בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
הסיבה האמיתית: למה אתם עושים ספורט ובכל זאת משמינים?  

הסיבה האמיתית: למה אתם עושים ספורט ובכל זאת משמינים?

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבלים שעות בספינינג ומשמינים?
 מבלים שעות בספינינג ומשמינים?   צילום: GettyImages/אימג'בנק 
 
 

אחת מהתופעות שמטרידות אנשים שמתחילים להתאמן בחדר כושר, בריצה, או בכל פעילות גופנית שדורשת מאמץ, היא דווקא העלייה במשקל, למרות שמטרת האימון עבור חלק מהאנשים בכלל היא ירידה במשקל.

 

זה לא מוכרח לקרות, אבל זה קורה הרבה מכמה סיבות פשוטות, ואפשר למנוע אותן. ראשית, חשוב להבין שכאשר מתחילים להתאמן מסת השריר עולה בהדרגה, ולשרירים שלנו יש משקל. ככל שנעלה את מסת השריר בגוף שלנו, המשקל יספר על עלייה, אז אל תמהרו להתבאס. מומלץ לעקוב אחר המותניים בסרט מדידה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

דוגמנית בלי זרוע ודוגמן ללא רגל מככבים בקמפיין עוצמתי ומרגש

סרטון ויראלי: גוף האישה האידיאלי מימי הרנסנס ועד היום

 

1. אוכלים יותר

לעיתים קרובות הרעב מתגבר כאשר אנחנו מתחילים להוציא אנרגיה בפעילות גופנית, ובמקום 'לשרוף' קלוריות, יוצא שאוכלים את כל מה 'ששרפנו' פלוס אקסטרה שגורם לנו להשמין. כלומר, אם אתם בעניין של ירידה במשקל, אל תזללו וצפו שהספורט יעזור. חשוב לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת גםם כשעושים ספורט.

 

 
ואז את לא מבינה למה את משמינה?
 ואז את לא מבינה למה את משמינה?   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

2. מדלגים על ארוחות

כאשר אנחנו מדלגים על ארוחות, הגוף אוגר את השומן בגוף כאשר הוא יקבל את הארוחה הבאה. כשרוצים לרזות, גם אם עושים פעילות גופנית - חשוב לתת לגוף דלק כל הזמן ולפזר אותו במהלך היום, כאשר מומלץ לאכול כל 3 שעות.

 

3. לא מוציאים מספיק אנרגיה

אם אתם יושבים רוב היום במשרד ומתאמנים במשך שעה אחת במשך היום, זה לא מספיק. שימו לב לתנועה שלכם ונסו להיות יותר פעילים. עלו במדרגות, לכו לשחות, עשו הליכות ואל תשבו למשך יותר משעה רצופה. עשו סיבובים והניעו את המפרקים.

 

4. הפעילות לא מספיק עצימה

פילאטיס, יוגה ושיעורי מתיחות הם אימונים נפלאים, גם הליכות, אבל אם אתם מנסים לרזות, לא בטוח שאלו הן הפעילויות הנכונות למטרה זו. בשביל לרדת במשקל עליכם לשלב אימוני כוח (משקולות) ואירובי (ריצה/הליכה/ספינינג) לאורך כל השבוע.

 

 
יוגה זה נפלא, אבל לא תרזו מזה
 יוגה זה נפלא, אבל לא תרזו מזה   צילום: fotolia 
 
 

5. מעט מדי

נכון שלאף אחד מאיתנו אין אקסטרה של זמן פנוי, אבל כשמדובר במשהו שהוא חשוב לנו כמו הבריאות שלנו, מומלץ לפקוד כמה שיותר את חדר הכושר, הסטודיו או הפארק. כמה פעמים בשבוע כדאי להתאמן כדי לשמור על המשקל והבריאות? בין 4-6 פעמים בשבוע, כאשר אפשר לחלק את הימים לאימונים אירוביים ואנאירוביים, העיקר שתתאמנו וכמה שיותר.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by