בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
זהירות רעלים: 7 מאכלים אסורים 

זהירות רעלים: 7 מאכלים אסורים

 
בריאות |
 

הם גורמים לנו להיות עייפים ולהיראות זקנים, משמינים ומביאים אלרגיות ומחלות - כדאי שתוציאו את המאכלים המזיקים מהתפריט שלכם. הייתם רוצים להרעיל את עצמכם מדי יום?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המבורגר? רע? למה?
 המבורגר? רע? למה?   צילום: אינסטגרם 
 
 

פעם אולי לא הייתה מודעות לאוכל בריא, אנשים אכלו מה שמתחשק להם בלי ייסורי מצפון, אך מצד שני, פעם השפע לא היה רב כל כך, ומאכלים מעובדים היו מחוץ לתחום. המזון המעובד, הסוכר, והמאכלים שמכילים שומן טראנס הם הרעל שאתם מכניסים לגוף שלכם בכל יום בלי לשים לב. הנה 7 מאכלים שאם תכירו בהם כרעלים ותוציאו אותם מהתפריט, כבר תרגישו יותר טוב, תהיו בריאים ותקטינו את הסיכון לפתח עודף משקל.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


לא מצליחים להתחטב? 5 דברים שאתם צריכים לשנות


סדר באגוזים: 5 סוגי אגוזים שאתם חייבים לאכול מדי יום

 

1. בשר מעובד

כל הבשרים המעובדים ובעיקר נקניקים ונקניקיות מכילים נתרן, חומרים משמרים ולרוב עתירים בשומנים שאינם בריאים לנו. מעבר לכך, כל בשר מעובד עלול לגרום לנזק ללב ולכלי הדם בשל כמויות המלח הגבוהות שבו.

 

2. סוכר לבן

בנוסף להשמנה, לעששת, נסיגת חניכיים, לחוסר איזון בסוכר בדם, ולסוכרת, צריכת סוכר עלולה לפגוע בעירנות ובצלילות המחשבה, נזק ללב, לדכא את מערכת החיסון, מהווה מקור להתפתחות תאים סרטניים, לדיכאון, היפראקטיביות, להיזדקנות העור ובעיות הורמונליות.

 

 
סוכר: האויב האמיתי!
 סוכר: האויב האמיתי!   צילום: fotolia 
 

3. רטבים מוכנים

בין אם מדובר ברוטב אדום לפסטה או רוטב שמבטיח להעשיר לנו את הסלט בטעם, אל תתעצלו ותכינו לעצמכם את הרטבים. מדובר ברעלים מרוכזים שמכילים כמויות אדירות של שומן, סוכר ונתרן.

 

4. סוכריות גומי

ידעתם שסוכריות הגומי התמימות מכילות ג'לטין דגים, סוכרים וצבעי מאכל? הגומי המתוק נדבק לשיניים ומחריב אותן, הסוכר מזיק לבריאות הכללית וצבעי המאכל מסרטנים וחלקם עשויים מזפת פחם.

 

5. בשר ודגים נאים

הדרך היחידה להימנע ממחלות מעיים שונות ומחיידקים וטפילים לחדור אל גופינו הוא לבשל את הבשר והדגים. לנשים בהיריון ומניקות אסור אפילו לטעום בשר ודגים נאים מחשש לליסטריה.

 

 
סוכריות גומי רעילות
 סוכריות גומי רעילות   צילום: flickr pat durkin 
 
 

6. בורקסים וקרואסונים

במאפים השונים תמצאו כמויות גבוהות של שומנים רוויים המעלים את רמת הכולסטרול מסוג LDL. שומנים רוויים מגיעים בעיקר משומן של בעלי-חיים העללים להיות מזוהמים בדיוקסינים. הדיוקסינים רעילים ואינם בריאים לנו. שומני טרנס, שהם הצורה הלא-טבעית של חומצות שומן רב-בלתי-רוויות, ממש לאחרונה הוצאו מחוץ לחוק בארה"ב.

 

7. צ'יפס

אז לא רק צ'יפס, למעשה כל מה שמטוגן עלול לגרום לכם לחלות. הסכנה העיקרית בטיגון מעבר לקלוריות הרבות היא תוצר החמצון שגורם לשמן להכיל חומרים רעילים במיוחד הנקראים רדיקאלים חופשיים, חשיפה מוגברת מהם תגרום למחלות כמו סרטן כלי דם ואף תקדים את ההזדקנות. רוצים להכין צ'יפס? תכינו אותו בבית והעדיפו אפייה.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by