בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
התאומים החטובים שמתאמנים רק 20 דקות בשבוע - מה הסוד שלהם? 

התאומים החטובים שמתאמנים רק 20 דקות בשבוע - מה הסוד שלהם?

 
בריאות וכושר |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סוד התאומים עם השרירים
 סוד התאומים עם השרירים   צילום: דיילי מייל 
 
 

כולנו אוהבים סודות מהירים להשגת בטן שטוחה, במיוחד אם הם כוללים מעט מאוד הזעה. התאומים שבתמונה, שניהם מאמני כושר חטובים, שנשבעים שכל פעילותם מסתיימת ב-20 דקות אחת לשבוע. נכון, זה נראה קצת בלתי אמין, אבל מסתבר שתזונה קפדנית, אקסטרה תה ירוק, ואימון אחד עצים בשבוע, הוא הסוד של התאומים השריריים הללו.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

נחשפו: סודות היופי של מירנדה קר, כולל כל הטריקים לבטן שטוחה

לשיפור חיי המין: 10 דברים שחייבים לדעת על רימון

 

גוראן וצורן, 27, מספרים שמדובר ב-20 דקות מפרכות, שבזכותם הם השיגו את הקוביות בבטן והידיים השריריות. 5 הדקות הראשונות שלהם מוקדשות לאירובי על המסילה. דקת חימום של ריצה, 2 דקות של ריצה מהירה, דקה של ספרינטים, ודקה אחרונה של הליכה. אחרי חימום האירובי מגיעות 15 דקות של אימוני משקולות אינטנסיביים שכוללים בין היתר: סקוואט, לחיצת כתפיים, לחיצת חזה, ולחיצת חזה בשיפוע, כאשר רק 30 שניות מנוחה מפרידות בין תרגיל לתרגיל.

 

 
סוד התאומים עם השרירים
 סוד התאומים עם השרירים   צילום: דיילי מייל 
 

התאומים מספרים שאימון אינטנסיבי זה גורם להם להרגיש שהשרירים שלהם 'עומדים להתפוצץ', ולאחר מכן הם מרגישים על גג העולם. הם לא מאמינים באימונים ארוכים, ובטח שאין צורך לבלות יותר מפעם בשבוע במכון לטענתם. טיפ נוסף ששיתפו השניים, הוא שימוש בסאונה לאחר האימון, כדי להגביר הזעה והתאוששות מהירה יותר.

 

התוצאות הגיעו עם ההקפדה על התזונה

הסוד למראה החטוב לא מסתיים ב-20 דקות הללו, ומסתבר שהם שומרים על תפריט תזונה קפדני המועשר בחלבונים, דל בפחמימות ושומן, והם מקנחים בתה ירוק בלבד.

 

"הדיאטה היא קשה, אבל עם הזמן אתה פשוט לומד לאהוב את זה. כאשר לא הקפדנו על תזונה, התוצאות שלנו היו גרועות, אבל ברגע שהתחלנו עם תפריט התזונה הנוקשה, התוצאות לא איחרו להגיע וזה היה פשוט מדהים".


המאמנים השריריים מנסים את מזלם בתחרויות כושר ואומרים שהם "מאוד בטוחים" שהם יצליחו. התאומים, שחיים יחד, מתרכזים כעת בקריירת הכושר שלהם ואין להם זמן לבנות זוג - למרות שהם מקבלים הרבה תשומת לב בחדר הכושר המקומי שלהם. אפשר להבין למה.

 

 
מי אמר שצריך להתאמן הרבה?
 מי אמר שצריך להתאמן הרבה?   צילום: דיילי מייל 
 
 

התפריט של התאומים מורכבמ-6 ארוחות ביום - ארוחה 1: 10 חלבונים, 20 גרם שיבולת שועל עם מים, כף חמאת בוטנים, ותוסף LA לשרירים. ארוחה 2: שייק חלבון מי גבינה LA, חופן שקדים. ארוחה 3: חזה עוף בגריל (ללא עור), ברוקולי, שמן זרעי פשתן. ארוחה 4: שני גביעי גבינה דיאטיים עם תה ירוק. ארוחה 5: חזה הודו (ללא עור), שעועית ירוקה, שמן זרעי פשתן. ארוחה 6: שישה חלבוני ביצה ותה ירוק.

 

ובשורה התחתונה - אל תנסו את התפריט הזה בבית

אכילה מוגזמת של חלבונים עלולה לפגוע בתפקוד הכליות, לגרום נזק ללב ולכלי הדם. מחקרים מצאו בעבר כי צריכת עודף חלבון מעלה את רמת החומציות בגוף, חומציות גבוהה פוגעת בפעילות כל מערכות הגוף. בנוסף, עודף חלבון מפריע לספיגת הסידן בגוף.

 

האם אפשר להשיג תוצאות מאימון של 20 דקות עצימות בשבוע?

בלי הקפדה על תזונה נכונה, אי אפשר להשיג שום תוצאות, גם אם תתאמנו כל יום במשך 3 שעות. חשוב להבין שאימון כושר לפני הכל יעיל לבריאות, לשיפור סיבולת לב ריאה, לחילוף חומרים יעיל יותר ולשמירה על היציבה. אנשים שלא פעילים הרבה במהלך היום שלהם, זקוקים ליותר אימונים בשבוע כדי לשמור על משקל גוף בריא. אם אתם מעוניינים בחיטוב הגוף, מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע שיבנו לכם תוכנית אימונים שמתאימה לאורח חייכם בשילוב תפריט תזונה מתאים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by