בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות  
חן טל כבר ירדה מזה קילו: את אתגר 22 כבר ניסיתם? 

חן טל כבר ירדה מזה קילו: את אתגר 22 כבר ניסיתם?

 
בריאות  |
 

הטרנד הכי חם בתחום הדיאטות והתזונה הוא אתגר 22, זה שבסופו של דבר ככל הנראה יהפוך אתכם סופית לטבעוניים. מי המפורסמים שכבר ניסו, למה זה כדאי, ואיך עושים את זה? כל הפרטים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אל תפחדו: לא רק חסה
 אל תפחדו: לא רק חסה    צילום: קרן ביטון כהן 
 
 

גם חן טל נכנסה לטרנד החם ובדרכה להיות טבעונית הדוקה. היום פירסמה אושיית הרשת תמונה בה הראתה כמה נשנושים אפשר לנשנש גם כשאתם טבעונים ובזמן שהיא נמצאת בעיצומו של 'אתגר 22', היא כבר ירדה קילו בלי ייסורי מצפון. רוצים גם? כל מה שאתם צרכים לעשות זה להירשם כאן, ולהימנע ממוצרים מהחי במשך 22 ימים. עמדתם בזה? אז למה שלא תמשיכו בדרך שתשאיר אתכם בריאים, נמרצים, רזים ונטולי אשמה?

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

מי שנרתם להפצת האתגר המאתגר יש לומר, בעיקר אם אתם חובבי בשר או חלב בקפה (אבל לכל דבר יש תחליפים אל דאגה) הם יוצאי האח הגדול טל גלבוע, אלדד וקרין ואחי שהם טבעוניים בעצמם ומייצגים את אנונימוס למען שוויון זכויות בעלי החיים. לא מדובר בטרנד חדש אבל בטרנד חם ומתפשט שבארגון מקווים שיישאר ו'יגרור' אחריו עוד ועוד טבעוניים. חוץ מחן טל גם אורלי וילנאי, אסף אבידן עמדו באתגר ויש לא מעט מפורסמים בארץ ובעולם שבחרו בדרך הטבעונית כמו רותם סלע, אלן דג'נרס ואלישיה סילברסטון.


למי זה מתאים: לכולם. אנחנו לא באמת חייבים את המוצרי החלב והבשר כדי לשרוד, מדובר רק בהרגלים שניתן לשנות אותם בזכות ה-22 ימים וליווי צמוד של דיאטנית ואנשים שעוברים את אותו הדבר כמוך.

 

מה אוכלים: ובכן, לא רק סלט ויש קהילה שלמה שתשמח להעביר לכם מתכונים אם רק תחפצו בכך מסלטים, מרקים, פשטידות, קציצות, לביבות, נשנושים ומתוקים.

 

 
חן טל כבר ירדה מזה קילו: אתגר 22
 חן טל כבר ירדה מזה קילו: אתגר 22   צילום: אינסטגרם 
 

5 טיפים למתחילים

1. אכלו אוכל איכותי וטבעי, הימנעו מאוכל מעובד כדי שהגוף לא יהיה חלש.

2. אכלו מכל אבות המזון ושיהיו בריאים ומלאים. כל הויטמינים והמינרלים שאנחנו צריכים נמצאים במאכלים של הטבע.

3. העשירו את התפרטי מסיבים תזונתיים: לחם מחיטה מלאה, בורגול, בטטה.

4. השיגו חלבונים החשובים להתפתחות התאים ולספורט מקטניות כמו עדשים, חומוס, וסויה.

5. אל תשכחו להוסיף שומנים בריאים כמו אבוקדו, טחינה, שמן זית ושמנים נוספים.

 

גם מדור הלייפסטייל של נענע10 החל להירתם למשימה ולהיכנס לאתגר, נשוב בהמשך כדי לספר - אותנו כבר שיכנעתם. ומה איתכם? צפו בסרטונים שיעזרו לכם לעמוד באתגר.

 
 

יוצאי האח הגדול בקמפיין מרגש

 

איך מתחילים? הסרטון שכדאי לכם לראות

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by