בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
מתחילים דיאטה: 22 דרכים להוריד את הכרס 

מתחילים דיאטה: 22 דרכים להוריד את הכרס

 
בריאות וכושר |
 

החגים עוד כאן: המשקל אמר את דברו, ואתם לא רואים את האור? הכתבה הבאה עשויה לחלץ אתכם מכרס החגים. קבלו 22 דרכים להוריד את הכרס לפי סדר הא-ב, נענע10 דואגת לכם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עושים דיאטה ביחד
 עושים דיאטה ביחד   צילום: fortolia 
 
 

א- אירובי

ככל שתוציאו יותר אנרגיה, תשרפו יותר קלוריות ותצמצמו את ההיקפים. כמה עושים? כמה שיותר. מתחילים עם עשרים דקות של הליכה/ריצה/אופנים/סטפר/שחיייה ביום, וממשיכים בהדרגה עד לשעה שלמה. מומלץ לבצע פעילות אירובית בין 4 פעמים בשבוע ל-7

 

ב- בדיקות דם

בדיקת המתרחש בתוך בגוף, היא צעד חשוב בדיאטה. כדאי שתשללו מחלות וחוסרים תזונתיים. מחסור בברזל למשל יגרום לעייפות, אנמיה, וכאבי ראש, וכפיצוי אתם אוכלים יותר. אם יש מחסור, כדאי לגשת לרופא ולהיוועץ לגבי תוספי מזון


ג- גלו את נקודות החולשה שלכם

דעו מהם האוייבים שלכם: אותם מאכלים או הרגלים שגורמים לכם לעלות במשקל ולהגדיל את הכרס. ברגע שתדעו מהם ותכירו בהם, תוכלו לטפל בהם. יש אנשים שזוללים רק בלילה, ויש כאלו שכשהם רואים גלידה, הדיאטה נגמרת. דעו את האויב ותתמודדו

 

ד- דיאטת הא-ב

בדיאטת הא-ב בכל יום אוכלים רק מאכלים מאותה האות. מתחילים באלף, ובכל יום מחליפים אות. לדוגמא באלף: אבוקדו, אורז, אפונה, אפרסק, כשהמטרה היא לצמצם משמעותית את המאכלים המותרים, ויהיו ימים בהם לא יהיה לכם הרבה אופציות למאכלים. מה אפשר לאכול באות ו'?

 

ה- הורגים מכשולים

מוציאים מהבית מזיקים כמו סוכרים וחטיפים, ולא מכניסים אותם הביתה, ברגע שלא יהיה לכם, לא תאכלו אותם

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

 
רצים. תוציאו קלוריות
 רצים. תוציאו קלוריות   צילום: shutterstock 
 

ו- ויטמינים

הויטמינים הם חלק בלתי נפרד מהתזונה היומיומית הנחוצה לבריאות שלכם. ברגע שיש מחסור באחד מהויטמינים הנחוצים, תרגישו רעב, חולשה ועייפות, שיגרמו לכם לאכול יותר ולהשמין.

 

ז- זוכרים מה אכלנו

אם אתם מתקשים לזכור מה אכלתם, תארגנו לכם פנקס קטן שילך אתכם לכל מקום, ותרשמו בו כל מה שאתם אוכלים במשך היום

 

ח- חלבונים

חלבונים הם אבני הבנייה של הגוף. אדם בוגר זקוק לכמות של כ-0.8 גרם חלבון לכל קילוגרם ממשקל גופו. החלבונים יגרמו לתחושת שובע, ובכך תאכלו פחות סוכרים ומתוקים שהגוף דורש כשרעבים, דאגו לאכול מספיק חלבונים

 

ט- טיילו במקום מסעדות

תמצאו לכם תחביבים שקשורים בתזוזה, ופחות בישיבה בבתי קפה ומסעדות. חשבו איך "לבזבז" קלוריות ולא להכניס אותם. סעו לטיולי אופניים, טיילו ברגל, לכו לבריכה ותשחו, ונסו להפעיל את הגוף גם בחופש וגם בשגרה.

 

י - יודעים מה אוכלים

אחת הבעיות הכי גדולות באכילה מחוץ לבית, היא אי הידיעה. אתם אף פעם לא תדעו כמה שמן השף שפך לתוך המנה שלכם, וכמה שמנת יש בעוגת הגבינה התמימה עם הקפה. הרטבים בסלט מאוד משמינים, גם אם הם מוגדרים דלי שומן. אתם בדיאטה? תקנו אוכל בסופר ותכינו ארוחות בעצמיכם.


עוד בערוץ הלייפסטייל:

איך נטע גרטי שומרת על המשקל?

למה לא כדאי לכם לאכול מלח?

איפה הסלבס מתאמנים? עושים שרירים

 

 

 
תלמדו מקרן פלס!  בחרה "לבזבז" קלוריות
 תלמדו מקרן פלס! בחרה "לבזבז" קלוריות   צילום: מתוך עמוד הפייסבוק 
 
 

כ - כושר

לא סתם אומרים לשלב פעילות גופנית כשרוצים לצמצם את ההיקפים. בעיקרון, אפשר לרדת גם ללא פעילות גופנית בכלל, אולם הירידה תהיה איטית יותר והתוצאה תראה פחות טוב. אם תשלבו בין 3-5 פעמים בשבוע פעילות גופנית מכל סוג שהיא, תעצבו את הגוף תוך כדי צמצום ההיקפים, ותהיו בריאים יותר

 

ל - לחם אאוט

הגבילו את צריכת הפחמימות שלכם בתהליך ירידה במשקל, אבל אל תורידו אותם לחלוטין. להוציא מהתפריט לחם לבן ופחמימות פשוטות כמו אורז לבן ופסטה ובמקומם אכלו את הפחמימות המלאות, עתירות הסיבים התזונתיים, שיגרמו לתחושת שובע, בריאים יותר, ומזינים. גם מהם, אל תגזימו

 

מ - מים

זה לא שאם תשתו מים תרזו והכרס תעלם, אבל אם תשתו הרבה, תגבירו את קצב חילוף החומרים בגוף, ותצמצמו את תחושת הרעב. לעיתים גם יש בלבול בין תחושת רעב לצמא. שתו לפחות 8 כוסות מים ביום

 

נ - ניקוי רעלים

ישנן שיטות שונות לניקוי רעלים מהגוף, וכתוצאה מאלו תראו ירידה במשקל. נסו את צום המיצים, או את דיאטת האורז מלא ומש, בה אוכלים בעיקר ירוקים ואורז מלא. אלו הן דיאטות זמניות שעשויות לתרום לזירוז תהליך הירידה במשקל

 

ס - ספרו

ספרו לאנשים שאתם בדיאטה/מנסים להוריד במשקל. ברגע שאמרתם את זה, לא תרצו לצאת חלשים. אחרי שאמרתם, תרצו להוכיח להם ולעצמיכם

 

 
עשו כושר
 עשו כושר   צילום: רונית כהן ואורי טאוב 
 
פנו מקום לסלט
 פנו מקום לסלט 
 צילום: shutterstock 
 

ע - עלו על המשקל

בדקו כמה אתם שוקלים. אם לא תדעו, זה לא ישתפר. עלו על המשקל בכל בוקר על בטן ריקה ותהיו במעקב אחר הירידה או העליה. מודעות מובילה לשינוי אמיתי

 

פ - פנו מקום לסלט

ירקות הם בריאים, מזינים, לא משמינים, ותופסים נפח בבטן, כלומר: משביעים. אכלו כל יום סלט ובכך תהיו בריאים ורזים. היזהרו מרטבים (אפילו משמן זית-דאגו למינונים קטנים) והעדיפו את הסלט שלכם נטול פחמימות כמו קרוטונים, בטטות או אטריות


צ - צמצמו

צמצמו מזיקים כמו: מטוגנים, מעובדים, חטיפים, שמנים, גלידות, וממתקים. הרשו לעצמיכם מהם אחת לשבוע והסתפקו בכך

 

ק - קלוריות

אין צורך להסתובב עם מחשבון, אבל חשוב שתדעו כמה קלוריות יש בקרקר, כך שלא תרצו לאכול את כל החבילה. חשבו כמה קלוריות אתם צריכים לאכול ביום, בדיוק כמו מסגרת חשבון בנק, הכרס היא המינוס. בכל פעם שתחרגו, היא תצוץ

 

ר - רואים

דמיינו היטב את התוצאה הרצויה, תלו תמונה של שחקנית רזה מול המראה, החליטו על משקל שאותו תרצו להוריד, וראו בעיני רוחיכם, את האני החדש והרזה שלכם, בין אם יש לכם שני קילו מטרידים של חגים, או שלושים, חשוב שתראו את התוצאה הרצויה, שיהיה לכם לאן לשאוף

 

 
עלו על המשקל
 עלו על המשקל   צילום: shutterstock 
 

ש- שינה

מחקרים גילו שאנשים שישנים מעט, משמינים. העייפות, גורמת לאכילה מרובה ולהשמנה. תתחילו לישון ותראו את ההבדל, ואם אפשר גם תחטפו שנ"צ

 

ת- תה

ישנן חליטות תה טבעיות שעשויות מצמחים שתפקידם לסייע בתחושת שובע, לאלו שלא מסוגלים לצמצם את הצריכה הקלורית שלהם ללא עזרים חיצוניים. לדוגמא: רזיטימקס של נופר. את החליטות ניתן למצוא בבתי טבע. בדקו שהם מכילים חומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משלשלים.

 

 
רזיטימקס: חליטה הגורמת לתחושת שובע: 72 שקלים באתר נופר
 רזיטימקס: חליטה הגורמת לתחושת שובע: 72 שקלים באתר נופר   צילום: יחצ 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by