בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
10 המכות שיהרסו לכם את הדיאטה 

10 המכות שיהרסו לכם את הדיאטה

 
בריאות |
 

לצום, לזלול, לטחון בלילות ולבלות במסעדות: כל המכות הקשות שמוסיפות לכרס עוד כמה ס"מ לא נחוצים. רגע אחרי הארוחות הכבדות - הכירו מקרוב את אלו שהורסים לכם את הדיאטה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שמן
 שמן   צילום: shutterstock 
 

1. סוכר

 

המכה הקשה ביותר של העידן שלנו הוא הסוכר שנמצא בכל מקום וזמין לנו יותר מתמיד. הוא נמצא אפילו במקומות שאנחנו לא חושבים עליהם כמו הרוטב לסלט, בקטשופ או בקרקר שאתם אוכלים. קשה להתחמק ממנו והוא גורם לסכרת, השמנה צלוליטיס - מכה רצינית למי שבדיאטה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

 
המכה הגדולה
 המכה הגדולה   צילום: fotolia 
 

2. מוצרי דיאט

הם עושים את עצמם תמימים וידידותיים אך הם מזיקים הרבה יותר מהמוצרים הרגילים. הם מכילים חומרים שאינם בריאים כמו תחליפי סוכר למיניהם, ולרוב אוכלים מהם הרבה יותר על מנת לשבוע. שורה תחתונה - שלא יעבדו עליכם!

 

3. מסעדות

הבילוי המועדף עליכם הוא במסעדות? מכה רצינית! אתם לעולם לא תדעו כמה שמן, חמאה וסוכר השף הכניס לתוך המנה התמימה שלכם. מננו את הביקורים במסעדות אם אתם בדיאטה והשאירו אותם לאירועים מיוחדים. בדיאטה מכינים את האוכל בעצמיכם.

 

עוד בערוץ הלייפסטייל:

המפורסמות שכחו להתאפר? תופעה! סלפי נטורל

ארוכות ומשוחררות: מצאנו 10 שמלות מקסי מעלפות

10 מאכלים שכדאי לכם לאכול כדי לשרוף יותר קלוריות

 

 
הסלט רק נראה תמים במסעדה
 הסלט רק נראה תמים במסעדה   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

4. אכילה לילית

האכילה הבריאה ביותר היא בשעות הבוקר, אז הגוף זקוק לאנרגיה למשך היום, בצהרים לאכול ארוחה קטנה יותר ולקראת ערב משהו קל ולא מכביד כמו יוגורט או ירקות. בלילה, הגוף אוגר את השומן כי הגוף אינו פעיל ואינו שורף קלוריות. תשנו את סדר האכילה ותחושו בשינוי מיידי.

 

5. חטיפי אנרגיה

חושבים שהחטיף שאתם מנשנשים 3 פעמים ביום בריא ומזין? מדובר בממתק עתיר בסוכרים וחומרים משמרים. אל תשכחו שזהו ממתק והגבילו אותו לאחד ביום, אחרת - תקבלו אנרגיה פלוס כרס.

 

6. אכילת שאריות

גם אתם חוזרים הבייתה מהעבודה ומתחילים ללקט שאריות של שאר בני הבית? ביג מיסטייק! תכינו לכם מנה טרייה משלכם ותחשיבו אותה כארוחה, כשמנשנשים משל אחרים, הקלוריות אינן נחשבות והורסות לכם את הדיאטה.

 

 
מבלות במסעדה? תתחילו למנן
 מבלות במסעדה? תתחילו למנן   צילום: אימג`בנק / Getty Images 
 

7. עצלנות

מעדיפים את המעלית, מחנים באדום לבן רק כדי לא ללכת קצת ברגל, מבקשים מאחרים להביא לכם דברים ולא מבקרים במכון הכושר? עצלנות זאת מחלה והיא משמינה. צאו מהעצלנות, היא מכה רצינית לדיאטה. פעילות גופנית תשרוף קלוריות, היא הכרחית לגוף כמו אוכל ושתייה והיא תתרום למטבוליזם לעבוד טוב יותר.

 

8. מצות

מצה עם שוקולד זו המכה הכי גדולה, אבל גם קמח מצה, מאכלים שמכילים מצה וגם מצה עם גבינה או עם כל ממרח אחר. היא משמינה כמו שתי פרוסות לחם מזין ומשביע ולא משביעה כלל. מכה קשה לשומרים על המשקל.

 

 
מספיק עם העצלנות
 מספיק עם העצלנות   צילום: אינסטגרם 
 

9. משקאות ממותקים

זה ידוע שהמשקאות הממותקים מכילים כמויות גדולות של סוכרים, וזה עדיין לא מונע מכם להפסיק לשתות אותם כפיתרון לשתייה. מים הם האופציה היחידה לשתייה, ואם הם לא טעימים לכם אתם יכולים להוסיף להם צמחים שישדרגו לכם את השתייה כמו לימונית, לואיזה, לימון, קינמון או אפילו להכניס לתוכם פירות.

 

10. אכילה מופרזת לעיתים רחוקות

אם תצומו בתקווה להוריד את הכרס עד שתגוועו ברעב ותרוקנו את המקרר בבת אחת, תהרסו לעצמיכם את הדיאטה. מומלץ לאכול ארוחות קטנות כל שעתיים-שלוש על מנת למנוע מצבי רעב קיצוני שגורם לאכילה מופרזת ולאגירת השומן בגוף.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by