בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
נמצאה הדיאטה המושלמת לחורף: הכירו את דיאטת המרק 

נמצאה הדיאטה המושלמת לחורף: הכירו את דיאטת המרק

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה אוכלים בדיאטת מרק? מרק!
 מה אוכלים בדיאטת מרק? מרק!   צילום: מאגר תמונות Fotolia 
 
 

כולנו מעדיפים להתכרבל על הספה כשגשום בחוץ ולזלול מאכלים עתירי שומן וסוכר, ולמען האמת - להיות בדיאטה בחורף זה יכול להיות סיוט של ממש, אבל לא אם היא משביעה, מנחמת ומחממת. הכירו את דיאטת המרק שלנו, בה אוכלים בעיקר - מרק, אבל לא רק. דיאטה זו נועדה 'לנקות' את הגוף מרעלים, לחזק את הגוף וכתוצאה מכך, נרד במשקל. אז מה אוכלים בדיאטת המרק, מה היתרונות שלה ולמי זה מתאים?

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

שווה את המחיר: 10 דברים שחייבים לדעת על עגבניה

אימון קורע להורדת הכרס: 9 תרגילים שישרפו את השומנים של החגים

 

5 יתרונות לדיאטת המרק

 

1. משביע - אף אחד לא אוהב להיות רעב בדיאטה. בשביל 'להשתיק' את הרעב, הכניסו הרבה קטניות למרק שלכם.

 

2. מחזק את הגוף - במרק שמכיל בעיקר ירקות וקטניות, (אפשר להכניס גם עוף ובשר), יש את כל הויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק לו. גוונו בירקות ואל תאכלו בכל יום את אותו המרק.


3. כל אחד יכול - לא מדובר בדיאטה קיצונית או קשה במיוחד, כל אחד יכול לבצע את הדיאטה גם צמחונים וטבעונים.

 

4. אוכלים כמה שרוצים - רעבים? תאכלו מרק.

 

5. הקלה בבטן ועיכול תקין - כשמורידים את ה'מזיקים' כמו סוכרים ושומנים, מיד מרגישים הרבה יותר קלילים, הבטן יורדת והעיכול משתפר.

 

 
משביע. כל אחד יכול!
 משביע. כל אחד יכול!   צילום: shutterstock 
 

מה אוכלים בדיאטת מרק?

 

בוקר

 

מים חמימים עם חצי לימון סחוט

קפה + יוגורט + כף קוואקר + תפוח

 

צהרים

 

מרק - משתנה בכל יום

בכל יום הכינו סיר מרק חדש ותאכלו ממנו כמה שרק תרצו. הכניסו לתוכו כמה שיותר ירקות, סוג אחד לפחות של קטניות (עדשים, מש, שעועית, חומוס) וכף אחת של פחמימה מלאה (אורז מלא, קינואה, אטריות מקמח מלא) אותה מכינים בסיר נפרד ומכניסים כף אחת בכל מנה. ניתן לוותר על הפחמימות אם המרק עשיר בקטניות. אם הכנתם מרק ירקות, כדאי להוסיף כף פחמימה.

 

אחר הצהרים

סלט ירקות עשיר או מנת פרי

 

ערב

 

מרק - כמה שרק רוצים

 

 
מרק עוף
 מרק עוף   צילום: fortolia 
 
 

8 חוקי הדיאטה

 

1. שתו - המון מים, בערך כל שעה שתו כוס או שתי כוסות מים. הכינו לכם מדי יום קנקן של תה צמחים ושתו גם ממנו במשך היום.

 

2. מוותרים על אלכוהול - שותים רק מים ותה צמחים כאמור.

 

3. אין כניסה למתוקים - הכי מתוק שמותר זה תפוח, אגס או בננה. פירות יבשים לא נחשבים.

 

4. אין כניסה לחמאה, מרגרינה וחברותיה - יכולים להשתמש במעט חלב קוקוס מדי פעם.

 

5. לא אוכלים בלילה - תנו לקיבה לנוח כשעתיים שלוש לפחות לפני השינה

 

6. לא חוזרים על אותו המרק יום אחרי יום על מנת שתצליחו להתמיד בדיאטה ושתכניסו את כל המויטמינים, המינרלים ואבות המזון שהגוף זקוק לו.

 

7. כמה זמן? כמה שאתם מרגישים. אפשר לעשות דיאטה זו 3-7 ימים.

 

8. לא אוכלים בחוץ - רק אתם מכינים את המרק שלכם.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by