בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
המיתוסים הגדולים מחדרי הכושר 

המיתוסים הגדולים מחדרי הכושר

 
בריאות וכושר |
 

שברנו לכם את המיתוסים מחדר הכושר, כמה זמן כדאי באמת להתאמן כדי להגיע לתוצאות? ספורט מנפח את השרירים? והאם רק הגנים הם אלו שיקבעו אם יהיו לכם קוביות בבטן?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מתנפחים פה?
 מתנפחים פה?   צילום: פוטוליה 
 
 

ספורט מנפח את השרירים?

נשים רבות מפחדות להיכנס לחדרי הכושר מחשש להיראות שמנות וגדולות יותר. המונח 'ניפוח השרירים', הגיע אלינו מהגברברים של חדרי הכושר. אלו שבאמת רוצים מראה גוף גדול, ולהגדיל את נפח השריר שלהם. הם עובדים קשה מאוד על מנת לראות תוצאות של היפר-טרופיה, שזה הגדלת מסת השריר, ולשם כך הם אוכלים תפריט מועשר בחלבונים, מרימים משקלים מאוד גדולים, ובמעט חזרות. 

 

לעיתים הם גם ישתמשו בתוספים. בשורה התחתונה: לא פשוט 'לנפח' את השרירים, ומכאן: גם נשים צריכות להתאמץ מאוד כדי להגדיל את נפח השריר שלהן, ולהן קשה עוד יותר, כי אין להם את ההורמון המין הגברי טטסטרון. אז אל חשש נשים, צאו לחדר הכושר, מקסימום תחטבו את השרירים ותמצקו איברים רופסים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

 
מפחדת להתנפח? אל חשש
 מפחדת להתנפח? אל חשש   צילום: פוטוליה 
 

חיטוב הגוף תלוי בגנים בלבד

אז לא! זה התירוץ הנדוש ביותר בקרב אנשים שמראש ויתרו על המראה שהם רוצים, אבל כנראה לא מספיק. כל מה שצריך בשביל חיטוב הגוף זה כוח רצון גדול ומוטיבציה. לא משנה מה מידת המכנסיים שלכם, בעזרת תזונה ופעילות גופנית מתאימה, ניתן להוריד את אחוזי השומן ולהתחטב. אין ספק שיש אנשים שנולדו עם נקודת פתיחה טובה יותר מאחרים, אבל זה נתון לבחירה. האם להמשיך לטפח את הכרס הקטנה, או לטפל בה. וגם אנשים שנולדו עם גנים מעולים, יכולים להשמין אם הם ממש רוצים, לידיעתכם.

 

עוד בערוץ הלייפסטייל:

אסונות האיפור של המפורסמות: כך תמנעו

איך אפשר ללכת לים ולשרוף קלוריות?

רוצים סקס לוהט? תתחילו לרוץ

 

 
אני שמן בגלל ההורים השמנים שלי, ואין מה לעשות
 אני שמן בגלל ההורים השמנים שלי, ואין מה לעשות   צילום: shutterstock 
 
 

פעילות אירובית תורמת להרזייה

לא ממש. אין ספק שבשביל לרדת במשקל צריך להכניס פחות קלוריות, ולהוציא יותר. כלומר, לעשות יותר ספורט ולאכול פחות. בפועל, אנשים שעושים פעילות גופנית, ובמיוחד אירובית, כמו הליכה, ריצה, או אופניים, אוכלים יותר. מחקרים חדשים גילו כי אנשים שעושים פעילות גופנית אירובית יומיומית, לא מרזים מאחרים שלא עושים, ולעיתים להיפך. אין זה אומר שזה לא בריא, מחטב, או נחוץ. רק שחשוב לשים לב לתזונה באותה המידה אם מתאמנים או לא. אם אתם עושים פעילות אירובית, ומעוניינים בירידה במשקל, אל תוסיפו קלוריות לתפריט שלכם.

 

 
להירגע עם הסנדוויצים. מספיק אחד, גם אם רצים
 להירגע עם הסנדוויצים. מספיק אחד, גם אם רצים   צילום: שאטרסטוק 
 

את תוצאות האימון רואים מיד אחריו

מכירים את אלו שמרימים משקולות בחדר הכושר, ואז בוהים בעצמם שעה במראה? הם בודקים מה השיגו מהאימון, ומתלהבים שהשרירים שלהם גדלו. אז טעות. את התוצאות של האימון תוכלו לראות לאחר שלושה חודשי אימון אינטנסיבים בחדר הכושר. אז אל ייאוש, אם עוד לא ראיתם שיפור במראה, תנו לגוף זמן, תתמידו וזה יגיע.

 

 
איזה חתיך אני נכון? זה מהאימון הרגע!
 איזה חתיך אני נכון? זה מהאימון הרגע!   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

מי שרוצה להתחטב, חייב להתאמן 3 שעות בחדר הכושר

במקרה הזה לס איז מור. מחקרים מצאו שעדיף להתאמן זמן קצר ואינטנסיבי, מאשר לבזבז שלוש שעות ביום במרתף חדר הכושר. אחרי 45 דקות של אימון אינטנסיבי, לגוף לא נשארים מאגרי אנרגיה רבים, וכך מתחילות פציעות, או שהאימון פשוט כבר לא יעיל. מעבר לזה, הגוף בסטרס ממאמץ ממושך, ובפעם הבאה שתאכלו את ארוחת הבוקר שלכם, הוא יתחיל לאגור שומן לעת צרה. אז תחזרו הביתה, עדיף.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by