בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
אופנה 
כמה כסף ישלשלו לכיסן הדוגמניות השנה? 

כמה כסף ישלשלו לכיסן הדוגמניות השנה?

 
אופנה |
 

למה המפרסמים בחרו במורן אטיאס, עדי הימלבלוי, קרן פלס, שירה קורן, לירון וייצמן ונטלי דדון לפנים של השנה? כמה כסף הן מקבלות? ומה דעתן של הפרזנטוריות על הבחירה בהן?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שלי גפני לאריסטו שמט
 שלי גפני לאריסטו שמט   צילום: גורן ליובונציץ 
 
 

הן מצטלמות, מגיעות לאירועי החברה, מקבלות פריטים שווים בחינם ומייצגות את המותגים שלהן בכבוד. מה יש לחברות לומר על הבחירה בפרזנטורית שלהן, כמה כסף הן מנדבים לכיסן, ומה יש למפורסמות שלנו לומר בנידון על שבחרו בהן? אלו הכוכבות שנבחרו להוביל את הקמפיינים הגדולים בארץ השנה

 

מורן אטיאס - טופטיקה


דבר המותג:
"מורן אטיאס היא נכס אסטרטגי לרשת. היא נבחרה מאחר והיא מייצגת ערכים שעולים בקנה אחד עם ערכי החברה: מקצוענות, בינלאומיות, חדשנות. פועלה של מורן כשחקנית בינלאומית הוא ידוע לכל, היא הצליחה לעשות זאת בגדול- ואנו מאמינים שהיא תוכל להביא הרבה ידע לרשת טופטיקה".

מורן: "רשת טופטיקה היא מעבר ל"קמפיין" נוסף בשבילי, זהו מיזם שאני שותפה מלאה בו ומאמינה מאוד בדרך שלו. הקונספט של הרשת הוא לאגד חנויות פרטיות של אופטומטריסטים מורשים בלבד, תחת מטרייה של רשת גדולה, ובכך לא רק להציע ללקוחות מחיר תחרותי, אלא גם שירות מקצועי ומהימן. כיום ברשתות השונות לא תמיד מקבלים שירות מקצועי מספיק בסופו של דבר מדובר בעיניים שלנו וזו מחשבה מטרידה. האם נוח לך לחשוב שמישהו לא מקצועי מטפל בעיניים שלך? לי זה מאוד מפריע. אני גאה להיות חלק ממותג שמקדש את המקצועיות ועוזר לחנויות הקטנות והוותיקות לשרוד בין כל הרשתות הענקיות של היום".

כמה כסף מרוויחה? אטיאס תרוויח כ-800,000 ₪ ו-9% מהמניות

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

 
מורן אטיאס על הסט- טופטיקה
 מורן אטיאס על הסט- טופטיקה   צילום: איציק בירן, יח"צ 
 

יוליה פלוטקין - ICE CUBE

יוליה פלוטקין היא הפרזנטורית של רשת ICE CUBE בשלוש העונות האחרונות. זוהי עונתה האחרונה, בשל העובדה
המשמחת שהיא בהריון מתקדם, ולא תוכל להצטלם לקמפיין הקיץ של החברה.


עידן רחימי, מנהל השיווק: "בחרנו ביוליה כי היא משקפת בבירור את ערכי המותג: היא יפה, אופנתית, בעלת סגנון אקלקטי שזוכה לתשבוחות ואהדה בכל מקום. חוץ מזה, היא פרזנטורית נהדרת שלובשת ICE CUBE בשלל הופעותיה בציבור, משתפת פעולה בצורה נהדרת ומקסימה. אנחנו נפרדים ממנה באהבה גדולה".


יוליה פלוטקין: "בשנים האחרונות היו ל-ICE CUBE פרזנטוריות שוות כמו עדי נוימן וסיוון קליין. מאד הוחמאתי כשבחרו אותי. התרומה שלי למותג היא בעיקר במדד האמינות. המון פעמים רואים בקמפיינים פרזנטוריות שברור שהן רק מדגמנות את המותג, אבל אין להן חיבור אמיתי אליו בחיים. כשרואים אותי בקמפיין או בחיים לובשת ICE CUBE, זה נראה מתאים ואמין. עם כאלה בגדים, כיף להיות פרזנטורית".


כמה כסף מרוויחה: יוליה הרוויחה כ-40 אלף ₪ לעונה.


עוד בערוץ הלייפסטייל:

למה כדאי לכם לצרוך אומגה 3? המחקרים החדשים

בסילבסטר הזה מקבלים השראה מהכוכבות: שמלות אדומות חשופות

השמלה של יאנה יוסף לוקה בחסר

 

 
יוליה פלוטקין ל-ICE CUBE
 יוליה פלוטקין ל-ICE CUBE   צילום: עידו לביא 
 
 
יוליה פלוטקין ל-ICE CUBE
 יוליה פלוטקין ל-ICE CUBE   צילום: עידו לביא 
 

לירון וייצמן לחגית טסה

חגית טסה על הבחירה בלירון ויצמן: "היא פשוט נהדרת. אין לי מילה שתתאר טוב יותר למה בחרתי אותה. היא אמנם סלב, אבל לגמרי עם הרגליים על הקרקע, יפיפיה אמיתית עם חיוך כובש שמאיר כל קטלוג שלי, יודעת להחזיק בגד בצילומים וגם בחיים. הלקוחות מגיבות נהדר לתמונות בכיכובה".

 

לירון ויצמן: "יש היום קשר אמיץ בין סלבריטאיות לאופנה, בארץ וגם בחו"ל. הקהל מזדהה עם מי שהוא רואה כל יום בטלוויזיה וקורא עליו בעיתונים ובאינטרנט. אני לא באה מרקע של דוגמנות, ונדמה לי שזה הופך אותי לנגישה יותר עבור הקהל של חגית, ואני כמובן מקפידה ללבוש את הבגדים של חגית גם בהופעות מתוקשרות שלי וגם בתכנית של גיא פינס. הכל עניין של רייטינג, לא?!".


כמה כסף מרוויחה: חגית ולירון לא מוסרות סכומים, אבל הערכות בתעשיה מדברות על 30 אלף ₪ לעונה.

 

 
לירון וייצמן לחגית טסה
 לירון וייצמן לחגית טסה   צילום: יחצ 
 

נטלי דדון

נטלי דדון-אושיית אופנה וגם אושיית אינסטגרם הכי פופולארית בישראל היא הפרזנטורית של מותג אופנה "חדש" ורשת בהתהוות בשם "אגואיסטה"


דבר המותג: דדון שחוגגת שלושים בקרוב תאמה כמו ככפה ליד למותג הפונה לנשים בוגרות שהן לגמרי "מחוברות" לעולם וחוגגות את החיים ואת האופנה! וגם תקדם רשמית את פעילות הסייבר של המותג.


נטלי: "כי אני מובילת אופנה נשית ומשדרת גם נערה וגם אישה צעירה".

 

כמה כסף מרוויחה: עבור כך תקבל הפרזנטורית סכום של 60 אלף ש"ח

 
הפרזנטוריות שלנו: נטלי דדון לאגואיסטה
 הפרזנטוריות שלנו: נטלי דדון לאגואיסטה   צילום: עדי אורני 
 
הפרזנטוריות שלנו: נטלי דדון לאגואיסטה
 הפרזנטוריות שלנו: נטלי דדון לאגואיסטה   צילום: עדי אורני 
 

ליהיא גרינר - איזי לייף

דבר המותג: הבחירה בליהי גרינר נעשתה בגלל שהיא נמצאה מתאימה להוביל את הקמפיין. היה סביבה שיח בנושא דיאטות והיא בדיוק הדמות שחיפשנו כדי להוביל את הנושא בצורה הטובה ביותר בכלי התקשרות השונים".

 

ציטוט אמיתי של ליהי גרינר מהקמפיין: "עד כמה נמוך את מוכנה לרדת במשקל?"


כמה היא מרוויחה: כ-100 אלף שקלים.

 

 
ליהיא גרינר
 ליהיא גרינר   צילום: יחצ 
 

סנדרה רינגלר - דיבאני סנטר

דבר המותג: "הבחירה בסנדרה רינגלר כפרזנטורית של דיבאני סנטר נעשתה הודות לחיבור המיוחד שלה לעולם הסטיילינג והלייף סטייל. רינגלר משמשת כיום סטייליסטית של מובילי דעה וכיועצת אופנה בכירה והיא מוכרת לציבור הרחב מתוכניות טלוויזיה ואירוח בהן השתתפה ומקמפיינים אותם הובילה בתחום העיצוב והלייף סטייל ומדובר בחיבור טבעי לרשת המציעה ריהוט איכותי ויוקרתי בסטייל הגבוה ביותר"

 

סנדרה רינגלר: "יופי אמיתי מדבר בשפה משלו, לא צריך להסביר אותו, הוא האמירה עצמה".


כמה מרוויחה: כמאה אלף שקלים.

 

 
ליהיא גרינר
 ליהיא גרינר   צילום: יחצ 
 

סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של Lee Cooper: "הבחירה בשירה לקמפיין האורבני הייתה טבעית הן מבחינת קונספט הצילום והן מבחינת הערכים של המותג. מדובר בקמפיין ג'ינס אורבני, צעיר וקולי - הערכים ששירה מייצגת מבחינתו. חיפשנו דמות צעירה, אשר פעילה ברשתות החברתיות כיוון שאנחנו מאמינים שבכל הקשור לאופנה זוהי הזירה המרכזית בה הלקוחות שלנו צורכים את המידע שלהם.


שירה קורן- גוטמן: "מאז שאני זוכרת את עצמי, אני רגילה ללכת עם אמא שלי לצילומים ולהסתכל מהצד. זהו תחום שמרגש ומלהיב אותי. עד הקמפיין של לי קופר, קיבלנו מספר הצעות, אך חיכינו לקמפיין שיתאים וייצג אותי כראוי. היה חשוב לי להתחבר עם חברת אופנה שמייצגת אותי ואת הסגנון האופנתי שלי.

כמה כסף היא מרוויחה: מאחר ושירה הצטלמה ללי קופר לפרוייקט צילומים חד פעמי, אנו מעריכים כי שכרה נאמד על 20-30 אלף שקלים.

 

 
שירה קורן
 שירה קורן   צילום: דניאל קמינסקי 
 

קרן פלס - זברה

פיני פרטוק, מנכ"ל ובעלים : "הבחירה בקרן פלס כפרזנטורית החברה זו העונה השנייה ברציפות היא מאד טבעית ונכונה לשני הצדדים. קרן, בהיותה אחת הזמרות האהודות והאהובות בקרב הקהל הישראלי ומזוהה בזכות היותה מי שהיא - אמיתית, בלי פוזות ומניירות של כוכבת, יפה בלי להתאמץ, מציגה את ישראל היפה ומזוהה כאישה חמה ומשפחתית, התאימה ביותר לשמש כפרזנטורית המותג, להדגיש את היותו מחובר לעולם האופנה מהשורשים, ומבלי צורך לייפות או לשנות את האני מאמין של הרשת".


קרן פלס:"מאז שהתפרסמתי, לפני שמונה שנים, קיבלתי הרבה הצעות לקמפיינים, וכל פעם משהו הפריע לי. עם זברה זה הרגיש לי בנוח, קרבה בלתי אמצעית. אין ספק שאני עוטה מספר פרסונות ואני מכלול של דברים - אם זה אמא, בת זוג, זמרת, פרזנטורית. אבל בטבע שלי, השאיפה הכי גדולה זה לייצר קרבה, עירום לא פיזי. להיות כמה שפחות עם מסכות, להיות פחות בשואו, אבל בתוך המסגרת הזאת לתת שואו מטורף. אז זברה לא מכתיבים קו אופנה, ואני, באופן אישי, לא מאמינה גדולה במה ש-IN או OUT. אני מאמינה שאדם צריך שיהיה לו נוח בבגדים שלו, וגם שיהיה לו נוח בכיס. המחירים הזולים של הרשת מאפשרים לך לקנות, ולא להיכנס לחובות ולשלם על זה כל החיים שלך".

כמה היא מרוויחה: מיליון שקל ל-3 שנים

 

 
קרן פלס זברה
 קרן פלס זברה   צילום: איציק בירן, יח"צ 
 

עדי הימלבלוי - טו גו

איילת פיצ'ון עוז מנהלת השיווק נעלי טו-גו: "לאחר שנה עם עדי החלטנו להמשיך את החוזה לאחר בדיקות ששערכנו ומצאנו שעדי הימלבלוי, מזוהה עם טוגו, ויש חיבור בין המותג שהוא אופנתי צעיר ומתחבר לכולם כך גם עדי נתפשת בעיני הנבדקים כצעירה אופנתית מעודכנת אהודה וכולם מתחברים אליה. ממעבר לזה עדי היא מעל הכל מקצוענית ויש לנו את הזכות לעבוד איתה".

 

עדי הימלבלוי: "רשת נעלי טו גו פונה לכל המשפחה, מקטן ועד גדול. גם אני מוכרת בקרב הציבור הרחב בכל הגילאים ומשתתפת במופעי ילדים לצד סדרות דרמה וקמפיינים אופנה. אני מאמינה שהרשת בחרה בי שוב כיוון שהחיבור המוצלח בינינו מעביר בצורה ברורה את ערכי המותג והפנייה למגוון לקוחות רחב".

 

כמה היא מרוויחה: שכרה של הימלבלוי עומד על כ-200,000 ₪, וכולל גם השנה עיצוב קולקציית קפסולה מיוחדת הנושאת את שמה, כאשר השנה היא עיצבה לראשונה גם קולקצייה לילדות. ונערות.

 

 
עדי הימלבלוי טו גו
 עדי הימלבלוי טו גו   צילום: עידו לביא 
 

שלי גפני - אריסטו שמט

דבר המותג: "היא נבחרה משום שהיא אחת הנשים היפות בארץ בגילה, ואריסטו שמט ביקשו לחדד את הפניה לקהל יעד בוגר של נשים בנות 30+ אופנתיות ומעודכנות".


שלי גפני: "למרות שאריסטו שמט היא אחת הרשתות הגדולות בארץ לאופנת נשים, יש משהו מאד אינטימי
ומשפחתי, החל מאלון וגלעד ברוך, הבעלים והמנכ"לים שהם גם אחים וכלה בחנויות שלהם, המעוצבות כבוטיקים קטנים
וחמימים. גם אני מביאה איתי ערכים של משפחתיות, שמתאימים למותג. המותג לא פונה לנערות, ולכן הבחירה
בי די ברורה, משום שאני קרובה יותר לקהל היעד. חוץ מזה, אני ישראלית, אמא, אשת קריירה שעשתה הכל בעשר אצבעות. מה עוד צריך?"

 

כמה היא מרוויחה: "שלי קיבלה על קמפיין החורף הנוכחי 50 אלף שקלים, ובעונה הבאה עולה שכרה ל-60 אלף שקלים.

 

 
שלי גפני לאריסטו שמט
 שלי גפני לאריסטו שמט   צילום: גורן ליובונציץ 
 

הילה נחשון - כצט

דבר המותג: "הילה נחשון נבחרה להוביל את קמפיין המודעות לנטילת חומצה פולית מאחר והיא אימא לשניים אשר מודעת לחשיבות חומצה פולית עבור העובר. הילה היא דמות אלגנטית, מרשימה אשר אהובה מאוד על הקהל הישראלי והיה לנו ברור כי אליה נפנה ראשונים בעניין. ואנו שמחים שהיא הסכימה לקחת על עצמה את הובלת המסר החשוב לנשות ישראל".


הילה נחשון: "כאימא לשניים, ברור לי היום יותר מתמיד, הצורך האימהי לדאוג לבריאות ילדיי בכל שלב במהלך חייהם. כשהסבירו לי את הרציונאל מאחורי הנטילה המוקדמת של חומצה פולית והמודעות הנמוכה בקרב נשים בישראל לנושא, הרגשתי שאני חייבת להירתם למשימה נטילת חומצה פולית כחלק מתכנון היריון עתידי מקטינה ביותר מ- 50% את הסיכון ללידת תינוק עם מומים. אני שמחה להוביל את המסר החשוב הזה בקרב נשות ישראל וקוראת לכל אישה ואישה, כשאת מתחילה לחשוב על זה תתחילי לקחת, אל תחכי להיכנס להריון".


כמה כסף היא מרוויחה: הילה נחשון הובילה את הקמפיין בהתנדבות מלאה.

 

 
הילה נחשון לכצט
 הילה נחשון לכצט   צילום: שוקה כהן 
 

דליה מזור - רונית רפאל

דבר המותג: "דליה מזור נבחרה להיות אחת מהפרזנטוריות של מרכזי רונית רפאל ובכך הצטרפה לנבחרת מרשימה של נשים שמייצגות אותנו ואת הערכים שלנו.  מזור, בת 64 מייצגת אשת מקצוע מהמדרגה הראשונה, אשה שהיא סמל ומופת למקצוענות ואיכות זאת לצד הופעה ייצוגית ובלתי מתפשרת.  דליה מזור מודעת מאוד לחשיבות ההופעה החיצונית ובמשך השנים מטפחת את עצמה, מודעת לחשיבות הטיפולים האסתטיים, שומרת על תזונה נכונה ומתמידה בכושר".

 

דליה מזור: "אני חושבת שנבחרתי לייצג את רונית רפאל מכיוון שבמשך שנים ארוכות, שבהן נראיתי על מסך הטלוויזיה כמגישת חדשות, השתדלתי לשמור על מראה מטופח. את הגישה הזו, אני מביאה איתי גם לתפקיד הפרזנטורית של חברה שעוסקת בשימור היופי הטבעי שלנו. אני מאמינה שכל אחת מאיתנו, בכל גיל, רוצה ושמחה להיראות במיטבה. אין לי ציפייה להיראות צעירה מגילי, אלא להרגיש טוב עם עצמי בכל פעם שאני מביטה במראה, ואין ספק שהטיפולים החדשניים של רונית רפאל עוזרים לי בכך. אני מאמינה שאני מביאה לחברה את האמינות שלי במהלך שנים ארוכות, אמינות שמקיימת את מה שהיא מבטיחה, בכל תחום"

.

כמה כסף היא מרוויחה? "לא מוסרים מידע אודות הסכום שהפרזנטורית מקבלת. עם זאת אנחנו במרכזי רונית רפאל-מדע היופי" בוחרים בפרזנטוריות שמאמינות בשגרת הטיפולים שלנו והחשיבות שלהם לשמירה על מראה עור צעיר וקורן ובאורח החיים שאנו מאמינים ולכן מאפשרים לפרזנטוריות שלנו לקבל את הטיפולים בהתאם לצורך של כל אחת. ללא כל הגבלה."

 

 
דליה מזור לרונית רפאל
 דליה מזור לרונית רפאל   צילום: איציק בירן, יח"צ 
 

עמית פרקש - GALITA

דבר המותג: "עמית פרקש נבחרה העונה כפרזנטורית של המותג GALITA מכיוון שאנו רואים בה את הלקוחה האופיינית לרשת: צעירה, רעננה ובעליית סטייל אישי".

 

עמית פרקש: " הכרתי את המותג עוד לפני שנבחרתי כפרזנטורית. אני חושבת שנבחרתי לייצג את המותג כיוון שהקו העיצובי והקולקציות מתאימים לסגנון האישי שלי ולכן החיבור הוא טבעי.

 

כמה היא מרוויחה: "עמית תשתכר לעונה הקרובה כ- 20 אלף דולר".

 

 

 
עמית פרקש
 עמית פרקש   צילום: דביר כחלון 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by