בערוץ

נופשים קבוע
שבע דקות מגן עדן – מלון אינדיגו תל אביב

נופשים קבוע |

אם אתם ממש רוצים לחו"ל אבל לא יכולים, אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מקום כמו חו"ל שנמצא שבע דקות מהבית. אנחנו מצאנו אחד כזה

גג מלון אינדיגו
 גג מלון אינדיגו   צילום: איתי סיקולסקי

רקע: אחרי כמעט שנה שלמה ללא שינה רצופה של יותר משלוש שעות בלילה, החלטנו אישתי ואני לצאת לנופש התרעננות קצר. למזלנו, הסכימה גיסתי לשמור על צמד התאומות המהממות והורסות השינה שלנו למשך 24 שעות יקרות. מאחר והחלטנו לא לבזבז את זמן המנוחה היקר על נסיעה לחלק פריפריאלי נידח של המולדת, אז כעבור כשבע דקות, ניווטנו את עצמנו בין רחובות הבורסה למלון אינדיגו.

לכל מי שמכיר את רחובות מתחם הבורסה (ומי לא מכיר בעצם?) יודע שהם מייצגים נאמנה את ההווי הישראלי, שזה בדיוק ההפך ממה שמייצג מלון אינדיגו, שמסתתר לו שם באחד הרחובות האלו.

הכניסה למלון מעוצבת לעילא, בסטנדרט שמזכיר לך את חו"ל ואף גורם לך להרגיש כאילו קפצת לשם. אפילו פקידת הקבלה לקחה מאיתנו את הפרטים באנגלית. העיצוב היפהפה זכה לא רק להתפעלות שלנו אלא גם לפרס רשמי של "המלון המעוצב ביותר בישראל" על ידי מגזין "בניין ודיור". ממנהלת המלון שקיבלה אותנו למדנו גם שהוא נבחר להיות מלון הדגל של הרשת הבינלאומית של מותג היוקרה Hotel Indigo.

אישתי מאד התפעלה מהמבואה אבל אותי בעיקר עניין לישון, וכמה שיותר מהר, אז לקחתי את הכרטיס מפתח ועלינו לקומה התשיעית, לסוויטה שחיכתה לנו.

לובי מלון אינדיגו
 לובי מלון אינדיגו   צילום: רני סיקולסקי

החדר, האווירה והשירות: כל כמה שרציתי לישון, לא התאפקנו והשקפנו מהחלון הגדול אל הנוף שנשקף לכיוון צפון לפארק הירקון. שעשע אותנו שאפשר אפילו לראות מהחלון את הבית שלנו בהדר יוסף. עד כדי כך קרוב, הנופש הזה. אז אחרי שבדקנו שהילדות בסדר וגיסתי לא התאבדה עדיין, זינקנו על המיטה ונרדמנו מיד.

שנת צהריים להורים לילדים קטנים זה דבר כה נדיר, כמו שוקולד שוויצרי או יין משובח במיוחד. ולכן כל כך נהנינו משנת הצהריים השקטה והנעימה הזאת, וכשהתעוררנו, שתינו לחיים עם השמפניה שקיבלנו מהמלון, והתארגנו לארוחת הערב שהזמנו מבעוד מועד.

סוויטה מלון אינדיגו
 סוויטה מלון אינדיגו   צילום: איתי סיקולסקי

החדר עצמו גדול ומעוצב יפה וביעילות. התקרות הגבוהות ועיצוב העץ המשיכו לשמר אצלנו את אווירת חו"ל, והחסרון היחיד שהרגשתי לעומת צימר בגליל היה בהעדר הג'קוזי. כחובב גדג'טים, אני משום מה התלהבתי גם מכך שמסך הפלזמה יוצא משולחן הבר שבפינת הישיבה ולכן השתעשעתי בהעלותו ולהורידו בזמן שאישתי התבוננה בי בחמלה.

האוכל: בכניסה למלון, כך הסתבר, יש מסעדת שף שאליה צריך להזמין מקומות מראש, ולא רק כמה שעות אלא לפעמים כמה ימים. המקום הוא קטן ונעים ומתחבר לעיצוב של המלון. שמה של המסעדה הוא: BlackStone Bistro & Lounge.

הצצה בתפריט גילתה מבחר גדול של מנות מפתות אבל בעיה אחת בלבד והיא שהתפריט לא אופטימלי לצמחונים. אז אחרי סלט אחד טעים, החלטתי בכל זאת לקחת סיכון עם הפיצה טונה ולא הצטערתי כלל וכלל. זאת הייתה אחת המנות הטעימות שאכלתי ואף הזמנתי מנה נוספת ממנה.
אישתי, שהיא כמובן לא צמחונית, הלכה על בטוח והזמינה את האנטריקוט. החיוך שעלה על פניה עם הביס הראשון, נשאר לפחות עד שחזרנו הביתה למחרת.

מסעדה מלון אינדיגו
 מסעדה מלון אינדיגו   צילום: איתי סיקולסקי

למחרת בבוקר, חזרנו על המסעדה לארוחת בוקר נהדרת במיטב המסורת האירופאית שכללה מביצים, גבינות, ירקות, סלטים ולחמים ועד מאפים מתוקים ופשטידות. בכנות, היינו עוד מלאים מארוחת הערב, אז שלא-כמו ישראלים קונבנציונליים (כפי שאנחנו בדרך כלל) לקחנו צלחת סולידית כל אחד ופשוט נהנינו לשוחח לאחר לילה של שינה טובה על כוס הפוך איכותי מבלי שהחלפת חיתולים או בכי שרוצה על הידיים יפריעו את שגרת הבוקר הנפלא.

אטרקציות: עוד בלילה, לאחר ארוחת הערב, עלינו את האטרקציה המרכזית של המלון והיא הגג המשקיף על העיר בסצנה שנראית כמו סט של פרסומת.

בחלק אחד של הגג יש בריכה קטנה וחמודה. ובחלק השני בר. בשעות הבוקר ובצהריים אפשר להשתזף שם, אבל אנחנו קפצנו לשם דווקא בלילה, שעבורי לפחות, בעונה הזאת של השנה, הרבה יותר נעים שם. וגם הנוף הלילי יותר יפה בעיניי.

על הגג יש את מסעדת Tapas Bar המציעה, כמובן, מנות טאפאס טעימות.

גג מלון אינדיגו בלילה
 גג מלון אינדיגו בלילה   צילום: איתי סיקולסקי

בקומה הראשונה יש במלון ספא מפנק ואם כבר באנו ל24 שעות של התרעננות, הזמנו מסג' זוגי שבסופו יצאנו רגועים כפי שלא קרה עדיין בשנת העבודה 2015.

בקומה התשיעית יש גם חדר כושר, אבל אחרי מבט חטוף בגלדיאטורים ובמשקולות העדפתי להתעמק במיטה ולישון עוד שעתיים לפני החזרה הביתה לשגרה.

בכנות, לא בזבזנו זמן בלצאת מהמלון, אבל מי שמגיע להתארח שם נמצא במרחק דקות ספורות מכל האטרקציות של תל אביב בכלל, ומתחם הבורסה בפרט. אנחנו כמובן פסחנו על כל מה שהיה ממש בתוך המלון ובסוף הביקור, לקח לנו רק שבע דקות לחזור חזרה הביתה, לזוג התאומות המקסימות שלנו שאליהן כמובן כבר התחלנו להתגעגע.

חדר מלון אינדיגו
 חדר מלון אינדיגו   צילום: איתי סיקולסקי

למי מתאים: לנו! אבל חוץ מזוגות הורים טרוטי עיניים שמחפשים מלון ממש קרוב בשביל להרגיש כאילו הם טסו לחו"ל מבלי להתרחק הרבה מהילדים הקטנים, המלון מיועד לאנשי עסקים שבאים לסחור באזור הבורסה.

כמה עולה: מחירי החבילות בחדרים הקלאסי עד חדרי הדלקס, נעים החל מ: 1190-1390 ₪ וכוללים לינה וארוחת בוקר לזוג בחדר ללילה (כולל מע"מ). ניתן להוסיף ארוחת ערב וטיפול בספא בתוספת תשלום לחבילה.

כמו כן, המלון מציע מספר סוויטות: סוויטת ה-Jubilee וסוויטת הדלקס עם נוף לפארק הירקון וסוויטת האקזקיוטיב המציעה חדר ארונות ומרפסת עם ג'קוזי פרטי. מחירי הסוויטות נעים בין 1,800 ₪ עד 3,000 ₪ לילה.