בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
להוסיף לתפריט: 5 מאכלים שיורידו לכם את הבטן 

להוסיף לתפריט: 5 מאכלים שיורידו לכם את הבטן

 
בריאות וכושר |
 

התגלו 5 מאכלים שאם תוסיפו אותם מדי יום לתפריט היומי תהיו רעבים פחות, תגבירו את קצב חילוף החומרים, תהיו בריאים יותר ותורידו את הבטן המיותרת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
5 מאכלים לבטן שטוחה
 5 מאכלים לבטן שטוחה   צילום: אינטגרם 
 
 

מדי זמן מה מתגלה רשימה חדשה של מאכלים שמועילים לנו לרזות, להיות בריאים, חזקים ולהשטיח לנו את הבטן. אל תשכחו שבכדי שזה יקרה, מומלץ לשמור על תפריט מאוזן ולעשות פעילות גופנית. לא משנה באיזו רשימת מאכלים שתבטיח לכם להוריד את הבטן תיתקלו, תמיד תזכרו שאין נוסחת קסם ועל מנת לשמור על הבריאות והגזרה, עליכם להיות מאוזנים. הנה 5 מאכלים שכדאי ומומלץ להוסיף לתפריט מדי יום. יש בהם ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון והם יעילים להגברת חילוף החומרים בגוף.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


נורא: ניסתה את דיאטת הדוגמניות של 'ויקטוריה סיקרט'


מחקר: מה הסיבה העיקרית לריב עם בן הזוג?

 

1. מנגו

למה: המנגו עשיר בויטמין C, A, ואשלגן, הוא נוגד חמצון מהטבע ויש בו סיבים תזונתיים, יש למנגו תכונות המנקות רעלים ולכן יעיל למעיים, הוא יאזן את הכולסטרול ויש בו חומרים המאיצים את שריפת השומנים

כמה קלוריות: כ-160 קלוריות ל-100 גרם

 

 
מנגו
 מנגו   צילום: רחלי קרוט 
 

2. ארטישוק

למה: בארטישוק סיבים תזונתיים, ויטמין A, סידן, מגנזיום ואשלגן. הוא מומלץ במצבי גזים ודלקות בקיבה, בגלל הכמות הגבוהה של הסיבים התזונתיים, אכילת ארטישוק תשמור על תחושת שובע לאורך זמן.

כמה: כ-50 קלוריות ל-100 גרם

 

 
ארטישוק
 ארטישוק   צילום: Fotolia.com 
 
 

3. שיבולת שועל

למה: מחקרים הוכיחו שאכילת שיבולת שועל מסייעת בהורדת ה-BMI כשאוכלים אותה בקביעות ולאורך זמן, היא שומרת על תחושת שובע ותומכת במערכת העיכול.

כמה: 389 קלוריות ל-100 גרם.

 

 
שיבולת שועל
 שיבולת שועל   צילום: יח"צ 
 

4. סלק

למה: לסלק תכונות מנקות רעלים, יש בו סיבים תזונתיים השומרים על תחושת שובע, הוא מחזק את מערכת העיכול ונותן אנרגיה לביצוע פעילות גופנית ששורפת שומן.

כמה: 43 קלוריות ל-100 גרם

 

 
סלק
 סלק   צילום: שלומי ברנטל 
 

5. שעועית שחורה

למה: עמילן עמיד הנמצא בשעועית שחורה עוזר לשמור על תחושת שובע לאורך זמן כך שתוכלו לאכול ממנה ולא להמשיך לנשנש. בנוסף, השעועית השחורה שומרת על איזון רמות הדם.

כמה: 341 קלוריות ל-100 גרם.

 

 
סלט שעועית
 סלט שעועית   צילום: דן לב, סגנון: דלית רוסו 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by