בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
תזונה מלכותית 
חשיפה: הדיאטה של קייט מידלטון 

חשיפה: הדיאטה של קייט מידלטון

 
תזונה מלכותית |
 

הבטן שנעלמה ישר אחרי הלידה, הגזרה הדקיקה והחטובה והשמועות על הרעבה הביאו אותנו לבדוק מקרוב מה באמת אוכלת הדוכסית מידלטון. מתברר שלא מעט

 
 
 
 
 
 
 
 
 

על הרזון של קייט מידלטון והחזרה המהירה לגזרה דקיקה אחרי הלידה דיברו לא מעט. הבטן הקטנה אך הבולטת שהציגה בגאווה כשיצאה מבית החולים נעלמה במהירות, כאילו לא היתה. לאחרונה דובר על הדיאטה שהדוכסית אימצה. מדובר בדיאטה קצת יוצאת דופן שבמסגרתה אוכלת קייט רק מזון נא (raw food).

 

למרות שקייט נזהרת לא לצרוך הרבה קלוריות ונראה שהיא הגיעה למשקל אידיאלי שאין צורך להפחית ואפילו רצוי שלא היא נוקטת במשטר החדש על מנת לשמור על גזרתה הדקיקה ולשפר את מרקם וגוון העור שלה ולהפוך אותו זוהר.

 

 

 
רוצה להיות פרח אנגלי אמיתי, אך דקיק. קייט מידלטון
 רוצה להיות פרח אנגלי אמיתי, אך דקיק. קייט מידלטון   צילום: גטי אימג'בנק 
 
 

אז מה אוכלת הדוכסית?

 

הדוכסית, כפי שדווח ב"דיילי מייל", פיתחה חיבה לסביצ'ה, מנה פופולרית באמריקה הלטינית - דג נא שהושרה במיץ לימונים ותבלינים. בין התענוגות האחרים שנמצאית בתפריט של מידלטון תמצאו אבטיח, סלטים טריים, גספצ'ו, טאבולה, גוג'י ברי (תותי יער שמקורם בסין והם מלאים בחלבונים בוויטמינים וחלבונים)וחלב שקדים.

 

מקור, שמקורב לדוכסית סיפר לדיילי מייל שעל אף שלקייט יש גזרה מושלמת היא מלאת מוטיבציה לשמור עליה ולהשיג גם עור קורן. מומחים בתחום הבריאות אומרים כי מזונות גולמיים מצויינים לעור, לשיער, לציפורנים ולפוריות כי הם מכילים רמות גבוהות יותר של ויטמינים וחומרים מזינים מאשר מזון מבושל. בעבר, בתקופה שלמדה (ודגמנה) באוניברסיטת סנט אנדרוז, גזרתה של קייט היתה מלאה יותר והאמת נראתה בריאה יותר אבל כשעברה ללונדון, ע פי הדווחים, היא ירדה לגזרת פטיט כשאימצה את דיאטת דיוקן העשירה בחלבונים ביחד עם אמה.

 

הדוכסית שהיתה ספורטאית נלהבת בבבית הספר מצטיינת בהוקי וכדור רשת, עדיין מתאמנת על בסיס קבוע ועל פי השמועות היא מקבלת הדרכה ויעוץ ממאמנת הכושר האישית לואיז פרקר שהיא גורו מוערכת שמאמנת הרבה מפורסמים אחרים.

 

 

 
מדריכה מוערכת. לואיז פרקר
 מדריכה מוערכת. לואיז פרקר   צילום: צילום מסך- ..dailymail.co.uk 
 

לא מחממים את המזון


אז מאחר שהסוד הזוהר של קייט מידלטון הוא לא קרם לחות או איפור אלא האוכל שהיא אוכלת החלטנו לבדוק במה מדובר.

 

"הרעיון בתזונה מסוג זה הוא שחימום מזון גורם להרס של רכיבים תזונתיים ואנזימים טבעיים", מסבירה דתיה יער דיאטנית יועצת לאלטמן, "אנזימים גורמים לעיכול טוב ובריא יותר ויכולים להלחם במחלות כרוניות, כשאנחנו מחממים אוכל אנחנו "הורגים" את האנזימים, לכן היא מבוססת על מזון צמחי שלא מבושל בחום שעולה על 46 מעלות צלזיוס.


"'אנשי המזון' הנא מאמינים שבישול גורם למזון להיות רעיל, לטענתם תזונה המתבססת על אוכל נא יכולה למנוע כאבי ראש ואלרגיות, לשפר את מערכת החיסון, את הזיכרון וכן לשפר דלקות מפרקים וסוכרת. בתזונה כזו כנראה תהיה ירידה במשקל כי רוב האוכל הנא הוא גם דל בקלוריות, שומן ומלחים ועשיר בסיבים תזונתיים. תזונה כזו אכן עשירה בויטמינים (B ו-C), מינרלים וסיבים פיטוכימיקליים.

 

"קיימות גם סכנות בתזונה כזו - חייבים לשים לב לכמות החלבון הנצרכת, ברזל וסידן, ועוד ויטמינים ומינרלים כמו B12 מפני שרוב האנשים שאוכלים אוכל "נא" לא צורכים אוכל מן החי.  ובנוסף חייבים לציין שבישול אינו כולו רע ואפילו מגביר את הזמינות של רכיבי תזונה מסוימים כמו בטא קרוטן וליקופן. בנוסף הבישול הורג בקטריות שיכולות לגרום להרעלות ממזון, ואין הוכחה שאכילת מזון "נא " מונע תחלואה".

 

 

 

 
מזון נסיכות. סביצ'ה
 מזון נסיכות. סביצ'ה    צילום: דניאל לילה 
 
 

תכירו: מזונות על שתמיד נשארים "קול"


סטייסי סטוארס גורו תזונה כזו ומחברת הספר "אכלו נא לא מבושל" מציינת שאי אפשר לכוון ולשפר אזורים מסויימים בעור - העור הוא ראי של מה שקורה בתוך הגוף שלכם.

 

הנה 10 המלצות לגזרה דקה ועור זוהר:

 

מים המרכיב הטוב ביותר שאתם יכולים להכניס לגוף שלכם. מים לא רק מספקים לחות אלא גם מנקים את הגוף

 

ירקות ופירות צבעונים צבע שווה נוגדני חימצון המשפרים את היכולת של הגוף לספוג רדיקלים חופשיים - מלאו את הצלחת בצבע על מנת לשפר את בריאות העור.

 

תרד וברוקולי הירוקים הכהים הספציפיים האלו מלאים בויטמים A שנהדר לשיפור תחלופת התאים בעור וחידושו במהירות.

 

 

 
ירקות ירוקים וצבעוניים
 ירקות ירוקים וצבעוניים   צילום: shutterstock 
 

תפוזים ואשכוליות פירות הדר מכילים ויטמין C שמעכב או מפחית קמטים.

 

סלמון, זרעי פישתן ואגוזי מלך אלו מזונות שעשירים באומגה 3 וחומצות שומן חיוניות. זהו סוג של שומן טוב המשפר את האלסטיות של העור ומגן מפני דלקות.

 

ביצים (חלמון) ועלים ירוקים כהים לאנשים בעלי עור דל ועיגולים שחורים מתחת לעיניים יתכן שחסר ברזל. טיפ: אכילת מזונות אלו שעשירים בברזל ביחד עם מזונות עשירים בויטמין C תגרום לספיגה טובה יותר של הברזל בגוף.

 

שוקולד גולמי
שוקולד מריר הפך מאכל פופלרי בכל הנוגע לדיאטות ובריאות, בקקאו גולמי יש יותר נוגדי חימצון כמעט מבכל מזון אחר - הם מגינים על הגוף מפני רדיקלים חופשיים שגורמים להזדקנות העור ואף יכולים לגרום לסרטן. הקקאו מגביר את זרימת הדם שמקדמת את הריפוי התאי.

 

 

 
הכוכב החדש בתזונה: שוקולד
 הכוכב החדש בתזונה: שוקולד   צילום: fortolia 
 

אבוקדו מכיל שומנים חד בלתי רווים שישמרו את השכבה העליונה של העור לחה ורכה. הוא גם מכיל חומצות רב בלתי רוויות שמגינים מפני נזקי השמש, רגישות בעור ודלקות.

 

שמן קוקוס לא מזוקק
גם לו יש תכונות נוגדות חמצון המסייעות במניעת הזדקנות העור, הוא גם מלחח ומעקב הופעת קמטים ונפילה של העור.

 

מאקה (ג'ינסנג פרואני) הוא שורש קטן שגדל בהרי פרו. זהו צמח מרפא שעוזר להסתגל למצבים מלחיצים ועלולה להגביר את סינתזת הקולגן, שיפור עור. אפשר להשיג אותו בארץ בצורתו המקורית כאבקה ובכמוסות.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by