בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
לחיות עד 120 
הסוד לחיים ארוכים: ללכת ערומים 
 
 חיים ארוכים ובריאים מתחילים בקפה בבוקר. בעירום    צילום: fortolia    
לחיות עד 120 |
 

רוצים לשפר את איכות ואורך חייכם? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשתות קפה וללכת ערומים. אה, ויש עוד כמה דברים - בספר חדש ממליץ רופא בעל שם עולמי לאמץ כמה שינויים קטנים. כנסו לגלות

 
 
 
 
 
 
 
 
 

הסוד לחיים ארוכים ובריאים יותר עומד במרכזם של מחקרים רבים. ד"ר דייויד ארגוס מצא במהלך עבודתו מספר כללים שלדעתו יעשו את העבודה - ארגוס הוא אחד ממומחי הסרטן המובילים בעולם ובספרו החדש "מדריך קצר לחיים ארוכים" הוא מגלה מספר טיפים מפתיעים, ושינויים קטנים בחיי היום יום שיכולים להגדיל באופן משמעותי את תוחלת החיים שלכם. לדבריו ועל פי מסקנות מעבודתו, בריאות אופטימלית מתחילה בהרגלים היומיומיים שלנו. הנה כמה מהם, מפתיעים במיוחד:


התפשטו ולכו ערומים
הסתכלו היטב על עצמכם במראה כשאתם ערומים, מלפנים ומאחור. זה יכול לעזור לכם לזהות בעיות ותופעות מוזרות בצורה האופקית של הגוף, כאלו שלא היו שם קודם וכמו כן לגלות סימנים מחשידים בעור.פעם בכמה זמן ערכו רשימת מלאי חזותית (במילים פשוטות: צילומים) של כל סנטימטר מרובע בגוף שלכם כולל השיער הציפורניים וחלל הפה.

 
 

המנעו ממכונות השיקוף בשדה תעופה
האם אנחנו יודעים מה המכונות והמכשירם האלו עושים לנו? האם ישנם מחקרים ונתונים לטווח ארוך שמוכיחים שהם אינם מזיקים? עד אשר המדע יוכל להוכיח את בטיחותם ד"ר ארגוס ממליץ להימנע מהם ככל האפשר - מן הסתם תצטרכו לעשות חיפוש ידני, אז לתשומת ליבכם.


רדו מהעקבים
דלקות מקושרות לכמה מהמחלות הניווניות המטרידות ביותר, כולל מחלות לב, אלצהיימר, סרטן, סוכרת והזדקנות מואצת. נעליים לא נוחות גורמות לדלקת מיותרת ברגליים שיכולה להשפיע על כל המערכת הפנימית בגוף. אין דרך קלה יותר להפחית את הדלקות הכלליות בגוף מאשר לנעול נעליים נוחות מדי יום. ועכשיו זה גם מאוד באופנה. אז איפה פה הבעיה?

 

 

 
הכי בריא והכי נכון: לבוש מושקע ונעלי ספורט
 הכי בריא והכי נכון: לבוש מושקע ונעלי ספורט   צילום: יחצ 
 

אכלו בזמנים קבועים
אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת לחץ וסטרס מהגוף היא לשמור על שגרה, 365 ימים בשנה. אם נשללה מהגוף ארוחת הצהריים לה הוא ציפה, מלבד תחושת רעב, הוא יחווה עלייה בהורמון הקורטיזון שאחראי על מצב הרוח וויסות הסטרס. הוא גם מאותת לגוף להחזיק ולשמר את השומן ולחסוך באנרגיה. לכן אם לא אוכלים כאשר הגוף מצפה או דורש מזון מחבלים במאמצים לרדת במשקל או לשמר את המשקל האידיאלי שלכם - במילים אחרות: משמינים.

 

 

התעוררו והריחו את הקפה
שתיית קפה או תה במתינות, כבר מזמן הוכחה כמעניקה יתרונות חיוביים לבריאות. על אף שהחוקרים ניסו לקשור צריכת קפאין עם מחלות לב, יתר לחץ דם ועוד, מחקרים רבים עוד יותר הוכיחו בדיוק הפוך. קפה הפוך מישהו?

 

 

 
כשיפגשו שפתיים וקפה נדע ששוב הבוקר יעלה. ונחיה באושר ובעושר
 כשיפגשו שפתיים וקפה נדע ששוב הבוקר יעלה. ונחיה באושר ובעושר   צילום: fortolia 
 
 

לכו לקבל חיסון נגד שפעת
הנה תשובה למתלבטים רבים שמספק ד"ר ארגוס. חיסון נגד שפעת יעיל לא רק להביס את המחלה אלא גם ימנע תופעות רבות הנגרמות על ידיה - שבועיים של שפעת אכזרית בגוף מגבירים את הסיכון להשמנת יתר, התקף לב, שבץ וסרטן. ד"ר ארגוס טוען שהטענה שלחיסון יש תופעות לוואי היא לא נכונה.


קומו
יש קשר נחרץ בין ישיבה ממושכת לבין השמנת יתר, סוכרת, מחלות לב וכלי דם ותוחלת חיים קצרה. ואם אתם חושבים שאימון כושר או פעילות גופנית של שעה בערב, אחרי ישיבה ארוכה בשעות העבודה יועילו לכם תחשבו שוב. על פי ד"ר אגרוס גם  אימון של שעתיים ביום לא יפצה על 22 שעות בהם ישבתם על הטוסיק או שכבתם במיטה. אז יאללה לקום.


הזדקפו
מלבד בעיות צוואר וגב, יציבה לקוייה יכולה לגרום לכאבי ראש, דלקת במפרקים, זרימת דם לא תקינה, כאבי שרירים, קשיי נשימה בעיות עיכול, עצירות, עייפות, בעיות נוירולוגיות ןתפקוד גופני לקוי באופן כללי. מעייף לא? הדרך נכונה ומושלמת מתחילה בשרירי קור חזקים ויציבים - יוגה פילאטיס ותרגילי חיזוק יעזרו בזה.

 

 

 
צריכים חיזוק. שרירי הקור
 צריכים חיזוק. שרירי הקור   צילום: shutterstock 
 

פירות וירקות קפואים
נכון שניתן להשיג כמעט את כל סוגי המזון בכל חודשי השנה, אבל יש לזה מחיר: תזונה לקויה. הרי זה ברור שעד שהמזון מגיע למדפים הוא אינו מכיל את אותה כמות של חומרים מזינים כמו מזון טרי. אלא אם כן מדובר בעונה הטבעית של הפרי (אבטיח בקיץ ותפוז בחורף) בחרו בפירות וירקות קפואים. בדרך כלל הם נאספו בעונה והוקפאו בשיאם.


עשו ילדים
לאנשים שיש ילדים יש סיכוי לחיות זמן רב יותר מאשר אלו שאין להם. - גידול ילדים מחייב אותנו להשאר פעילים ולהתמודד עם אתגרים מנטאליים.


שתו כוס יין
צריכת אלכוהול מתונה, במיוחד יין אדום יכולה להפחית את הסיכון למחלות לב. אבל שימו לב יש פה הוראות שונות לשני המינים: נשים שאפו למשקה אחד ביום, גברים אתם יכולים שניים.


תנו חיוך
אז מסתבר שזאת לא קלישאה מספר העצות למתבגרים. חיוך ישפר את מצב הרוח ומכיוון שהוא יעודד את שיחרור האנדורפין שמדכא כאב וגורם לאושר וכן את הסרוטונין שמפחית את רמת הלחץ והדיכאון המזיקות. אז כן, חייכו.

 

 

 
לא קלישאה. חיוך
 לא קלישאה. חיוך   צילום: shutterstock 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by