בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
להגביר את הקצב 
המטרה: לשרוף יותר קלוריות 

המטרה: לשרוף יותר קלוריות

 
להגביר את הקצב |
 

אם אתם עושים פעילות גופנית במטרה לרדת במשקל כדאי שתדעו שיש מספר שינויים קטנים שיעזרו לכם להגביר את שריפת הקלוריות. כל הטיפים בפנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 

פעילות גופנית חיונית לירידה במשקל ותורמת לשריפת קלוריות. אם רוצים לזרז את התהליך יש מספר שינויים קלים שבעזרתם אפשר להגביר את כמות וקצב שריפת הקלוריות הנחשקת, אז הנה ארבעה שינויים שיעזרו לכם להגיע למטרה הרבה יותר מהר:

 

הנה באה השמש

העברת האימונים לשעות הבוקר המוקדמות יתכן שתאלץ אתכם להתאמן לפני שהשמש זורחת, אבל ישנו תגמול גדול לכך - אימוני בוקר שורפים יותר קלוריות, מחקרים הוכיחוכי אנשים שמבצעים פעילות גופנית עם שחר, עובדים בעצימות רבה יותר ולאורך זמן ארוך יותר, יתכן שזה בגלל שהם יותר ערניים, אנרגטיים ולא ממהרים וללחוצים כמו אלו המתאמנים בשעות אחהצ או הערב. כניסה לשגרת אמוני בוקר קבועה  פירושה קניית הרגלי אימונים חדשים והדבקות בהם מה שיסייע עוד יותר במסע לירידה במשקל הנחשקת.

 

 

 
לרוץ לפני שהשמש עולה
 לרוץ לפני שהשמש עולה   צילום: fortolia 
 
 

תנו ספיד

בדיוק כמו שאמר קרמבו (רמי הויברגר) בסרט מבצע סבתא: מתחילים הכי מהר שאפשר ואז מגבירים את הקצב. כשמדובר בפעילות אירובית, ריצה תעזור לירידה במשקל יותר מהליכה מפני היא שורפת יותר קלוריות, אבל אם מגבירים את הקצב רק עוד קצת אז שורפים אפילו יותר. בנוסף לכך רצוי שלא לדבוק בקצב אחיד ועקבי לאורך כל האימון. הוספת ספרינטים קצרים במרווחי זמן - משחק עם המהירויות לאורך הריצה (אינטרוולים) זוהי דרך אפקטיבית ביותר להגביר את שריפת הקלוריות. ויש גם בונוס, מחקרים הוכיחו שאינטרוולים יעילים להפחתת שומן בבטן.

עוד טיפ קטן: נסו לסובב את הזרועות תוך כדי ריצה ותשרפו עו כ-15 אחוז קלוריות.

 

 

 
לרוץ מהר יותר
 לרוץ מהר יותר   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

תתחזקו

שרירים שורפים יותר קלוריות מאשר שומן, לכן מסת שריר גדולה יותר יעילה לירידה במשקל. אבל כדי לזכור שלא מספיק לפמפם משקולות במועדון הכושר יש לכלול אימוני כוח במשך היום כמו שכיבות סמיכה, סקוואטים ועלייה במדרגות בכל הזדמנות.

 

 

 
אתם תדאגו לשרירים והם ידאגו לכם. אימוני כוח
 אתם תדאגו לשרירים והם ידאגו לכם. אימוני כוח   צילום: fortolia 
 
 

הפסקת קפה

קפאין יעיל וחשוב לשרפת השומן ולירידה במשקל, אך חשוב לזכור שהוא לא יעיל לבדו, אלא בנוסף לפעילות גופנית - ביחד תוגבר שריפת הקלוריות. מחקרים הוכיחו כי הוא מגביר את כמות השומנים שמתפרקים וגם את קצב פירוקם. הוא מעלה את קצב שריפת השומנים: הקפאין מגביר ניצול מקורות אנרגיה ומפחית ניצול אנרגיה האצורה בתאים, תופעה זו מאפשרת פעילות לזמן ארוך יותר תוך ניצול אפקטיבי של מקורות אנרגיה בגוף . על פי מחקרים נמצא שריכוז קפאין בדם לאחר שתיית קפה מגיע לשיאו לאחר כ 60 דקות ולכן, צריכת כוס עד שני כוסות קפה כשעה לפני האימון יעילה בדיוק כמו משקאות אנרגיה המכילים קפאין ואפילו יותר מכיוון שהוא מכיל גם מרכיבים אחרים הידועים כבעלי תכונות בריאותיות.

 

 

 
לפני האימון. קפה
 לפני האימון. קפה   צילום: fortolia 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by