בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
לפני ואחרי: כך לירן השילה 18 קילוגרם בקלות ממשקלה לאחר הלידות 

לפני ואחרי: כך לירן השילה 18 קילוגרם בקלות ממשקלה לאחר הלידות

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני ואחרי
 לפני ואחרי   צילום: עידן פימה מסטודיו רון קדמי 
 
 

כולנו עולות במשקל במהלך ההיריון שלנו, וברוב המקרים מתקשות להשיל אותו לאחר הלידות. לירן החליטה שהיא לוקחת את עצמה בידיים לאחר שתי הלידות שלה ועברה לאורח חיים בריא. בזכות הרבה משמעת עצמית והתמדה היא השילה 18 קילוגרם ממשקלה. איך היא עשתה את זה? מדור לפני ואחרי מביא לכם סיפורי דיאטה מעוררי השראה.

 

שם: לירן בן הרבון
גיל: 28
עיסוק: מנהלת משרד
משקל התחלתי: 75
משקל נוכחי: 57

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

בלי דיאטות או ספורט: האם נמצאה התרופה לצלוליטיס שלא תתבקש מאיתנו להזיע?

נמצאה הדיאטה המושלמת לחורף: הכירו את דיאטת המרק


למה החלטתי לרדת במשקל: "במשך כל חיי הייתי רזה ואז נכנסתי להיריון והתחלתי להשמין בעקבות סכרת היריון. היה לי קשה מאוד בתקופת שמירת ההיריון ואחרי הלידה לגלות כמה השמנתי. תוך פחות משנה הצלחתי לרדת במשקל בזכות הרבה חיזוקים מצד החברות. כאשר נכנסתי להיריון בפעם השנייה התהליך חזר על עצמו. בעקבות הניסיון שלי לא היה לי ספק כי עליי לעבור שינוי ממש יסודי. חודש אחרי ההיריון החלטתי לאמץ אורח חיים בריא אחרי שלמדתי מהטעויות של ההיריון הראשון".

 

 
"חודש אחרי ההיריון החלטתי לאמץ אורח חיים בריא"
 "חודש אחרי ההיריון החלטתי לאמץ אורח חיים בריא"   צילום: פרטי 
 

איך ירדתי במשקל: "הצטרפתי לקבוצה של שומרי משקל שנתנה לי המון תמיכה. היא עזרה לי לחזור למוטב ולהיות במקום שטוב לי בו מבחינת המראה. למדתי להיות יצירתית לפי מספר הנקודות שלמדתי שאני יכולה לאכול מדי יום. כך למדתי להיות מחושבת, ערוכה מראש, מתוכננת ולשמור על שובע מבלי להתייאש מהתהליך".


היה הכי קשה בתהליך: "בחגים, בשבתות, באירועים ומקומות בהם התארחתי. בכל מקום לא שגרתי את צריכה לבוא ערוכה מראש ולא תמיד זה מצליח. לפעמים נפלתי קצת אבל החוכמה לדעת לקום, לא להישבר ולהמשיך הלאה. מחר הוא יום חדש והזדמנות להתחיל עם דף חלק.


החולשות שלי: "מאכלים מתוקים. למדתי לא לסלוד מהם לגמרי אלא לאכול אותם במינון הנכון. ככה אני גם נהנית וגם שומרת על המשקל. כי כל אחד צריך קצת מתוק לנפש".


מהי פעילות הספורט האהובה עליי: "אני עולה על הליכון בחדר כושר לפחות 3 פעמים בשבוע. עד לא מזמן גם השתתפתי באימוני זומבה. אני מודה כי ספורט הוא לא משהו שאני מחבבת מאוד אך בכל זאת משתדלת להיות עקבית. זה גם עוזר לשמור על המשקל ובריא לגוף".

 

 
אחרי
 אחרי   צילום: עידן פימה מסטודיו רון קדמי 
 
 

טיפ לרוצים לרדת במשקל: "אל תחשבו על זה כדיאטה, תאמצו אורח חיים בריא ככה תצליחו בטוח. תעשו ספורט כאשר כל פעילות היא מבורכת. שתו הרבה מים ותתייחסו לגוף שלכם בכבוד".

 

החלום שלי: "להצליח לשמור על המשקל הנוכחי. לדעת להמשיך ולהתמיד בתהליך של שמירה אורח חיים בריא מבלי להתייאש".

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by