בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
10 דרכים להרזות בלי דיאטה 

10 דרכים להרזות בלי דיאטה

 
בריאות וכושר |
 

להתאהב, להרים משקולות, לישון ולאכול חריף, הם רק חלק מהדברים שכדאי לכם לעשות בדרך לבטן שטוחה. תשכחו מצומות ודיאטות ותתחילו לשנן את הרשימה שתציל אתכם מהרעב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מרזים בלי לקצץ קלוריות
 מרזים בלי לקצץ קלוריות   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 
 

ישנן עוד דרכים לירידה במשקל, חוץ מלצום, או להיצמד לתפריט תזונתי קפדני. לעיתים סיבות ההשמנה הן לא מה אתם אוכלים, אלא מה אתם לא אוכלים, מחסור בתנועה או בשינה. מה תוכלו לעשות כדי לרדת במשקל מבלי לסבול?

 

1. שנ"צ

כן, עייפות ומחסור בשינה הם מהגורמים העיקריים בהשמנה. אנשים שמקפידים על 8 שעות שינה בלילה, או על שנ"צ באמצע היום, משמינים פחות. מחסור בשינה משבש את פעילות ההורמונים התקינה, גורם לסטרס, ובכך מגביר את תחושת הרעב. תישנו יותר, ותראו מיד את ההבדל.

 

2. סטרס

בזמן מתח, הגוף שלנו מייצר אדרנלין והורמון שנקרא קורטיזול. אצל אנשים שמנים, הוא נמצא ברמות גבוהות יותר מבאנשים רזים. זמן ממושך של מתחים גורם לחוסר איזון בהורמונים, לתחושת רעב, ואצל חלק מהאנשים לאכילה בלתי פוסקת, דאגו למצוא דרכים להירגע כמו יוגה ומדיציה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

 
מדיטציה
 מדיטציה   צילום: fortolia 
 

3. הרמת משקולות

כל פעילות גופנית תתרום לירידה קלה במשקל, אך אם תתאמנו בחדר הכושר בעזרת משקולות, תגרמו ל'הרס השריר', שבשביל לבנות אותו מחדש, הגוף ישקיע אנרגיה רבה, ובכך ישרוף קלוריות גם במנוחה.

 

4. סקס

בשונה מהרמת משקולות, פה אין צורך לסבול. תשקיעו בפרנטר שלכם, במשחק המקדים, וקחו חלק פעיל באקט עצמו, זה בהחלט שורף קלוריות.

 

5. מים

לפעמים תחושת הרעב מתבלבלת עם תחושת הצמא, אז אם אתם רעבים כחצי שעה לאחר ארוחת הצהרים, נסו לשתות כוס מים, ותגלו שהרעב נרגע. מים גם יגבירו את קצב חילוף החומרים, וכתוצאה מזה, תרדו במשקל.

 

עוד בערוץ הלייפסטייל:

10 דברים שלא ידעתם על כרוב קייל, גיבור העל של הסלט

שוברים את המיתוסים מחדרי הכושר: רוצים קוביות בבטן?

למה כדאי לכם לאונן? מסתבר שזה מרזה

 

 
תתאמנו בחדר כושר
 תתאמנו בחדר כושר   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 
 

6. סיבים תזונתיים

הוספת פירות וירקות לתפריט כמו: דגני בוקר, לחם מחיטה מלאה, ושאר מאכלים העשירים בסיבים תזונתיים, יתרמו לתחושת שובע, וימלאו היטב את הקיבה. הסיבים תורמים לעיכול ולקצב חילוף חומרים יעיל.

 

7. מאכלים חריפים

לא סתם התימנים אוכלים סחוג בתוספת לג'חנון. פלפל חריף ושאר מאכלים חריפים, גורמים למערכת העיכול לעבוד מהר, ביעילות, וירגמו לכם לרזות.

 

8. להתאהב

כולם יודעים שכשמאוהבים אוכלים פחות, כשמאוהבים מופרש הורמון האוקסיטוצין, שבין היתר, יגרום לכם לרצות לאכול פחות. אז הנה עוד סיבה טובה להתאהב.

 

 

 
תתאהבו, זה מרזה
 תתאהבו, זה מרזה   צילום: shutterstock 
 

9. לא לאכול בלילה

מחקרים מצאו שיש קשר ישיר בין שעות אכילה בשעות המאוחרות של היום להשמנה. אנשים שאכלו את הארוחות הגדולות שלהם בשעות היום, שמרו על משקל תקין. חשוב לשמור על סדר ארוחות קבוע, ואת הארוחות הגדולות לאכול בבוקר ובצהרים, כאשר הגוף פעיל, עירני, ומשקיע יותר אנרגיה לשריפת קלוריות.

 

10. לא לעשות דיאטה

ככל שתצומו, ותחסכו מהגוף שלכם את האוכל שהוא זקוק לו, תאגרו יותר שומן. כשהגוף מבין שהוא לא מקבל מזון, הוא שומר שומנים לעת צרה את הארוחה הבאה, תנו לו להבין שאתם לא במלחמה, ושהוא מקבל אוכל על בסיס קבוע מבלי הפסקות קיצוניות. גם לא תחושו ברעב, וגם לא תאגרו שומנים לא רצויים.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by