בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
תרגילי הפילאטיס הכי קורעים לקוביות בבטן 

תרגילי הפילאטיס הכי קורעים לקוביות בבטן

 
בריאות וכושר |
 

מי אמר שפילאטיס זה לעצלנים? מדובר בשיטה שתסדר לכם קוביות בבטן אם רק תרצו, היא מתאימה לגברים ונשים, וניתן לבצע אותה ברמות שונות. שרון ינובסקי קפלן מדגימה איך אפשר להוריד את הכרס, לחזק את הגב, ולחטב את הזרועות. קחו מזרן ולעבודה! צפו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

צילום ועריכה: מיכאל שטיין

 

לפילאטיס יצא שם של ספורט לעצלנים, לאימון שברובו נושמים ולא מזיעים. אז יש לי חדשות רותחות בשבילכם: פילאטיס היא שיטה שאמנם הומצאה למניעה ושיקום פציעות, אבל מטרתה העיקרית היא חיזוק הגוף. הכל תלוי בסוג האימון, במדריך, וברמת המתאמן. ניתן גם להתחטב ולהיראות מעולה בזכות הפילאטיס.

 

חשוב לשים לב אל מספר דגשים שרלוונטים לכל תרגילי הפילאטיס: נשמו באופן הרמוני, כאשר השאיפה היא מהאף, והנשיפה מהפה. הכניסו את הבטן פנימה בזמן הוצאת האוויר, שמרו על הכתפיים רחוקות מהאוזניים ואל תנעלו את המרפקים בתרגילי הפלאנק.

 

מותר לעשות פילאטיס כל יום ואף מומלץ. חיזוק שרירי הבטן ישפר את היציבה, ימנע כאבי גב, ויוריד את הסופגניות מהבטן שלכם. הצטיידו במזרן ותתחילו לעבוד על הקוביות בבטן.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

במשרד, במטוס, בפארק: התרגילים שאפשר לעשות בכל מקום עם גומייה

דיאטה במבחן: הדיאטנית עם תפריט לתקופה הלחוצה

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by