בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
לייף סטייל 
קייט מידלטון סובלת מבחילות היריון קשות 

קייט מידלטון סובלת מבחילות היריון קשות

 
לייף סטייל |
 

רגע לפני ש"בייבי בום" חוזרת בעונה שנייה, התקשורת בבריטניה מדווחת שלדוכסית מקיימברידג' יש תאומות בבטן וזו הסיבה לבחילות הקשות שתוקפות אותה. אז איך שורדים את השליש הראשון? ארוחות קטנות, הרבה מים, מנוחה ועוד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שבוע שלש עשרה בהיריון של ג'ורג'
 שבוע שלש עשרה בהיריון של ג'ורג'   צילום: גטי אימג'בנק 
 
 

השמועות האחרונות של הצהובונים הממלכה הבריטית מדברים על כך, שלקייט מידלטון אין עוברית אחת ברחם, אלא שתיים. הדיווחים הם, שקייט וויליאם סיפרו למלכה אליזבת', על כך שהם מצפים לתאומות בסופש האחרון. אם זה נכון או לא, כנראה שנדע בקרוב, אך בינתיים האמת היא, שהנסיכה מקיימברידג' סובלת קשות מבחילות היריון, שגרמו לה לאנמיה חמורה.

 

קייט נמצאת בשבוע העשירי להיריונה וגם בהיריון הראשון עם הנסיך ג'ורג', היא סבלה מאותן תופעות. אז היא אפילו הייתה מאושפזת כמה ימים, בבית החולים. הפעם היא החליטה לשהות באחוזה של הוריה בכפר ואכן מאז חודש אוגוסט, לא נראתה בציבור. הסקרנות לגבי הנסיכה הנעלמת גדולה, בעיקר בגלל הבריטים שרוצים לחדד את חוש המציצצנות שלהם ולראות האם לנסיכה שלהם יצאה כבר הבטן.

 

 

 
 
 

אבל למה בכלל יש בחילות?

הדבר עלול לנבוע ממספר סיבות החל מרמות גבוהות של CGH שלייתי ופרוגסטרון שחלתי (סברה הקושרת את הבחילה עם שינויים הורמונליים), חסרים בוויטמינים עקב תזונה קלוקלת ו/או ספיגה לקויה במערכת העיכול, חוסר בוויטמין 6B (נשים שנהגו ליטול גלולות למניעת הריון, עלולות לפתח חסרים משמעותיים בויטמין 6B מאחר והגלולות שוחקות את מאגרי ה- 6B בגוף), ועד סיבות פסיכולוגיות מסוג האמונה שמגשימה את עצמה, לפיהם בחילות והקאות הן חלק בלתי נפרד מהריון תקין.

 

ידוע כי הנטייה הטבעית של הבחילות היא להיעלם בסיום השליש הראשון של ההיריון, אבל עד אז כדאי שתאמצי את הטיפים הבאים:

 
יוצאת מבית החולים בהיריון הקודם בשבוע שמיני
 יוצאת מבית החולים בהיריון הקודם בשבוע שמיני   צילום: גטי אימג'בנק 
 

להתמודד עם התופעה

  • נתבי את התזונה שלך, כך שתכיל כמויות אופטימליות של ויטמינים ומינרלים, אכלי מזון בריא, עשיר ומגוון, עם דגש למקורות לויטמין B6, המצוי בחומוס, אורז מלא, תפוחי אדמה, עגבניות, דגים, קטניות, אגוזים, בננות, נבטים ועוד.
  • הקפידי על שתיית מים, בייחוד אם את מקיאה, כדי לא להתייבש. 
  • אכלי כמויות קטנות כל שעתיים והקפידי על קיבה מלאה. לדוגמא חטיף בריאות או פרוסה, צנים עם משהו או דייסת שיבולת שועל או תפוח. כמו כן, הימנעי מארוחות כבדות - בייחוד בסמוך לשינה.
  • המעיטי ואף המנעי משתייה משקאות המכילים קפאין.
  • שימי לב לא לערבב מוצקים עם הרבה נוזלים - השילוב עלול לגרום לאוכל לעלות למעלה יותר בקלות כאשר יש הקאות.
  •  
    הצילום האחרון לפני חודשיים
     הצילום האחרון לפני חודשיים   צילום: Getty Images 
     
     
     
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
     
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
     
     
    תגובות
    הוסף תגובה0 תגובות
    הוספת תגובה
    מאת
     
    נושא
     
    תוכן
     
     
     
     
    תודה! תגובתך התקבלה.
    התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
     
     
     
     
     

    כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
     
     
     
     
    כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
    Video powered by