפנים. פירות מסוכרים, פירות טרופים ומיצי פירות הם מאוד לא מומלצים.

 

אורז מלא? ממש לא מרבית האנשים מאמינים שדיאטה עשירה בדגנים טובה לבריאות, במיוחד דגנים מלאים כמו אורז מלא ודייסה.אבל העמילן - הפחמימות שבדגנים, הוא פשוט מחרוזת ארוכה של מולקלות סוכר. רוב העמילנים מתפרקים לאט יותר מאשר סוכרים אבל עדיין, לאכול אותם יגרום לעור שלנו להזדקן בטרם עת. אורז לבן או מלא עשיר בפחמימות כך שהוא לא מהווה בסיס טוב לארוחה, וזה נכון גם לגבי פסטה ולחם. רצוי לאכול כרובית למשל, מבושלת ומטוגנת קלות בשמן זית.

 

התרחקו מעדשים יש להם מוניטין של מזון סופר בריא, אבל כמו הדגנים הם עשירים בפחמימות ומכילות רעלים טבעיים. ויליאמס מתנגדת לעדשים, לשועית ולאפונה, רצוי לאכול פחמימות טובות יותר ומזינות כמו ירקות, בטטות, דלעת או דלורית.

 

 

 
לשמור קרוב אליכם: בטטות
 לשמור קרוב אליכם: בטטות    צילום: JJAVA - Fotolia.com 
 

השומן, חבר נאמן

 

הסכנה שבלפת רצוי לאכול מגוון רחב של ירקות בצבעים שונים, כולם מכילים נוגדי חמצון שונים, שהם מצויינים לבריאות. באופן כללי הירקות הירוקים הכהים עדיפים: ברוקלי וכרוב מלאים בכימיקלים צמחיים שהוכחו כמועילים ביותר לעור. אבל ירקות שורש עמילניים כמו צנון ולפת יעלו את אמת הסוכר בגוף בדיוק כמו סוכר לבן.

 

אכלו יותר שומן אחד המרכיבים החשובים שצריך לאכול הוא שומן. אין מה לפחד שהוא יגרום לעלייה במשקל - על פי המחקרים האחרונים, אלו הן הפחמימות ולא השומנים שגורמות להשמנה ומזקינות את העור. לעומת זאת שומנים מהווים חלק חיוני של קירות התאים בכל הגוף. מחקרים הראו שאכילת שומנים מעניקה לעור אלסטיות, גמישות ופחות קמטים.

 

אכלו גם שומנים רווים שומנים בלתי רווים (חד) שמקורם מהצומח ידועים טובים לגוף כמו: שמן זית, שמן אגוזים ואגוזי מקדמיה, לעומת שומנים רווים שלא מומלצים. ד"ר וילאמס טוענת שדווקא כן צריך לאכול אותם, הם חיונים לתזונה שלנו, מדענים לא מצאו שום קשר לצריכת שומנים רווים ומחלות לב או כלי דם. היא מעריצה מושבעת של שמן קוקוס שמכיל 90 אחוז חומצות שומן רווי וגם של חמאה שלא מזיקה לבריאות כפי שנהוג לחשוב.

 

 

 
איפה הבגט?
 איפה הבגט?    צילום: shutterstock 
 
 

אתם לא פרות

 

כולסטרול הוא המפתח "הגוף שלנו", טוענת ויליאמס, "זקוק לכולסטרול כדי לצור הורמונים כמו אסטרוגן וטסטוסטרון , וכן ויטמין D. הוא מרכיב חיוני לעור שלנו". רק חלק קטן מהכולסטרול מגיע מהמזון את רובו מייצר הגוף בעצמו - הכולסטרול הרע מגיע מפחמימות עשירות לכן אל תפחדו ממזונות עשירים בכולסטרול כמו ביצים.

 

לדלג על ארוחות כן כן בדיוק מה שאתם חושבים - לשכוח מכל מה שלמדתם. אבותינו, על פי ויליאמס, אכלו רק כשהיה מזון זמין ואנחנו לא שונים מהם גנטית. ארוחות צפויות גורמות לגוף לתקן את התאים במקום לצור חדשים.

 

אל תהיו פרות אכילה של שמונה ארוחות ביום תוביל לרמת סוכר גבוהה כל היום וזה גורם להזדקנות העור. המנעו מצורת אכילה של מרעה באחו.

 

לצום פעמיים בשבוע צום מזדמן הוא הסוד הגדול של האנטי אייג'ינג. הדרך המעשית ביותר היא לצום במשך 24 שעות פעמיים בשבוע, מה שיביא ליצור הורמון הגדילה ויגרה את סינתזת הקולגן בעור.

 

חתכו את הממתיקים המלאכותיים ממתיקים כאלו ללא קלוריות יגרמו למוח לחשוב שהגוף קיבל סוכר, ולכן הגוף ייצר אינסולין ללא צורך, כשזה קורה האינסולין מסיר את הגלוקוז מהדם מה שמוביל לתשוקה גדולה לסוכר או פחמימות אחרות.

 

אולה טקילה! אם רוצים לשתות משקה אלכוהולי, ויליאמס ממליצה על יין אדום שהוא הסוד לאנטי אייג'ינג בשל חומר הנמצא בענבים האדומים. אבל אם רוצים משהו חזק יותר אז טקילה איכותית מעורבבת עם מעט לימון ומים עדיפה על כל קוקטייל אחר, היא לא תעלה את רמת הסוכר. אבל מזכירה ויליאמס, מומלץ לא לשתות הרבה אלכוהול.

 

 

 
להקפיץ בלי יסורי מצפון. טקילה
 להקפיץ בלי יסורי מצפון. טקילה    צילום: fortolia 
 

לקינוח? שוקולד

 

לא לחלב רצוי לשתות חלב שקדים או קוקוס, מוצרי חלב כמו יוגורט או גבינה הם פחות בעייתיים ורצוי לבחור את הגרסאות מלאות בשומן.

 

ארוחת בוקר ד"ר ויליאמס ממליצה על אוכמניות, שהן דלות בסוכר, וביצים, אגב ויליאמס מבשלת אותם ביחד (מקושקשת) כשההמלצה להוסיף את האוכמניות לביצים המקושקשות בסוף הבישול.

 

ולבסוף: אפשר לאכול שוקולד הכוונה היא ממש לא לשוקולד חלב, אלא לקקאו באיכות גבוה, היינו, שוקולד מריר משובח. הפלבנואידים טובים לעור ועל פי מחקרים יכולים להגן עליו מפני קרני ה-UV המזיקים.

 

 

 
לקינוח: מותר לאכול שוקולד, אפילו רצוי
 לקינוח: מותר לאכול שוקולד, אפילו רצוי   צילום: fortolia 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by