בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
כלכליסט 
כושר: בישראל רצים לא רק באזעקות 

כושר: בישראל רצים לא רק באזעקות

 
כלכליסט |
 
רעות ברנע, כלכליסט

אז מסתבר שהישראלים רצים ולא רק למרחב המוגן. מנהלי חברת הספורט מיזונו בקרו בארץ ודברו על ריצה, נעליים ומה שבניהם

 
 
 
 
 
 
 
 
 

הריצה הפכה לפעילות גופנית שחביבה על הישראלים, יותר ויותר אנשים מתמכרים לאימון כזה, למסלול, לתחושה וגם לבגדי הספורט במיוחד לנעליים - מסתבר שבגדי ספורט תורמים רבות לפעילות גופנית ולא רק למראה אלא גם להרגשה ולביצועים.

 

 

 יאסוהיקו קישימוטו, מנכ"ל חברת מוצרי הספורט מיזונו באירופה הגיע לישראל עם ראש מחלקת הספורט של החברה, מיטסוהירו אוקאמוטו לביקור היכרות עם הצרכן הישראלי והשוק המקומי. "אולי זו דווקא ההזדמנות הכי טובה שלנו להכיר את הקהל ואת התרבות הישראלית", אומר יקישימוטו שנחת בארץ דווקא באמצע מבצע צוק איתן ואפילו חווה כמה רגעי חרדה על בשרו. רגע לפני תחילת הראיון רצנו אל חניון המלון הסמוך לחוף הים בתל אביב בגלל אזעקה. "זו חוויה, יש פה אקשן", הוא אמר בקור רוח.


קישימוטו הגיע לישראל עם ראש מחלקת הספורט של החברה, מיטסוהירו אוקאמוטו לביקור היכרות עם הצרכן הישראלי והשוק המקומי.

 

עוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

 

כל הדרכים לרוץ כמו מקצוענים

 

  איך תשרפו קלוריות? צאו לריצה

 

 

 
הרבה אקשיין
 הרבה אקשיין   צילום: fortolia 
 
 

גם למקצוענים וגם לחובבנים

 

השילוש הקדוש חברת מוצרי הספורט מיזונו הוקמה ב־1906 באוסקה שביפן בידי שני אחים. היום מדובר במותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, שמתמקד בנעלי ובגדי ספורט. ב־1985 הומצאה הטכניקה המהפכנית של מיזונו, Wave Technology.

 

"הטכניקה הזו מאפשרת יציבות ובלימת זעזועים בו בזמן, בלי לוותר על הקלילות", מסביר קישימוטו. "אלה שלושה מאפיינים חשובים ביותר לרצים, החובבים והמקצוענים. בנעליים של מותגים אחרים מאפיין אחד בא בדרך כלל על חשבונו של האחר, ובאמצעות הטכנולוגיה שלנו אפשר ליהנות משלושתם. "זה המסר שאנחנו מנסים להעביר ללקוחות כבר שנים - לא לוותר על דבר אחד בשביל משהו אחר. אנחנו בעצמנו רצים, אז אנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים".

 


כיום הטכניקה שלכם כבר לא חדשה. מה התפתח בנעליים עם השנים?

"המשקל שלהן הולך ופוחת", אומר אוקאמוטו. "מעבר לזה, בכל חצי שנה אנחנו יוצאים בקולקציה חדשה, שמחדשת בעיקר מבחינת העיצוב של הנעל".

 

 

 
השילוש הקדוש. הנעליים של מיזונו
 השילוש הקדוש. הנעליים של מיזונו   צילום: מתוך האתר הרשמי 
 

הישראלים התאהבו בריצה


אוקאמוטו אומר כי הם הופתעו מהספורטיביות של הישראלים. "היינו מופתעים ממספר האנשים שרצים פה", אומר אוקאמוטו. "אני יצאתי בכל בוקר לרוץ פה על חוף הים והבנתי שיש פה אחוז גבוה מאוד של רצים, אפילו בזמן האזעקות. אנחנו מבינים שיש פה צמיחה דינמית של שוק מוצרי הספורט. אני מאמין שאנחנו יכולים לשפר את העסקים שלנו פה".
מלבד ריצה, יש למותג נעליים וביגוד המתאימים לתחומי ספורט נוספים.


"לאחרונה אנחנו שמים דגש על פיתוח קולקציות לספורט 'אינדורס' (Indoors)", אומר קישימוטו, "כמו כדורעף וכדוריד. מיזונו תומכת בקבוצות הכדורעף והכדוריד הגדולות והטובות בעולם, כולל נבחרות ישראל בשני התחומים. בנוסף, אנחנו עובדים על פיתוח מוצרים לתחומי ספורט נוספים, כמו טניס והליכה".

 

 

 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by