בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בקיצור: להתאמן 
מהיר ועצבני: 15 דקות אימון לגוף חטוב 
 
 אפשר להזיע ברבע שעה    צילום: fotolia    
בקיצור: להתאמן |
 

לאימון של 15 דקות יש הרבה יתרונות והוא תורם גם לירידה במשקל וגם לבריאות. הנה שלוש סיבות מצוינות למה כדאי לזוז גם אם זה לרבע שעה. מוכנים? קחו זמן

 
 
 
 
 
 
 
 
 

שורה של כוכבים חטובים חייבים את ההישגים שלהם לגונאר פיטרסון, אחד ממאמני הסלבס הידועים והאהובים ביותר. הוא אחראי לכושר ולשרירים המעוצבים של ג'ניפר לופז, אנג'לינה ג'ולי, מינקה קלי, פנלוה קרוז יו ג'קמן  ושחקנים אחרים, כמו גם של דוגמניות, מוזיקאים ואפילו ספורטאים מקצועיים. גם הם סומכים עליו כשזה מגיע לשמירה על כושר מדהים לטובת הקריירה שלהם. אחד הדברים הידועים בסגנון העבודה שלו הוא שילוב תרגילים קצרים של רבע שעה - פעילות אירובית, תרגילי כוח גוף עליון, גוף תחתון ותרגילי ליבה - בכל אימון . אלו מהווים השראה לעיקרון אימון ה-15 דקות.

 

שלא תבינו לא נכון, אף אחד לא מתעסק עם שגרת האימונים שלכם, המלאה, שמאפשרת אימון כוח, אירובי ומתיחות של שעה ויותר. אבל כשלא מתאפשר לכם לפנות את הזמן לאימון מלא ויש לכם רק 15 דקות, כדאי לזכור שאימון קצר כזה יכול להועיל לשרפת קלוריות ולעיצוב הגוף. הנה שלוש סיבות שישכנעו אתכם לא לוותר על אימון של רבע שעה.

 

 

 
ואלו השרירים של מינקה קלי, לא שווים 15 דקות?
 ואלו השרירים של מינקה קלי, לא שווים 15 דקות?   צילום: מסך - hforshiggles.wordpress.com 
 

אז למה ממש שווה להתאמץ בשביל 15 דקות?

 

עדיין יש קלוריות שלא נשרפו התמקדו בפעילות מהירה כמו קפיצה על חבל , עלייה וירידה במדרגות, או רכיבה מהירה על האופניים. במשך 15 דקות תוכלו לשרוף 120-170 קלוריות, זה הרבה יותר יעיל מאשר לשבת על הטוסיק ולשוטט באינטרנט. אל תשכחו: הקלוריות האלו נאספות - שריפת 135 קלוריות בריצה מהירה של רבע שעה, אפילו אם זה נראה מעט, אם היא מתבצעת חמש פעמים בשבוע, אלו 675 קלוריות שנשרפו. לא שווה?

 

למצות את היתרונות הבריאותיים לפני שאתם זורקים את המחשב במשרד מחוץ לחלון בשל עומס עבודה ומתח, למה שלא תקחו 15 דקות הפסקה? מלבד העובדה שזה ירגיע אתכם וישפר את מצב הרוח זה יאפשר לדם לזרום ולהעניק לכם אנרגיה , למנוע דיכאון, להקל על כאבי ראש, לעזור לכם לישון יותר טוב ולנקות את המוח. מחקרים מראים ש15 דקות אימון ביום יעניקו לכם עוד שלוש שנים לחיים. משתלם.

 

שומר אתכם במסלול הנכון בחירה נכונה אחת מובילה לבחירה נבונה נוספת. כאשר אתם מרגילים את עצמכם לפעילות יומיומית, אפילו קצרה כזו, אתם צפויים להתמיד ולהישאר עם ההרגל ובכך להמשיך לעשות אימונים ארוכים יותר מדי יום, כשכן יש לכם את הזמן. יותר מכך אם תוותרו על האימון הקצר יהיה קשה יותר לחזור ולהתאמן שוב כשיתפנה לכם זמן - הגוף והנפש שלכם יעריכו את העקביות הרבה יותר מאשר את התירוצים למה לא להתאמן. לכן גם זמן קצר שווה את המאמץ.

 

 

 

צריכים השראה? הנה אימון שגרתי שמעניק למינקה קלי את השרירים המדהימים שלה:

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by