בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
התגלה: איך באמת מורידים את הבטן?  

התגלה: איך באמת מורידים את הבטן?

 
בריאות וכושר |
 

בדיוק כשחג החנוכה הסתיים, ומתחילה לה עוד שנה, נחשף מחקר חדש שיעשה לכם סדר בפעילות. מה הכי מרזה, כמה זמן צריך לעשות, ואיך עושים? לא תאמינו כמה זה פשוט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה באמת מוריד את הבטן?
 מה באמת מוריד את הבטן?   צילום: צילום מסך אינסטגרם 
 
 

הנה מידע שעשוי לזעזע חלק מהמכורים לכושר. כולם יודעים שמעבר לאכילה מתונה, התנזרות ממתוקים ושאר מזיקים, חייבים לעשות ספורט על מנת להשיג את המראה החטוב והשרירי. רבים מנסים לרזות, ובעיקר להוריד את השומן הבטני ללא הצלחה, כי לא מדייקים בפעילות שאותה כדאי לעשות על מנת להשטיח את הבטן העיקשת.

 

יכול להיות שאתם מבזבזים זמן יקר על ההליכון ושאר מכונות אירוביות, בזמן ששריפת השומנים האמיתית נמצאת בפעילות גופנית אחרת. מחקר חדש  של המחלקה לבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד הולך לשנות את פני המחשבה שלכם על הספורט, וזה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

 
מה באמת מוריד את הבטן?
 מה באמת מוריד את הבטן?   צילום: צילום מסך אינסטגרם 
 

ולשאלת מליון הדולר: איך תורידו את הכרס? המחקר קבע שגברים שעושים 20 דקות ביום של אימוני משקולות לא יפתחו את השומן הבטני, לעומת אלו שאינם עושים, או שעושים פעילות שונה.

 

נכון שלא מדובר בחדשה מרעישה, הגיוני שמי שמעלה את מסת השרירים בגוף שלו ישרוף יותר שומן במנוחה, שריר צורך הרבה יותר אנרגיה על מנת להתקיים. אבל תשאלו את עצמיכם, האם אתם עושים 20 דקות של משקולות ביום? זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים!

 

עוד בערוץ הלייפסטייל:

עדי הימלבלוי חושפת את כל הסודות

10 דברים שחייבים לדעת על כוסברה

איך לובשים טייץ? סטייל גורו

 
מרימים משקולות לבטן שטוחה
 מרימים משקולות לבטן שטוחה   צילום: צילום מסך אינסטגרם 
 
 

איך תעשו זאת בעצמיכם? ראשית, קבעו עם מאמן הכושר בחדר הכושר הקרוב לביתכם תוכנית אימונים שבועית ובקשו ממנו שיבנה לכם תכנית המתאימה ל-5-6 ימים בשבוע. עדיף להתאמן יותר פעמים בשבוע למשך זמן קצר יותר מאשר להגיע 2-3 פעמים בשבוע לאימונים ארוכים, מתישים, ולא יעילים.

 

קחו איתכם חבר מורעל שתמיד יוכל להאיץ אתכם ולכוון אתכם למטרה. תראו שכשקובעים עם חבר יותר קל להתמיד.

 

אל תישקלו. כשעובדים על הגדלת מסת השריר, מומלץ שלא להישקל כי לרוב תתאכזבו. השריר שוקל יותר משומן, אבל זה מטעה. תמדדו את ההיקפים ותראו את השינוי.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by