בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עולם היופי 
סוף עידן התמימות: ברבי על שער האילוסטרייטד 
 
  צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד    
עולם היופי |
 

הבובה הכי מפורסמת בעולם צולמה לגיליון פברואר לכבוד חגיגות ה 50 שנה של המגזין הנחשב ועוררה ביקורות קשות מצד פסיכולוגים והורים לילדות קטנות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מהדורות בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד מעוררות תמיד התרגשות ולא משנה איזו דוגמנית נבחרה כדי לככב על השער. ועכשיו, כאשר הגיליון חוגג 50 שנה, ההתרכזות בו כפולה. לפני כחודש החליטו העורכים, שעל מהדורת פברואר תתנוסס לא דוגמנית בת אנוש, אלא לא אחרת מברבי, הבובה הכי מפורסמת בעולם ש"נולדה" בשנת 1959.

 

מאטאל, החברה שמייצרת את הבובה ספגה ביקורות קשות בכל ארצות הברית. אנשי תקשורת, סוציולוגים, פסיכולוגים וכדומה, כתבו טורי דיעה נוקבים במיוחד, על שהבחרה השתמשה באופן ציני בבובה, שמיליוני ילדות משחקות בה ומעריצות אותה. אלו, התנגדו לכך שהבובה שמייצגת ילדות ותמימות תככב עם בגד ים, על המגזין הכי שובניסטי בעולם, שרוב קוראיו הם גברים, שקונים אותו כדי לצפות בדגומניות חצי עירומות, שכובות על החול במבט סקסי ומזמין.

 

לדברי המבקרים, הפיכת ברבי לאחת מאותן דוגמניות, מייצרת פדופיליה ומוציאה מהבובה את התום והופכת את הילדות שבשבילן היא הפכה למודל חיקוי לנשים קטנות.

 
 צילום: מתוך ספורטס אילוסטרייטד 
 
ההשוואה לגליון ה-50 החגיגי של המגזין
 ההשוואה לגליון ה-50 החגיגי של המגזין   צילום: תוך ספורטס אילוסטרייטד 
 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by