בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
6 טריקים מעולים שיעזרו לכם לא להשמין בחג השנה 

6 טריקים מעולים שיעזרו לכם לא להשמין בחג השנה

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
איך לא משמינים בחגים?
 איך לא משמינים בחגים?   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

תודו בזה, המילה "חגים" הפכה מזמן למילה נרדפת להשמנה, ולא סתם. ישנה עלייה במשקל של כ-2 ק"ג בממוצע במהלך תקופות החגים. אילו פעולות מניעה עלינו לנקוט לפני תחילת החגים, על מנת לסיים בשלום קצת אחרי החגים? הדיאטנית ענבל דרוקר מגיעה לעזרה עם 6 טריקים שיצילו אותנו מהכרס.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

התגלה: מה היה במירוץ הסודי של נייקי? כל הפרטים על השיגעון

איך כוכבות פורנו נראות ללא איפור? לא תאמינו איזה שינוי

 

1. אפשר בלי להשמין

תאמינו בעצמכם שזה אפשרי. הצלחת התהליך הינה בידיים שלכם בלבד. לכן, נדרשת אמונה עצמית שניתן ואפשר לעבור את תקופת החגים מבלי לעלות במשקל.


2. שתפו את המשפחה

שיתוף הסביבה והמשפחה ברצון שלכם לעבור את החגים מבלי לעלות במשקל, יכול לסייע לגייס את המשפחה לטובתכם. עליכם לבקש את התמיכה בערוצים שונים למשל במהלך הקניות טרם החג, בעת הבישולים ובעת הארוחה עצמה בין אם אתם מתארחים או מארחים.

 

 
רוצים בטן שטוחה לחג? אפשר גם בלי להשמין
 רוצים בטן שטוחה לחג? אפשר גם בלי להשמין   צילום: אינסטגרם 
 

3. אל תאכלו כדי לרצות אחרים

פעמים רבות אני שומעת את התירוץ המיותר - "לא נעים". חשוב להבין שזה הגוף שלכם ולאכול מעבר ליכולותיכם כדי לרצות מישהו אחד, עשוי בסופו של דבר לפגוע בכם. ההעדפה במקרה זה צריך להיות ברורה. בריאותכם קודמת לכול, אפילו אם סבתא מפצירה בכם.


4. תכנון מקדים

תכנון הוא דבר שדורש זמן, עם זאת השקעת זמן זו יכולה להשתלם ובגדול, כי עצם המחשבה המקדימה על מה נאכל וכמה נאכל במהלך החג יכולה לסייע לבקרה על התהליך. הרי רובנו יודעים מה יוגש בערב החג, כמה אוכל יהיה ומי יביא מה.


5. הישקלו לפני ואחרי

השקילה היא תהליך שיכול לסייע לכם לקבל אומדן כיצד תתחילו את החג וכך לתכנן כיצד לסיים אותו. לרוב אני ממליצה לשאוף לסיים באותו משקל, אין טעם להיאבק ולנסות לרדת, אך בהחלט תשומת לב לנאכל יכולה למנוע עליה. עם זאת בשקילות שאני מבצעת לפני החגים בקרב לקוחותי, לא אחת קרה שהלקוח לא רק שלא עלה במשקל, אלא אף ירד במהלך החגים.

 

 
הישקלו לפני ואחרי
 הישקלו לפני ואחרי   צילום: אימג`בנק / Getty Images 
 
 

6. אין מנוס מזה - פעילות גופנית

שילוב של הליכות, טיולים, שחייה או כל פעילות שמתאפשרת לכם מבורכת ומסייעת באיזון בין ההכנסה הקלורית המוגברת בתקופת החג ובין ההוצאה האנרגטית המתבקשת בעקבותיה. נסו לשבץ הליכה או כל פעילות אחרת ביומכם העמוס וככל שיהפוך הדבר לשגרת חייכם, תוכלו לקיים זאת בקלות גם במהלך החג. אפשר גם לשלב פעילות בערב דוגמת סיוע בארגון הבית, ריקון הפח וכל דבר שיזיז אותנו מהכיסא ומשולחן האוכל והקינוחים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by