בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
מוכנה לביקיני? בחני את עצמך 

מוכנה לביקיני? בחני את עצמך

 
בריאות וכושר |
 

האם את בכושר שיא או בטטת כורסה? גורו של תזונה או מלכת הג'אנק? בחני את עצמך

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האם את בכושר
 האם את בכושר   צילום: פוטוליה 
 
 

אם תהית במקרה האם את במסלול הנכון והבריא, הכנו עבורך שאלון מדויק שיגלה לך את האמת ויניח לך אותה מול הפרצוף. תהיי טובה עם עצמך ותעני בכנות.

 

1. כמה פעמים בשבוע את מקדישה לפעילות אירובית?(הליכה,ריצה,ספינינג,סטפר)


א. למה שאעשה? לא סובלת להזיע
ב. פעמיים בשבוע
ג. שלוש פעמים בשבוע
ד. 4 עד 6 פעמים בשבוע
ה. 7 פעמים בשבוע, לפעמים פעמיים ביום. אני מהמכורות

 

2. כמה זמן את מקדישה לפעילות אירובית?


א. הכי הרבה שעושה זה ללכת אל המקרר

ב. 10-20 דקות
ג. 20-30 דקות
ד. 40-60 דקות
ה. מעל שעה

 

 
האם את בכושר
 האם את בכושר   צילום: פוטוליה 
 

3. כמה פעמים בשבוע את עובדת על חיטוב השרירים?(אימון משקולות במכון,שיעורי עיצוב וחיטוב)


א. מעדיפה שלא לנפח את השרירים
ב. פעם בשבוע יוגה או פילאטיס
ג. פעמיים בשבוע
ד. 3 פעמים בשבוע, לפעמים 4 שיוצא
ה. 5 פעמים עד 7 בשבוע

 

4. כשאת מרימה משקולות, האם את חוזרת על אותם תרגילים/שיעורים?


א. מרימה רק משהו שנופל לי מהרצפה וגם זה עם האצבעות ברגלים
ב. כן, יש לי תוכנית קבועה או מדריך קבוע שאינו מגוון בשיעור
ג. בדר"כ אותו דבר, מדי פעם משנה
ד. יש לי אימון מסודר שמחולק לפי איזורי השרירים בגוף/מגוונת בשיעורי העיצוב וחיטוב
ה. כל יום עובדת על שרירים אחרים ולפעמים יוצא שעובדת מס' ימים על אותם השרירים

 

5. השיעורים האהובים עלי הם:


א. חוג? פעם אחרונה שהייתי בחוג זה היה בבית ספר
ב. מתיחות/פילאטיס/יוגה
ג. עיצוב/ספינינג/פילאטיס
ד. ספינינג/עיצוב/קיקבוקסינג
ה. רק השיעורים הדינאמיים יותר: ספינינג/קיקבוקס/מדרגה

 

6. האם את נוטה לנשנש בלילה?


א. ברור, אני רעבה בעיקר בשעות אלו
ב. קצת, מדי פעם
ג. אחת לשבוע
ד. בחיים לא
ה. אף פעם לא אוכלת בערב, לפחות 4 שעות לפני השינה

 

 
האם את בכושר
 האם את בכושר   צילום: פוטוליה 
 
 

7. האם את אוכלת ארוחת בוקר?


א. אין סיכוי, לא אוכלת עד הצהרים
ב. קפה בלבד עם חטיף
ג. פרי
ד. ארוחת בוקר בינונית
ה. בחיים לא אצא מהבית בלי לאכול ארוחת בוקר גדולה ומזינה

 

8. כמה ארוחות ביום את אוכלת?


א. אחת ביום גדולה
ב. פעמיים ביום
ג. רוב היום מנשנשת
ד. אוכלת 3 ארוחות מסודרות
ה. אוכלת 6 ארוחות קטנות מדודות

 

9. כמה אחוזים מהתפריט שלך כוללים שומנים רעים כמו ציפס, פיצות, בורקסים, עוגות ומתוקים אחרים?


א. זה כל התפריט שלי כאילו?
ב. 80 אחוז
ג. 50 אחוז
ד. רק בסופי שבוע
ה. בחיים לא נוגעת בזוועות האלו

 

10. כמה אחוזים מהתפריט שלך כוללים פחמימות מורכבות כמו פסטה מלאה לחם מלא וארז מלא?


א. הפחמימות שלי מגיעות רק מפיצות
ב. מדי פעם כ-20 אחוז
ג. 30 אחוז
ד. 50 אחוז
ה. 60 אחוז

 

11. מאיזה מקורות מזון את מקבלת חלבונים?


א. מה זה חלבונים?
ב. מהחלב שבקפה, ביצים פעם בשבוע
ג. ביצים, חלב ובשר
ד. ביצים, טונה, מוצרי חלב
ה. קטניות,טונה,ביצה פעם בשבוע,עוף פעמיים בשבוע,דגים

 

12. האם את מודעת למה שאת מכניסה לפה?


א. מה שטעים לי אני אוכלת
ב. מדי פעם קוראת כמה קלוריות יש מאחורי המוצר
ג. כן בערך
ד. אכפת לי מאוד ומשתדלת לשלב כמה סוגי מזון
ה. בטח, הכל מדוד ומדוייק

 

 
חטובה או רופסת?
 חטובה או רופסת?   צילום: פוטוליה 
 

התוצאות

 

כעת שקללי את הנקודות: א=1, ב=2, ג=3, ד=4, ה=5

 

 

12 עד 15 - המזלזלת


לא משנה בת כמה את וכמה את שוקלת, אורח החיים שלך עלול להתנקם בך במוקדם או במאוחר. את חייבת להתחיל לפרגן לעצמך. אכילות ליליות ואפס תזוזה מסוכנות לגופך! הדרך בה את חיה רחוקה מהביקיני תתחילי להזיז את התחת ותכניסי לגופך אוכל מזין, לא יזיק לך להירשם למכון כושר ולקבל הכוונה מתאימה.

 

16 עד 26 - המינימליסטית


את מודעת למצבך ובכל זאת עושה מינימום מאמץ לשמירה על הבריאות. ברור שאת רוצה לשנות אבל את חייבת להשתדל יותר. תגיעי עוד פעמיים בשבוע למכון הכושר והקדישי לזה מעט יותר זמן, התייחסי לזה כאל פינוק ולא כאל מעמסה. שימי לעצמך גבולות כמו איסורי נישנושים בעיקר בלילות, בקשי תפריט מאוזן מתזונאית או נטורופתית שניתן למצוא במכון הכושר שלך ונסי להתחיל את היום בארוחת בוקר מזינה.

 

27 עד 37 - המאוזנת


את מודעת לעצמך אבל לא היסטרית. את אוכלת מה שצריך ומצליחה להישאר שפויה. את פוקדת את מכון הכושר כ-3 פעמים בשבוע ומשתדלת לשלב קצת מכל דבר, דבר המצויין לתחזוק הגוף. אבל אם עלייך להוריד קצת ממשקלך ולחטב את אזורייך הרופסים את צריכה להעלות הילוך, תוסיפי עוד אימון בשבוע, ותעלי את עוצמת האימונים שלך. תאכלי קצת פחות ג'אנק ותוסיפי יותר חלבונים מן הצומח ופחמימות מורכבות, את בדרך הנכונה.

 

38 עד 48 - השקדנית


רואים שקראת את הספרים הנכונים! את מאוד משתדלת וכל הכבוד לך על אורח החיים הבריא,לפעילות הגופנית המדוייקת ולתפריטך המאוזן. המאמצים ישתלמו לך וגם אם את עדיין לא רואה תוצאות כרגע, אל תתייאשי כי את ממש בכיוון הנכון. המשיכי בדיוק במה שאת עושה,התמדה מביאה להצלחה.

 

49 עד 60 - המשוגעת

 

אחותי,מה הלחץ?? הכוונות שלך ברורות אבל במקום להגיע להישגים את פשוט תגיעי לשחיקה. כל דבר קיצוני נמאס בסופו של דבר ולא משתלם. הגוף שלנו צריך איזון ומנוחה נחוצה לבניית הגוף מחדש. המזון שאת מכניסה לגופך בריא מאוד אך חשוב גם לזכור ליהנות מהחיים, אחרת מה שווה כל המאמץ? את לא צריכה לשהות 3 שעות במכון ביום. תרשי לעצמך גם קינוח טעים אחת לשבוע, ובעיקר תנוחי.

 

טיפים לבריאות מאוזנת


מומלץ לבצע אימון אירובי 4 פעמים בשבוע שאורכו חצי שעה עד שעה, 3-4 אימוני משקולות בשבוע, לא לוותר על ארוחת בוקר , נסי לא ליצור רווחים גדולים בין הארוחות לשמירה על חילוף חומרים תקין, הימנעי מאכילה בלילה- 4 שעות לפני השינה, מומלץ שהתפריט היומי יכלול כ-60% פחמימות מורכבות, 30 אחוז חלבונים ו-10 אחוז שומנים רווים. תפנקי את עצמך בטיפול אצל תזונאית, זה ישתלם לך, לכל אחת מתאימה דיאטה מסוג אחר.

 

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by