בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
לשרוף קלוריות בסטייל - טרנד הסקייט הרותח של הקיץ: FST 

לשרוף קלוריות בסטייל - טרנד הסקייט הרותח של הקיץ: FST

 
בריאות וכושר |
 

שורף קלוריות, מחטב את הגוף, פאן בטירוף והכי מגניב בסטודיו! הכירו את המרענן הרשמי של הקיץ שיקרע לכם את התחת - FST

 
 
 
 
 
 
 
 
 
טרנד הסקייט הרותח של הקיץ: FST
 טרנד הסקייט הרותח של הקיץ: FST   צילום: פרטי 
 
 

לא, לא נמאס לי משיטות חדשות וטרנדיות שמבטיחות לחטב ולשרוף קלוריות כל עוד הן באווירת פאן, הן מרעננות ומפיגות את השעמום שמגיע לאחר שנים של אימונים "רגילים". אנשים אוהבים גיוונים בחיים, גם כשזה מגיע לשריפת שומנים מסתבר. אז תגידו ביי ל-TRX, כי כבר מיצינו אותו, שימו את המשקולות קצת בצד וביוש לפילאטיס, ועכשיו פנו מקום והכירו את הדבר הגדול הבא - FST, שיטת אימון כושר חדשה שמכניסה את הסקייטבורד אל תוך הסטודיו.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


הדיאטה ששיגעה את המדינה: המים שמורידים את הבטן ב-4 ימים


מכירים כבר את ה-surfset? בפעם הקודמת בדקנו אימון גלשן מחטב

 

מי שפיתחה את השיטה הסוחפת היא אריקה גרישפן, מדריכת כושר בכירה וגולשת סקייטבורד מקצועית שהביאה את המיני סקייט מסין ועם הרבה יצירתיות ותעוזה, פיתחה שיטה שלא נראתה כמותה בארץ. מדובר באימון CORE בשילוב כוח ואירובי, שהופך את האימון הפונקציונלי למשהו מעניין, מאתגר ופאן. פירוש הקיצור FST אם תהיתם הוא FUNCTIONAL SKATEBOARD TRAINING, אימון פונקציונלי שעובד על כל שרירי הגוף עם סקייט קטן ושובב שקורע את התחת.

 

 
FST, מעניין, מאתגר ופאן
 FST, מעניין, מאתגר ופאן   צילום: פרטי 
 

מה עושים: כמו בכל שיעור סטודיו, התחלנו עם חימום מפרקי בעזרת הסקייטבורד ומיד עברנו לשלב התרגילים. מה שהתחיל קליל ונחמד כמו החלקת רגל אחת לאחור בזמן שרגל אחת נשארת יציבה על הקרקע, התברר כאימון אינטנסיבי ומאתגר העובד במקביל על כל שרירי הגוף וכמובן על שרירי הליבה (השרירים המייצבים). האימון מאוד דינאמי אך לא מסובך, עם הנחיות ברורות ומקצועיות.

 

 

 

 
אריקה מסבירה במקצועיות
 אריקה מסבירה במקצועיות   צילום: פרטי 
 
 

חשוב לציין כי האימון אינו מהווה סכנה כלשהי אלא בדיוק להיפך, וזאת מאחר שגפה אחת באה במגע עם הרצפה לאורך האימון, מצד אחד העבודה היא א-סימטרית נמערער את שיווי המשקל, אבל במקביל עם שליטה מלאה בסקייטבורד עליו תמיד יבואו ידיים או רגליים במגע עם קרקע יציבה כדי לשמור על ביטחון המתאמן. הסקייט ישפר לכם את הביטחון ומאימון לאימון תרגישו יותר בנוח איתו ותצליחו לעשות תרגילים שלא האמנתם שתעשו. אחד האימונים המוצלחים ביותר שנתקלתי בהם לאחרונה.

 

כמה עולה: 50 שקלים כאימון בודד או כחלק מכרטיסיית

 

 
תרגיל בטן קורע
 תרגיל בטן קורע   צילום: פרטי 
 

כמה קלוריות: בין 500-700 קלוריות לשיעור, תלוי ברמת המתאמן ובנתונים האישיים שלו כמו גובה ומשקל.

 

איפה: במספר מקומות ברחבי הארץ, ביניהם בסטודיו קונספט רמת פולג נתניה - שם נלמדת השיטה למדריכים, בסטודיו של יעל ניר במשמר השרון, קאנטרי רמת אביב ג, ספורטלי, trainers4life בבאר שבע.

 

 
הרגה לי את התחת!
 הרגה לי את התחת!   צילום: פרטי 
 

בשורה התחתונה: אין ולא היה כזה אימון עדיין. אז מי שבקיא קצת באימוני הכושר השונים יאמר אולי שזה מזכיר את אימון הגליידינג דיסק, אך מעבר לזה שאת שניהם מחליקים בצורות שונות, אין שום קשר אחד לשני. מדובר בשיעור מאתגר מאוד, אז תכינו את עצמכם מראש לבוא ולתת עבודה ולמרות שזה כיף, זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה יעבור ותרצו שוב. מומלץ בחום להגיע לשיעור של אריקה המאסטרית בסטודיו קונספט רמת פולג, ביום שני בשעה 20:00.

 

האימון צולם במכון הכושר פאר, ישעיהו 1, תל-אביב


הבגדים בכתבה - אדידס

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by