בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
רגע לפני החגים: האם אפשר לרדת 8 קילו בשבועיים? 

רגע לפני החגים: האם אפשר לרדת 8 קילו בשבועיים?

 
בריאות וכושר |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אפשר לרדת 8 קילו בשבועיים?
 אפשר לרדת 8 קילו בשבועיים?   צילום: צילום מסך אינסטגרם 
 
 

העיסוק במשקל הוא בלתי פוסק ואף מתגבר כשמגיעים החגים או אירוע גדול שבו נרצה להיראות במיטבינו. אספנו 4 שאלות נפוצות שהגיעו למערכת נענע10 והגיע הזמן שנענה אחת ולתמיד: האם אפשר לרדת 8 קילו בשבועיים, מהי השיטה הטובה ביותר להרזייה, ניתן לרזות רק בעזרת פעילות גופנית ללא דיאטה, ומה עדיף קודם, משקולות או אירובי?

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

מחקר חדש: מסתכלים במראה ומתבאסים מהשומנים? זה משמין!

לפתוח שנה בלבן: 10 שמלות לבנות הכי יפות לחג עד 250 שקלים

 

האם אפשר לרזות 8 קילו בשבועיים?

קיבלנו את הפנייה הקיצונית הזו מליהי, 25, שמעוניינת להשיל ממשקלה 8 קילוגרמים תוך שבועיים בעקבות חתונה של אחותה. ליהי, נזכרת מאוחר מדי. אין קיצורי דרך בדיאטה, זה בלתי אפשרי ולא מומלץ. הגוף שלנו זקוק לכל אבות המזון ולכמות מסויימת של קלוריות כדי לשמור על הבריאות וחילוף חומרים תקין. ירידה של חצי קילו בשבוע היא בריאה ואף אפשרית. ירידה מהירה מזו תגרום לסטרס מסוכן לגוף ולעלייה מהירה במשקל בחזרה. בעזרת תפריט תזונה מאוזן ופעילות גופנית אפשר לבנות תכנית דיאטה בריאה. מומלץ להיוועץ באיש מקצוע.

 

 
לפני ואחרי: האם באמת אפשר להוריד 8 קילו בשבועיים
 לפני ואחרי: האם באמת אפשר להוריד 8 קילו בשבועיים   צילום: צילום מסך אינסטגרם 
 

מהי השיטה הכי מומלצת להרזייה?

יש נוסחה מנצחת שרלוונטית לכל דיאטה: מאזן קלוריות שלילי, כלומר - כמות הקלוריות שאתם "שורפים" צריכה להיות גבוהה מזו שאתם מכניסים. מומלץ לבצע פעילות גופנית שתעלה את מסת השריר ותגרום לכם "לבזבז"/לשרוף יותר קלוריות, לשמור על לוחות זמנים מדויקים של הארוחות, לשתות הרבה מאוד מים ולאכול מעט מהכל. אין שיטה אחת המומלצת יותר מאחרות, אך יש שני חוקים מוחלטים - אוכלים הרבה-משמינים, לא זזים הרבה-גם המשקל לא יזוז. הכניסו יותר תנועה לחייכם.

 

 
אין קיצורי דרך. עברו לאורח חיים בריא
 אין קיצורי דרך. עברו לאורח חיים בריא   צילום: צילום מסך אינסטגרם 
 
 

האם אפשר לרזות רק מפעילות גופנית?

אפשרי, בתנאי שאתם שומרים על מאזן קלוריות שלילי. הרבה אנשים שמתחילים להתאמן דווקא מעלים במשקלם כי הרעב גובר והם לא שומרים על תפריט מאוזן. זה מאוד תלוי בסוג פעילות הגופנית ובכמה פעמים בשבוע אתם מתאמנים. דבר שיכול לעזור לכם בשריפת קלוריות הוא להצטייד במד צעדים ולהיות ערים לכמות הצעדים שלכם. לאורח חיים פעיל, מומלץ שתלכו לפחות 8000 צעדים ביום. אנשים שמעוניינים לרדת במשקל דרך ספורט צריכים לבחור בסוג פעילות עצים המשלב כוח ואירובי כמו הרמת משקולות וריצה או ספינינג וקרוספיט.

 

 
שלבו כוח ואירובי
 שלבו כוח ואירובי   צילום: אינסטגרם 
 

מה עדיף קודם: משקולות או אירובי?

שילוב של משקולות ואירובי הוא מיקס מוצלח בתהליך חיטוב הגוף וירידה במשקל, אך השאלה שחוזרת על עצמה לא פעם היא מה עדיף קודם. מחקרים חדשים מצאו שפעילות אירובית לפני כוח יעילה מאוד לחיטוב ולהגדלת מסת השריר. העדיפו לבצע אימוני אירובי לפני אימוני כוח, כמו אופניים, ריצה או הליכה מהירה לפני אימוני הכוח (משקולות).

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by