בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בשיתוף ברק רום 
יש לכם עסק ואתם רוצים לשווק אוותו נכון? כך תעשו זאת 

יש לכם עסק ואתם רוצים לשווק אוותו נכון? כך תעשו זאת

 
בשיתוף ברק רום |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 צילום: פוטוליה 
 
 

נסו לדמיין ישיבת פרסום ושיווק. מצידו האחד של השולחן יושבים בעלי החברה, מנהל השיווק ומנהלת הפרסום. ומעברו האחר, תקציבאית מחברת פרסום מוכרת, מנהל המדיה שלה, ומקדם האתרים. בישיבה מנסים המשתתפים להבין ולאשר את תקציב הפרסום והשיווק של פרויקט חדש העומד לצאת לדרך, כמו גם לקבל החלטה סופית בענין תמחור המוצרים וקצב המכירה הרצוי. מנהל המדיה של חברת הפרסום מציע תמהיל מסורתי, הכולל נוכחות בעתונות העסקית והארצית. חבילת תשדירי פרסום ברדיו, קידום בגוגל, פרסום ביד 2 ומספר שלטי חוצות באזור המאגד את מה שהוגדר כ״קהל היעד״. המשתתפים בישיבה מתבוננים בתמהיל ובתקציב ומחליטים לאור הנסיון הקודם ללכת על הקמפיין המוצע, אבל מבקשים לקצץ כ-10% מהמדיה.

 

 כעת, נסו לדמיין את אותה ישיבה, כשהיא מתנהלת היום. אותה חבורה מתכנסת עבור אותה מטרה, אלא שעכשיו במקום לקבל המלצה מחברת הפרסום, כולם יושבים ומעיינים בדו״ח ההמרות שהפיקה מערכת ניהול לידים של החברה.

ההחלטה שיקבל מנהל השיווק, תהיה קלה ובטוחה לאין ערוך ומבוססת על מידע אמין ומדויק. הוא יוכל להעריך ברמת דיוק גבוהה מאד את אשר צפוי לקרות בכל הליך הפרסום והשווק. נציגי חברות הפרסום והשיווק לא יגישו ״המלצה״ אלא נוסחת המרות מדויקת.

   

 
 צילום: יחצ 
 

"ניהול פרסום ושיווק בעידן של שקיפות דיגיטלית הפך זה מכבר ל״מדע מדויק״, מסביר יו"ר חברת "במבי" מרק זאבי. מערכות ניהול לידים משוכללות כדוגמת המערכת שפיתחנו בחברה שלנו,  מאפשרות לדעת בזמן אמת נתונים רבים אודות מקור הגעת הפניות, עלותן ואיכותן. מה היה מחיר הליד מכל אחד מערוצי המדיה? מה היה אחוז ההמרה לפגישה הראשונה והשניה? כל כמה פגישות נסגרת עסקה? ובכמה תשתנה הנוסחה הזו במידה ונעלה או נוריד את מחירי המוצר?

 

שיטה זו מאפשרת לתכנן באופן יעיל ולמקסם את תקציבי הפרסום והשיווק. היא אף מעודדת את הצוותים המקצועים לשפר כל הזמן את התוצאות ולחתור לאחוזי המרה טובים יותר. חברות הפרסום וקידום המדיה הצופות בנתונים בזמן אמת, משקיעות מאמץ גדול יותר להוזיל את מחיר הליד ולשר את איכותו, ואילו חברות שיווק עושות הכל על מנת לשפר את הביצועים הן בהמרה לפגישות ראשונות ושניות והן בהגעה לסגירה.

 

כלי ניהול שיווק ומכירות כזה, המורכב ממערכת crm חדשנית, ניהול לידים, מערכת טלפוניה ומערכות דיוור מאפשר גם בקרת איכות, באמצעות הקלטות שיחות הטלפון והפקת דוחות סטטיסטיים, משנה את עולם הפרסום ושיווק. יותר ויותר חברות בכל סדרי הגודל מבינות שהדרך לייעל את תהליכי הפרסום והשיווק מתחילה דווקא בהקמת תשית אדמינסטרטיבית חדשנית וניהול מסודר וקפדני של התהליכים".

  

 

אנו מצויים בעידן בו מערכות כדוגמת ״במבי״ משנות סדרי בראשית. מי שלא יעדכן את עצמו, ימצא את חברתו הרחק מאחור.

  

 
 צילום: יחצ 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by