בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
בחזרה לבטן שטוחה: 10 טריקים שיגרמו לכם לאכול פחות 

בחזרה לבטן שטוחה: 10 טריקים שיגרמו לכם לאכול פחות

 
בריאות |
 

קשה לכם להגביל כמויות? הנה 10 טיפים שווים שכדאי לאמץ. החל מצלחות קטנות ועד לטריקים של שתייה. שתפו בהמונכם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
10 טריקים לאכול פחות
 10 טריקים לאכול פחות   צילום: אינסטגרם 
 
 

קשה לכם להגביל כמויות, אחרי שהתרגלתם לאכול כמויות גדולות? הכל טמון בטריקים פשוטים שעליהם צריך להקפיד. צדנו את הוידאו הויראלי הזה של הבלוגרית שירדה במשקל באמצעות הטריקים שלה והחלטנו לשדרג אותם בכמה משלנו. רוצים לרדת במשקל? הנה 10 הטריקים שלנו

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

אימון הכושר שיוריד לכם את הכרס: 9 תרגילים שורפים שומנים

כך תורידו 4.5 קילוגרמים ב- 3 ימים. ומה יש לדיאטנית שלנו לומר על הדיאטה הצבאית?

 

1. מים לפני ואחרי האוכל

שתו לפחות 2 כוסות מים לפני האוכל - כך תרגישו שיש לכם פחות מקום בקיבה לאוכל. אחרי האוכל, קנחו שוב ב-2 כוסות מים במקום קינוח.

 

2. תספרו לעיסות

כן, זה אולי מוזר, ואם אתם בחברת אנשים, תעשו את זה בלב, אבל 50 לעיסות לביס יגרמו לכם לאכול לאט ולעיכול טוב יותר. אכילה איטית משפיעה על הכמויות שאנו אוכלים.

 

3. תתחילו כל ארוחה עם ירקות

במקום להתחיל את הארוחה עם פחמימות, תתחילו עם מלפפון, עגבניה, גזר או כל ירק שאתם אוהבים שינפח מעט את הקיבה, לעסו אותם היטב ורק לאחר מכן התחילו לאכול את הפחמימות, החלבונים והשומנים הבריאים.

 

 
ירקות
 ירקות   צילום: fotolia 
 

4. צאו מהמסך

לעולם אל תאכלו מול מסך מחשב, טלוויזיה או עיתון. חשוב להתרכז באוכל שלכם. כשתסיימו תתפנו לכל דבר אחר. כשלא מרוכזים באוכל אוכלים יותר.

 

5. בחרו בצלחת קטנה

זה טיפ ישן ועובד היטב. מדובר בטריק עבור המוח שלנו. אנחנו אוהבים להעמיס על הצלחת, אז תעמיסו על צלחת קטנה ותאכלו במידה.

 

6. מותר לנשנש

אם אתם בדרך לארוחה גדולה, אירוע בו אתם יודעים שתאכלו היטב, תנשנשו. כשמגיעים רעבים לארוחה, לא סותמים את הפה.

 

7. וותרו על האלכוהול

שלא תגידו שלא אמרנו, אלכהול פותח את הרעב וגורם לנו לאכול כמויות בלתי נשלטות. מעוניינים לצמצם כמויות? צמצמו צריכת אלכוהול מכל סוג.

 

 
תבחרו צלחת קטנה
 תבחרו צלחת קטנה   צילום: fortolia 
 
 

8. קינוח? רק אחרי חצי שעה

מרגישים צורך במשהו מתוק אחרי האוכל? חכו חצי שעה. ייתכן שבכלל לא תרצו. לוקח לגוף כ-20 דקות בערך להרגיש מסופקם ושבעים מהאוכל, טריק חכם לא?

 

9. כשחשים ברעב

הכניסו באופן קבוע כף שמן זית לאוכל שלכם, ואם אתם מרגישים רעבים גם אחרי שאכלתם ארוחת צהרים, תנשנשו 3-4 אגוזים, זה ירגיע את הרעב.

 

10. פעילות יומיומית

פעילות אירובית או שחייה, עלולה להעיר ולהגביר את הרעב, אבל פעילות כמו יוגה או פילאטיס שכוללת הרבה נשימה וריכוז בהחלט משקיטה את הרעב.

 

צפו בטריקים של הבלוגרית הזו ושלבו ביניהם

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by