בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
8 הרגלי דיאטה רעים שמונעים מאיתנו לרזות 

8 הרגלי דיאטה רעים שמונעים מאיתנו לרזות

 
בריאות וכושר |
 

מנסים לרזות אבל מוותרים על שעות שינה, מרשים לעצמכם לשתות יותר מדי אלכוהול, אוכלים מהר מדי וסופרים קלוריות - 8 דברים שכדאי לכם להפסיק לעשות אם אתם בעניין של בטן שטוחה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גם למען הבטן - תפסיקו עם האלכוהול
 גם למען הבטן - תפסיקו עם האלכוהול   צילום: fotolia 
 
 

כולנו יודעים את הדבר הבא: אוכלים הרבה - משמינים, חוסכים בקלוריות - מרזים. אבל ידעתם שגם מחסור בשינה ושתיית אלכוהול יכולים לגרום למשקל שלכם לעלות ולבטן לגדול? הנה 8 דברים שאתם עושים כדי לרזות והם בעצם גורמים לכם להשמין

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


היסטרי: 100 שנים של אופנה גברית


מחקר מגלה סוד קטן שימנע מכם להשמין

 

1. מחסור בשינה

מחקרים הצביעו מזמן שיש קשר ישיר בין מחסור בשעות שינה להשמנה. כשהגוף ער שעות נוספות אתם רעבים יותר ואוכלים הרבה יותר כדי להתגבר על תחושת העייפות.

 

2. שתיית אלכוהול

מעבר לצריכת הקלוריות שתוסיפו לגוף כשתשתו אלכוהול (שלישי בירה כ-150 קלוריות, כוס יין כ-120 קלוריות), האלכוהול יגביר את הרעב, ומחקרים הוכיחו כי אנשים ששותים בקביעות אלכוהול משמינים בהרבה מאלו שאינם צורכים אלכוהול או שותים פעם בשבוע. היזהרו ממשקה המשכר אם אתם מעוניינים לרדת במשקל.

 

 
האלכוהול משמין אתכם הרבה יותר ממה שחושבים
 האלכוהול משמין אתכם הרבה יותר ממה שחושבים   צילום: fortolia 
 

3. אוכלים מהר מדי

אכילה מהירה מנפחת את הבטן וגורמת לכם לאכול הרבה מעבר למה שאתם זקוקים. תלעסו לאט ותרגישו שבעים יותר בין הביסים.

 

4. סופרים קלוריות

ספירת קלוריות היא שיטה עתיקה למטרת ירידה במשקל, אך לעיתים היא זו שתגרום לכם להשמין. מאכלים שאינם מכילים הרבה קלוריות עלולים להשאיר אתכם רעבים ולגרום למחסור בויטמינים ומינרלים חשובים שבסופו של דבר יגרמו לכם לאכול יותר.

 

5. לא שותים מספיק מים

צמא מתפרש אצל רבים מאיתנו כרעב ולכן נסו לשתות 2 כוסות מים כשאר אתם מרגישים רעבים, המתינו כמה דקות ואז תאכלו. בנוסף, מים מסייעים לקצב חילוף חומרים מהיר. שתו לפחות 3 ליטר של מים ביום.

 

6. מרעיבים את עצמכם

אתם לא אוכלים כלום יום שלם בתירוץ שאתם עסוקים מכדי לאכול? תזכרו שהזהרנו, הרעב שיתקוף אתכם בלילה, משמין אתכם. חשוב להקפיד על ארוחות מסודרות לאורך היום. אכלו כל 3 שעות כדי למנוע את תחושת הרעב שמגיעה לרוב עם זלילה.

 

 
כל היום מחשבים קלוריות? טעות!
 כל היום מחשבים קלוריות? טעות!   צילום: נענע10 
 
 

7. לא זזים

גם אם אתם לא אוהבים חדרי כושר, ופחות מתחברים לצד האתלטי שבכם, נסו לעלות במדרגות במקום במעלית, תלכו ברגל ותמצאו דרך מהנה שתזיז אתכם.

 

8. נמנעים משומנים

השומנים הם חלק בלתי נפרד מתזונה נכונה ובריאה ואי אפשר לחתוך אותם מתפריט הדיאטה. קחו אומגה 3, הוסיפו אבוקדו, שמן אבוקדו ושמן קוקוס לתזונה שלכם בכל יום. מה שנראה דיאטטי ונטול שומן לא באמת יותר יעיל לדיאטה שלכם. אכלו בצורה מאוזנת ואל תחסכו בשומנים מהצומח.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by