בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר וכוכבת יו טיוב לוהטת? 

איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר וכוכבת יו טיוב לוהטת?

 
בריאות |
 

לא ייאמן: כך אלי החליטה לנטוש את חייה העצלים, הפכה למאמנת כושר עם ערוץ יו טיוב מוביל וים מעריצים. רוצים גם? כך תעשו זאת ב- 6 טיפים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר?
 איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר?   צילום: דיילי מייל 
 
 

אל דרבי, נערה בת 19, הפכה לכוכבת רשת לוהטת לאחר שהחליטה לזנוח את הרגליה העצלניים ולעבור לחיי ספורט ובריאות. והתוצאה - 30K מעריצים הדוקים, גוף חטוב ותרגילים לחלוק עם העולם בערוץ היו טיוב שלה.

 

דרבי תמיד חשקה במראה השרירי והשיגה אותו לאחר עבודה קשה של 12 חודשים תוך כדי שהיא מתעדת את התהליך המפרך בערוץ שלה, פלוס טיפים ועצות לגולשים שרוצים ללכת בעקבותיה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל


האישה שהייתה חייבת להתגלח 3 פעמים ביום


טרנד איפור חדש ומוזר משתלט על אינסטגרם

 

היא לא ציפתה להיות חטובה ולהיכנס לזה עד הסוף, הפכה למאמנת כושר ונרשמה לסוכנות דוגמנות. "קיבלתי החלטה להיות הגירסה הכי טובה של עצמי. גם נפשית וגם פיזית" אמרה אל החטובה.

 

אל לא סבלה מעודף משקל בילדותה, אבל עברה טלטלטת רגשיות כאשר אביה נכנס לכלא: "אכלתי המון ג'אנק פוד באותה תקופה לחוצה, וזה נמשך שנים. הייתי משתמשת בפוטושופ כדי להיראות רזה יותר בתמונות".

 

 
איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר?
 איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר?   צילום: דיילי מייל 
 

כאשר סיימה אל את לימודיה באוניברסיטת בריסטול, אנגליה, בספטמבר האחרון, היא החליטה לקחת שליטה על הדיאטה והתזונה שלה.

 

שגרת האימונים שלה כוללת אימוני משקולות ואירובי יומיומיים חוץ מיום אחד מנוחה לשרירים. בערוץ היו טיוב שלה היא מדגימה תוכניות אימונים לצד הדרכות איפור וטיפים בריאותיים.

 

"בהתחלה זה היה אמצעי כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלי, אבל כשהתחלתי לקבל הודעות מבנות שהביטו בי ואמרו לי כמה שאני מעוררת בהן השראה, הכל השתנה." אל ממשיכה להוות השראה בקרב נשים וגברים שראו שזה אפשרי ואף נחטפה ע"י סוכנות דוגמנות שהבינה שיש לנערה הרבה יותר מפנים יפות.

 

רוצים גוף שרירי, בריא וחטוב? הנה 6 טיפים

 

1. בקרו בחדר הכושר לפחות 5 פעמים בשבוע, אל תפחדו להרים משקולות, זה מחטב ומגביר את קצב חילוף החומרים.

 

2. אחרי או לפני כל אימון משקולות בצעו אירובי מ-20 דקות ועד שעה לשריפת שומנים ובריאות שריר הלב

 

3. שמרו על תזונה מאוזנת והימנעו ממתוקים, מטוגנים ושומנים.

 

4. נהלו יומן, זה תמיד עוזר ואף מדרבן לראות שינויים

 

5. אל תיבהלו אם השינוי לא מגיע מהר, תנו לכם זמן והיו עקביים

 

6. תמצאו מטרה, כי בלעדיה מהר מאוד תפסיקו להתאמן. חשוב שהמטרה לא תהיה רק חיצונית (כמו אני רוצה להיראות טוב יותר), תמצאו סיבה פנימית טובה (כמו לדוגמא, להירגע או לשפר את הבריאות).

 

 

 

 
איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר?
 איך היא הפכה מבטטת כורסה למאמנת כושר?   צילום: דיילי מייל 
 
 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by