בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
לא ייאמן: ההריונית שהרימה משקולות עד הלידה 

לא ייאמן: ההריונית שהרימה משקולות עד הלידה

 
בריאות וכושר |
 

בלי פחדים וחששות, מריקה מסידני הרימה משקלים כבדים לאורך כל ההיריון. 5 שבועות אחרי, היא חזרה להתאמן עם בקשה להריוניות - אל תפחדו ממשקולות בהיריון. למי זה מותר ולמי עדיף לוותר?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני ואחרי: ההריונית שלא ויתרה על המשקולות גם בהיריון
 לפני ואחרי: ההריונית שלא ויתרה על המשקולות גם בהיריון   צילום: דיילי מייל 
 
 

בזמן שאתן החרמתן את חדר הכושר בהיריון, בקושי פוקדות אותו בימים כתיקונם, מריקה מגריפיליס, 29, התאמנה עד השבוע ה-36 להריונה. אין לכן מה לדאוג לבריאותה או של העובר כי היא כבר 3 חודשים אחרי, וילדה תינוק בריא ומתוק, שככל הנראה יגדל ויהיה שרירן כמו אימו.

 

מריקה מסידני היא שרירנית, אלופה לשעבר שהחלה בשנת 2012, ותוך 5 שבועות מהלידה היא שבה להתאמן, בין תנומה לתנומה של הקטנטן.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


שוברות את הרשת: הדור הבא של כוכבות האינסטגרם הגדולות


הכירו את האימון החדש שישרוף 700 קלוריות תוך כדי הנאה

 

"זה היה כמו לחזור מפציעה, אמרה מריקה על החזרה לשגרת האימונים הנוקשה שלה". בגלל שהיא הניקה את תיונוקה, מריקה לא הגבילה את צריכת הקלוריות שלה כפי שהיא רגילה והיא החלה להוסיף תוספים בריאים לתזונה שלה שגם עוזרים לה לחזור לעצמה ולהתפתחות המוח של התינוק. היא מוסיפה שמן קוקוס לארוחת הבוקר שלה, לוקחת סיבים תזונתיים ואוכלת בשר רזה עם הרבה ירקות.

 

 
התאמנה עד הלידה
 התאמנה עד הלידה   צילום: דיילי מייל 
 

מריקה ממליצה לנשים בהיריון לא לפחד ולהתעמל בעצמן, "זה יעזור לכן לחזור לגזרה אחרי ההיריון ולשמור על משקל תקין בהיריון".

 

האם כל אישה יכולה להרים משקולות בהיריון?

לא, רק אישה שהתאמנה לפני ההיריון בהרמת משקולות, יכולה להמשיך לעשות זאת בהיריון בתנאי שהוא תקין והרופא אישר את זה. גם לאחר אישור הרופא: יש להוריד את העומסים בהדרגה ככל שהבטן גדלה.

 

למי אסור?

אסור להתחיל להתאמן בהיריון אם לא התאמנתן לפני ההיריון, צריך לבנות את הכוח בהדרגה ולפני ההיריון. לא לנשים עם היריון בסיכון.

 

 
רק לנשים שהתעמלו לפני
 רק לנשים שהתעמלו לפני   צילום: דיילי מייל 
 
 

האם אפשר להרים משקולות לאחר הלידה?

בהחלט, בהדרגה ועם הדרכה מקצועית. מומלץ להתחיל בחיסוק רצפת האגן ושרירי הליבה לפני שמתחילים להרים משקלים כבדים.

 

ולמה בכלל נשים צריכות להרים משקולות?

נשים רבות מפחדות שאם ירימו משקולות הן יתנפחו ויראו כמו גבר, אך מדובר בפחד מיותר שאינו מבוסס. גם אם נורא תרצו לגדול, תיאלצו לקחת תוספים ולבלות שעות בחדר הכושר. אימוני משקולות יעילים לחיזוק הגוף, להגברת קצב חילוף החומרים בגוף, לבריאות, לבטן שטוחה ולירידה מהירה במשקל.

 

 
משקולות בהיריון? לא רק לאמיצות
 משקולות בהיריון? לא רק לאמיצות   צילום: דיילי מייל 
 
תראו את האבא, בטוח יצא תינוק שרירי
 תראו את האבא, בטוח יצא תינוק שרירי   צילום: דיילי מייל 
 
אחרי הלידה
 אחרי הלידה   צילום: דיילי מייל 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by