בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מצמצמים הקפים 
גוף מושלם בשבועיים 
 
 יש דבר כזה דיאטת קסם. רק תבחרו מה לא לאכול    צילום: fortolia    
מצמצמים הקפים |
 

מחפשות נוסחת קסם שתעניק לכן בטן שטוחה ועור פנים חלק ומתוח? גילוי מסעיר של מומחה בעל שם מבטיח לאפשר את שתי המשאלות אם רק תוותרו על מאכל אחד. שווה הצצה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

אם תשאלו נשים מה השינוי שהן הכי היו רוצות שיתחולל בגופן סביר להניח שתקבלו שתי תשובות: בטן שטוחה ועור פנים צעיר יותר. הבחירה בין שני אלו קשה אבל הבשורה הגדולה היא שאפשר להשיג את שניהם. ישנו שינוי אחד שצריך לבצע בתפריט התזונה שיכול להשיג את שתי המשאלות - בטן שטוחה כזו שתאפשר לנשים ללבוש ביקני או את הקרופ (חולצת הבטן) הטרנדית וגם לחזור כמה שנים אחורה ולהצעיר את עור הפנים.

 

זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי? לא לדברי ד"ר וויליאם דייויס, קרדיולוג בעל שם עולמי, שלדבריו כל מה שצריך לעשות על מנת להשיג את שתי המטרות הללו הוא להימנע ממרכיב אחד בתזונה, שבטעות אנשים נוטים לחשוב שהוא בריא עבורם: חיטה.

 

 

 
 

החיטה - לא מה שחשבתם

 

את הרעיון המרכזי בתיאוריה שלו מביא ד"ר דיוויס בספר חדש, "בטן החיטה". בספר הוא מסביר כיצד חיטה, שנחשבה אבן היסוד בתזונה בריאה ללב במשך עשרות שנים, השתנתה ללא היכר בשל שיטות חקלאיות מודרניות ואגרסביות ל"סופר פחמימה". הפחמימה הזו הופכת לסוכר בדם מהר יותר מכל מזון אחר, זה משבש את פעילות ההורמון האינסולין ובכך הוא ממיר את עודף הסוכר בגוף לשומן שמתמקם בעיקר סביב הבטן.

 

משמעות הדבר היא שחיטה גורמת להתעבות קו המתניים ולהזדקנות הגוף בטרם עת - מבפנים ובחוץ. החיטה על פי ד"ר דיוויס ממכרת ומעודדת אכילת יתר, החלפתה עם מזונות מתוקים וטעימים אחרים זהו הסוד לא רק להצרת הקפים אלא גם לשנות את המראה הכללי שלכן.

 

 
המטרה: בטן שטוחה ועור חלק. האמצעי: להוריד את החיטה מהתפריט
 המטרה: בטן שטוחה ועור חלק. האמצעי: להוריד את החיטה מהתפריט   צילום: fortolia 
 

בקצרה: הקשר בין חיטה לקמטים


"השורש להזדקנות העור", מסביר ד"ר דיוויס בספרו, "טמון בתהליך כימי שנקרא גליקציה (glycation) - מצב המתרחדש כאשר רמות הסוכר בגוף הופכות גבוהות ומוגזמות - מולקולות הגלוקוז מצרפות עצמן לחלבונים שבקולגן אשר מעניק לעור את הגמישות. התהליך הזה מקשיח את הסיבים האלסטיים בעור וגורם קווים, קמטים וכתמים". כפי שמסביר דיוויס, מזונות העשויים חיטה מגדילים את רמת הסוכר בדם, יותר מכל מזון אחר, כולל סוכר לבן, ובכך מגבירים את רמות האינסולין (שמשפיע על כמות השומנים מסביב לחגורת הבטן ובמותניים) וגליקציה (שגורמת להזדקנות העור).

 

זאת הסיבה שנטישת החיטה תהיה אפקטיבית, מהירה ותגרום לשינוי צורה. על אף שנראה שלהוציא את סוכר מזוקק מהתפריט זה רעיון לא פחות טוב הרי שלא תהיה לזה השפעה יעילה כמו להימנע מחיטה מכיוון שהיא גורמת להרבה יותר נזקים לעור מסתם קמטים, נזקים כמו פריחה והתפרצויות אקנה גם לאנשים מבוגרים.

 

 

 
בונוס נוסף: עור פנים חלק
 בונוס נוסף: עור פנים חלק   צילום: fortolia 
 
 

 

המסלול המהיר לבטן שטוחה

 

היופי האמיתי בדיאטה הזו, על פי ד"ר דיוויס, היא שהוצאתהפחמימה הנראית הזו (החיטה) מהתפריט תפתור את מרבית הבעיות וזה אומר שאין צורך בכלל לדאוג למספר הקלוריות שאתם אוכלים, ובנוסף זה ידכא את התשוקה לאכילת יתר. אבל אם אתם רוצים את המסלול המהיר לבטן שטוחה וחטובה, בטווח הקצר, מלבד להוציא חיטה מהתפריט עליכם לחתוך גם באורז, תפוחי אדמה, תירס ומזונות אחרים. לכן במשך שבועיים הבאים כדאי לזכור היטב את כללי היסוד הבאים ולבצע:

 

המאכלים מהם אפשר ורצוי לאכול כמה שיותר:

ירקות. מלבד תפוחי אדמה ותירס אשר עשירים בפחמימות שיוצרות עליה חדה באינסולין.

אגוזים וגרעינים טבעיים לא קלויים, מטוגנים או אפויים.

שמנים בריאים שמן זית, אבוקדו, אגוזים, קוקוס, חמאת קקאו, זרעי פשטן מקדמיה ושומשום.

בשר וביצים רצוי כמובן אורגניים, ביצי חופש שמכילים יותר אומגה 3

גבינות דווקא רצוי לא רזות מאוד.

רטבים שאינם ממתקים חרדל, חזרת, טפנד, סלסה, מיונז, חומץ, רוטב סויה ללא גלוטן, צ'ילי או רטבי פלפל חריף

תוספות כמו פשתן, אבוקדו זיתים, קוקוס, תבלינים וקקאו לא ממותק (כמו שוקולית).

המאכלים מהם לאכול כמויות קטנות:

כמות קטנה הכוונה למקסימום 100 גרם או 100 מ"ל מכל אחד מהמזונות האלו בכל ארוחה, כמות גדולה יותר תזניק את רמת הסוכר בדם.

 

מוצרי חלב אחרים מלבד גבינות. חלבונים מקורם במוצרי חלב יכולים להגביר את שחרור האינסולין, תהליך התסיסה שעוברת הגבינה מפחית את התהליך הזה.

פירות פירות יער הם הטובים ביותר. היו זהירים והמעיטו באכילת פירות מתוקים כמו אננס, פפיה, מנגו ובננה.

מיצי פירות טריים

דגנים נטולי גלוטן או חיטה כמו קינואה, דוחן, כוסמת, אורז חום, שיבול שועל - מאלו רצוי לצרוך רק כמות של 50 גרם בארוחה.

קטניות שעועית, עדשים, חומוס, בטטה.

מוצרי סויה טופו אדממה, פולי סויה.

 

להימנע כמה שאפשר:

שמנים לא בריאים כמו שומן בלתי רווי (בעיקר תירס, חמניות, חריע, זרעי ענבים, זרעי כותנה, סויה).

מזונות נטולי גלוטן אלו שמכילים קונפלור, עמילן אורז, עמילן תפוחי אדמה או עמילן טפיוקה - עמלנים המשמשים להחלפת חיטה יכולים להקפיץ את רמת הסוכר בדם אפילו יותר מהחיטה עצמה.

פירות יבשים תאנים, תמרים, צימוקים, שזיפים, חמוציות.

מזונות מטוגנים

חטיפים עתירי סוכר ממתקים שוקולד, גלידה, חטיפי אנרגיה.

ממתקים עשירים בפרוקטוז סירופ אגבה,דבש, מייפל, סוכרוז

תבלינים וממרחים עתירי סוכר כמו ריבה, קטשופ, מרמלדות, צ'אטני.

 

 

 

 

 
מלכי הפירות: פירות יער
 מלכי הפירות: פירות יער   צילום: Fotolia.com 
 

בלי פאניקה - אפשר עדיין לאכול מזונות מוכנים (מזונות מהירים שנקנים מוכנים)

 

בעוד חיטה היא הפחמימה הגרועה ביותר, גם הפחמימות האחרות יכולות לגרום לבעיות. למרות שהנטייה המיידית היא  הוספת מזונות נטולי גלוטן שמאוד פופלרים היום ומצויים על הרבה מהמדפים בחנויות לרשימת הקניות - זה לא הפיתרון. "מזונות נטולי גלוטן המשמשים תחליף לחיטה לרוב מכילים חומרים כמו קורנפלור, עמילן תירס או עמילן תפוחי אדמה", מסביר ד" דייויס. "אומנם כל אלו לא יעוררו בדיוק את אותן התגובות כמו חיטה אך הם כן יעודדו תגובות של גלוקוז-אינסולין שיגרמו לכם להעלות במשקל.

 

יש שפע של מוצרי מזון מוכנים ומהירים שניתן לקנות הביתה כמו טונה, חזה עוף מבושל בהחלט מותרים. הכוונה למוצרים המכילים עוף,  בשר, דגים, פירות ים, גבינות  וירקות. 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by