בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
8 שייקים קייציים וטעימים שיעזרו לכם לרזות 

8 שייקים קייציים וטעימים שיעזרו לכם לרזות

 
בריאות |
 

אם אתם מחפשים דרך בריאה להגיע עם בטן שטוחה לים, נסו להוסיף את השייקים שלנו לתפריט היומי שלכם: הם עשירים בויטמינים ומינרלים, חומצות שומן חיוניות וסיבים תזונתיים. הנה 8 מתכונים מנצחים, והדרך שבה הם יעזרו לכם לרזות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
8 שייקים שיעזרו לכם לרזות
 8 שייקים שיעזרו לכם לרזות   צילום: fortolia 
 
 

הם לא יחליפו את הארוחות, אבל אם תשלבו אותם מדי יום בתפריט, תוסיפו לגוף שלכם חיוניות, בריאות וגם תוכלו להגביר את קצב חילוף החומרים שלכם ובכך לרזות. ההבדל בין מיץ לשייק הוא בעיקר בסיבים התזונתיים שבו. במיץ צריך להשתמש ביותר פירות וירקות ובכך מקבלים יותר סוכרים מאשר ויטמינים וסיבים. העדיפו את השייקים וגוונו. השייקים הם האופציה המושלמת להצטנן בחום הכבד וגם לרדת במשקל על הדרך, הנה 8 המתכונים המנצחים שלנו. אהבתם? שתפו!

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

5 עצות זהב ליחסים לוהטים כמו בתחילת הקשר

מלכת הדיאטה: 10 דברים שחייבים לדעת על אפונה

 

השייק: מלונענע, פצצת סידן מתוקה

כמה קלוריות: 92 קלוריות

המצרכים: חצי לימון קלוף, 3/4 כוס מלון, 2 תאנים מיובשות, 3 עלי נענע טריים, כוס מים, חצי כוס קרח

למה הוא מרזה: משביע בזכות הסיבים התזונתיים שבמלון ובתאנה, עשיר בויטמין C, סידן וברזל.

 

 
שייק מלונענע
 שייק מלונענע   צילום: אילנית כהן 
 

השייק: קפה בננה

כמה קלוריות: 200 קלוריות

המצרכים: כוס קפה, בננה גדולה קפואה, 1/3 גביע יוגורט מחלב עיזים, 1 כפית קקאו, 1/2 כוס קרח

למה הוא מרזה: קפאין מגביר את חילוף החומרים, להעצים את אימון הכושר שלכם, ולדכא את הרעב (לא להגזים בצריכת הקפה, עד 3 מנות ביום). הפרוביוטיקה ביוגורט מרגיעה את הנפיחות בבטן.

 

 
קפה בננה
 קפה בננה   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

השייק: מלפפון-אבטיח-תותים

כמה קלוריות: 180 קלוריות

המצרכים: כוס אבטיח קפוא, חצי כוס מלפפון, חצי כוס תותים, חצי כוס קפיר, 4 עלי נענע

למה הוא מרזה: נפח הפירות והירקות פלוס הסיבים התזונתיים יגרמו לתחושת שובע לאורך זמן, היוגורט עשיר בפרוביוטיקה, חיידקים הטובים למעיים ולחיזוק מערכת החיסון שלכם.

 

 
שייק אבטיח תות מלפפון
 שייק אבטיח תות מלפפון   צילום: Women's Health 
 

השייק: אוכמניות

כמה קלוריות: 200 קלוריות

המצרכים: 1/4 כוס אוכמניות קפואה, 1/4 כוס פטל קפוא, כוס מי קוקוס, חצי כוס קרח

למה הוא מרזה: למי הקוקוס יש נטייה להגביא את קצב חילוף החומרים ובכך לשרוף קלוריות, באוכמניות סיבים תזונתיים שמועילים למערכת העיכול ומשביעים.

 

 
שייק אוכמניות
 שייק אוכמניות   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 

השייק: קוקוס אבוקדו

כמה קלוריות: 140 קלוריות

המצרכים: 3/4 מי קוקוס, 1/2 אבוקדו, כוס תרד, רבע מלפפון, פלפל קאיין 1/4 כפית, רבע כוס כלורפיל, חצי כוס קרח

למה הוא מרזה: שייק דל קלוריות, מכיל המון ירקות מזינים העשירים בויטמינים וחומצות שומן שעוזרות לשרוף שומן בבטן, ומזרזות את קצב חילוף החומרים. מדובר בפצצת אנרגיה מרזה.

 

 
הכניסו שייקים לדיאטה
 הכניסו שייקים לדיאטה   צילום: אפרת ליכטנשטט 
 

השייק: סלק

כמה קלוריות: 130

המצרכים: 1 סלק בינוני מאודה, כוס חלב אורז, כוס תותים, חצי כוס קרח

למה הוא מרזה: נמצא שהסלק יכול להגביר ביצועים ספורטיביים ולגרום לכם להיות אנרגטיים יותר, מומלץ לשתות לפני אימון להגברת האנרגיה וקצב חילוף החומרים.

 

 
סלק יגרום לכם להיות בכושר שיא
 סלק יגרום לכם להיות בכושר שיא   צילום: fotolia 
 

השייק: ירוק

כמה קלוריות: 120 קלוריות

המצרכים: מלפפון, תפוח ירוק, פטרוזיליה, כוסברה, קייל, עלי תרד, סלרי, חסה, עלי סלק, כוס קרח, חצי כוס מים

למה הוא מרזה: שייק עשיר בויטמינים, מינרלים, וסיבים תזונתיים, הוא מנקה רעלים, משביע, מזרז את קצב חילוף החומרים ועוזר לשרוף יותר קלוריות.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by