בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
8 דרכים לרדת קילו בשבוע 

8 דרכים לרדת קילו בשבוע

 
בריאות וכושר |
 

כל החוקים בדרך לבטן שטוחה הקיץ: אוכלים כל 3 שעות, מנשנשים תפוח ירוק ונרגעים - אם גם המשקל שלכם נתקע פתאום, כדאי שתקראו את הכתבה הזו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בטן שטוחה
 בטן שטוחה   צילום: אינסטגרם 
 
 

אם יש לכם 1-2 קילו מבאסים או יותר שמפריעים לכם להסתובב בים בגאווה, ואין לכם מושג איך להיפטר מהעודפים, יש לנו כמה דרכים שיעזרו לכם במשימה - להיראות מעולה בבגד-ים כבר בשבוע הבא עם מעט כוח רצון, התמדה ואכילה נכונה. מוכנים? הנה 8 דרכים יעילות להשיג בטן שטוחה

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


מי מתמיד טוב יותר בדיאטה, גברים או נשים?


כל השיטות המוזרות: איך הסלבס יורדים מהר במשקל לפני סרט?

 

1. ארוחות קטנות כל 3 שעות

אם תאכלו ארוחות קטנות המכילות 150 עד 250 קלוריות בכל שלוש שעות תרגישו שבעים, רגועים, לא תרצו לנשנש כל רגע וחילוף החומרים בגוף שלכם יהיה טוב יותר. אנשים שצמים שעות ארוכות נוטים לטרוף בשלב מסויים חצי מקרר, מה שגורם להשמנה לא רצויה. החוק הכי חשוב בדיאטה הוא לעולם לא להיות רעב. אז תאכלו נכון בלי להפריז בכמויות.

 

 
בדרך לבטן שטוחה אוכלים כל 3 שעות
 בדרך לבטן שטוחה אוכלים כל 3 שעות   צילום: אינסטגרם 
 

2. מוותרים על סוכרים

אתם לא מאמינים כמה הסוכר מזיק לבריאות ומשמין אתכם. תאכלו מאוזן כל 3 שעות ולא תרגישו נפילות סוכר או תשוקה עזה למתוקים. הסוכר נאגר בגופינו והופך לשומן, בעיקר אם אתם לא עושים פעילות גופנית אחריו.

 

3. פעילות גופנית

כולם יודעים שבשביל לרזות כדאי להוסיף פעילות גופנית, מומלץ לבצע גם פעילות אירובית (הליכה מהירה, ריצה, אופניים, קיקבוקס) וגם אנאירובית (משקולות, עיצוב, פילאטיס) כל יום בתהליך ירידה במשקל. הפעילות הגופנית תחזק את גופכם, תעזור לכם 'לשרוף' את העודפים, תגביר את קצב חילוף החומרים ותחטב אתכם. אם יש לכם שעה ביום כדאי שתקציבו לפחות חצי שעה לפעילות אירובית ובחלק השני לאנאירובית, כאשר פעמיים בשבוע תגדילו את הפעילות האירובית לשעה ובימים אלו תנוחו מפעילות אנאירובית כמו משקולות.

 

 

 
מוותרים על הסוכרים
 מוותרים על הסוכרים   צילום: גלעד לרום 
 
 

4. שותים מים

קשה לרדת במשקל בלי לשתות מים. מים יזרזו את חילוף חומרים, יגרמו לכם לאכול פחות ולהימנע ממיצים ומשקאות ממותקים משמינים. הסתובבו עם בקבוק מים לכל מקום ושתו לפחות 2 ליטר ביום.

 

5. ידיד הדיאטה - תפוח ירוק

תפוח ירוק מכיל כמות גבוהה של ויטמין סי וסיבים תזונתיים העוזרים להרגיש מלאים ומסופקים. אחרי שתאכלו תפוח לא יתחשק לכם דברי מתיקה או נשנוש מיותר.

 

6. מפסיקים לזלול בלילה

מחקרים הוכיחו שאכילה בלילה גורמת לכם להיות עייפים יותר, וכשעייפים יותר אוכלים יותר במהלך היום כדי לשמור על ריכוז. בנוסף, בשעות הערב והלילה אנחנו כבר לא פעילים פיזית ולכן הקלוריות נאגרות בגוף והופכות לשומן. הפסיקו לאכול כ-4 שעות לפני שאתם הולכים לישון ותראו שתתעוררו אנרגטיים עם בטן שטוחה.

 

 
תפוח ירוק - ידיד טוב של הדיאטה
 תפוח ירוק - ידיד טוב של הדיאטה   צילום: shutterstock 
 

7. חלבונים

הפחיתו את כמות הפחמימות והתמקדו באכילת חלבונים וירקות, אלו ישביעו אתכם לאורך זמן, לא ינפחו אתכם ויעזרו לכם בתהליך הדיאטה. (פחות לחם, פסטות ואורז ויותר חזה עוף, סויה, טונה, ביצים, קטניות וירקות)

 

8. לחץ ועייפות
כן, לחץ ועייפות משמינים וזאת עובדה. מנסים לרזות ולא מבינים למה המשקל נתקע? נסו להיות רגועים יותר, לעשות תרגילי יוגה ונשימה, והקפידו לישון 8 שעות בלילה כך שלא תצטרכו לנשנש בשביל להרגיש עירניים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by