בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מה ללבוש 
אופנה: התאומות גלאם 

אופנה: התאומות גלאם

 
מה ללבוש |
 

לוק הורס, בלונד גולש ומשפחה מבוססת: סתיו ואלכסה תמרי (24) רותמות את כל מה שיש להן לאתר האופנה שבבעלותן, רוקגלאם, שהתרחב לאחרונה גם למידות גדולות ולפריטי ילדים. על הדרך הן גם מציגות מודל חדש לשילוב ביזנס ופלז'ר

 
 
 
 
 
 
 
 
 

סתיו ואלכסה תמרי חיות את החלום: לוק הורס ושיער בלונדיני גולש, לימודי תקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה, סבא מוכר - מיקי פלד, מפיק הפסטיגל, בית רחב ידיים באבן יהודה, בן זוג מפורסם לאלכסה (יון תומרקין) והמון בגדים בארון.


אלו נתוני פתיחה שכאילו נלקחו מכתבת שער באחד ממגזיני החיים הטובים, ולמרות זאת, התאומות (24) תמרי ("אנחנו לא זהות") הן תופעה מעניינת בעולם האופנה המקוונת ודוגמה מצוינת למודל העסקי של הדור הבא: עולם שבו ביזנס ופלז'ר משתלבים זה בזה, שבו בעלות החברה הן גם הפרזנטוריות שלה, ואת הפרסום הקונבנציונלי מחליפות הרשתות החברתיות.

 

 

 
סתיו ואלכסה תמרי. לובשות רוקגלאם כל הזמן
 סתיו ואלכסה תמרי. לובשות רוקגלאם כל הזמן   צילום: יחצ 
 
 

20 אלף כניסות ביום

האתר שהקימו בסוף 2012, רוקגלאם (www.rockglam.co.il), או בשמו המלא Rockglam By Stav and Alexa, רושם כ־20 אלף כניסות ביום, רובן של צעירות מגיל תיכון ועד סוף שנות ה־20 שלהן. "כשהשתחררנו מהצבא עשינו מכירות ביתיות של בגדים שקנינו בנסיעות שלנו לחו"ל, ואחרי כמה חודשים הקמנו את האתר", מספרת סתיו. "התחלנו בקטן עם תוכנית עסקית, כי רצינו לדעת שזה משהו שנוכל לעמוד בו. היום אנחנו מתפרנסות מהאתר ועוסקות רק בו".

מרבית הפריטים באתר מגיעים מהמזרח הרחוק, ומדי חודש, לדברי האחיות, הן משגרות בין 2,500 ל־3,000 משלוחים למזמינות. "אנחנו נוסעות ועושות את הקניינות בעצמנו, בוחרות את הקולקציה ובודקות את הפריטים, ויש לנו משרד בחו"ל שעוזר לנו לטפל בכל. את רוב הפריטים אי אפשר למצוא בשום מקום אחר בארץ", אומרת סתיו.

השתיים מסרבות לחשוף את מחזור המכירות שלהן, והעמימות נמשכת בתיאור הפריטים באתר. בניגוד לאתרי קניות כמו אסוס ונקסט, שמקפידים לפרט את הרכב החומרים שמהם עשויים הפריטים, ברוקגלאם משאירים הרכב קבוע לכל פריט: כותנה ופוליאסטר, גם אם ברור שאף לא אחד מסיבי הבגד מקורו מהטבע. "כל הפריטים הם באיכות גבוהה, כמו זו של זארה וקסטרו. יש לנו צוות שבודק את האיכות, ומה שלא עומד בסטנדרטים שלנו לא נמכר", מצהירה סתיו בנחרצות. "יש לנו גם שירות החזרות, כך שמי שלא מרוצה מקבלת את כספה בחזרה. אני אישית לובשת את הבגדים מהאתר כל הזמן".

ואכן, התאומות הן הפרזנטוריות הטובות ביותר של האתר. אלכסה מופיעה לעתים קרובות במדורי הרכילות לצד תומרקין, וחשבונות האינסטגרם והפייסבוק הפופולריים של השתיים מציגים חיים ואירועים פוטוגניים במיוחד. מתברר שהשיטה הזאת עובדת, וכמעט כל תמונה גוררת שאלות בנוסח "האם אפשר להשיג את הפריט באתר?". התשובה, כמעט תמיד, היא כן.

 

השלב הבא - גברים

 

עד לא מזמן הפריטים באתר היו במידות זערוריות במיוחד, אך בחודש האחרון הוא החל לפנות גם לגוף אנושי יותר, בטווח מידות שבין 40 ל־44, או ״מידות גדולות״ כהגדרתה של סתיו. תחת הקטגוריה Rockglam Extra מוצגת קולקציה של פחות מ־20 פריטים (99 עד 149 שקל לפריט), המתאפיינים בצבעוניות מתונה ודי בנאלית.

קטגוריית הילדים, לעומת זאת, החדשה גם היא, נראית יותר עדכנית ומעניינת, גם אם רמתה לא תמיד אחידה (מ־39 שקל לטי שירט ועד 119 שקל לשמלה). ״קטגוריית הילדים נולדה בעקבות ביקוש של אמהות שקונות לעצמן בגדים באתר ורצו לשלב גם קניות לילדים", מספרת סתיו. עכשיו, לאחר שהתאומות תמרי השקיעו 100 אלף דולר בהרחבת האתר, מהון עצמי לדבריהן, הן כבר חושבות על השלב הבא: בגדי גברים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by