בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בחנו את עצמכם 
לא ברור: זו אופנה או פורנו? 

לא ברור: זו אופנה או פורנו?

 
בחנו את עצמכם |
 

משחק חדש מבטיח לאתגר אתכם בניחוש האם מוצגת תמונה מתוך קמפיין או מתוך סרט פורנו - וזה לא מפתיע נוכח חברות האופנה ששוכחות שהן מפרסמות בגדים ולא עירום. כנסו לראות אם אתם מצליחים לזהות את ההבדל

 
 
 
 
 
 
 
 
 

משחק חדש שפורסם באתר של המגזין האינטרנטי NSS מאתגר אתכן ומבקש שתזהו האם התמונה לקוחה מתוך קמפיין אופנה או סרט פורנו? נשמע קל. מדובר במשימה קשה עד בלתי אפשרית שמעלה שוב את אותן השאלות הקשות לגבי תעשיית האופנה שסוחרת אולי בבד אך מפרסמת אותו בעזרת עירום ומין. שימו לב שהתמונות המופיעות במשחק הן בוטות ולא מומלצות לצפייה מתחת לגיל 18.

 

 

 

 
 צילום: מסך - nssmag.com 
 
 

החברות שסוחרות במין


אז מי הן חברות האופנה שבאופן קבוע מרגיזות חלקים נרחבים באוכלוסיה? בראש הרשימה עומדת כמובן חברת "אמריקן אפרל" שקמפיינים פרובוקטיביים הם סימן ההיכר שלה. רק ב-2013 הספיקה החברה למכור טי-שרט ועליה מודפס איבר המין הנשי בציור מפורט ולפרסם בגדי גוף וגרביים בפרסומות בוטות במיוחד. המעצב טום פורד התפרסם גם הוא בשנים האחרונות בזכות קמפיינים שחוצים לעיתים את גבול הטעם הטוב כאשר בחר להציג נשים עירומות ומשומנות בתנוחות מיניות במשך מספר עונות רצופות. ולבסוף, נביא גם את בית האופנה DSquared2 כדוגמה לחברה שלא חוסכת באווירה הפורנוגרפית על סט צילומי הקמפיינים שלה.

 

 

 

 
 צילום: מתוך הקמפיין 
 
אמריקן אפרל
 אמריקן אפרל   צילום: מתוך הקמפיין 
 
 
אמריקן אפרל
 אמריקן אפרל   צילום: מתוך הקמפיין 
 
DSquared2
 DSquared2   צילום: מתוך הקמפיין 
 
טום פורד
 טום פורד   צילום: מתוך הקמפיין 
 

ומאחורי העדשה


ומאחורי כל קמפיין עומד צלם, האיש שרואה את הכל דרך העדשה ובוחר איך ומה לתעד. אחד הצלמים המצליחים כיום בתעשיית האופנה הוא טרי ריצ'רדסון, שעשה חייל השנה גם בתעשיית המוסיקה כאשר צילם את הקלפים הסופר מיני (ע"ע - מלקקת פטישים) של מיילי סיירוס לשיר "Wrecking Ball". בשנים האחרונות עלו נגד ריצ'רדסון טענות כי הוא הטריד דוגמניות על סט הצילומים ודוגמניות צעירות סיפרו שהרגישו שלא בנוח בסביבתו וכי חשו שהוא מפעיל עליהן לחץ להתפשט. הצלם מעולם לא הועמד לדין אך קולות עולים הקוראים להחרים את הצלם ואת עבודותיו. נראה שבינתיים גם המחאה הזאת לא מראה תוצאות כי ריצ'רדסון רק ממשיך להקליק על כפתור המצלמה והמזומנים ממשיכים לזרום אליו לחשבון הבנק.

 

 

 

 
מאחורי כל קמפיין עומד צלם. טרי ריצ'רדסון
 מאחורי כל קמפיין עומד צלם. טרי ריצ'רדסון   צילום: מתוך הקמפיין 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by