בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
איך מורידים את השומן בישבן ב-7 צעדים פשוטים? 

איך מורידים את השומן בישבן ב-7 צעדים פשוטים?

 
בריאות וכושר |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
איך להיפטר מהשומן בישבן ב-7 צעדים פשוטים?
 איך להיפטר מהשומן בישבן ב-7 צעדים פשוטים?   צילום: אינסטגרם קלואי קרדשיאן 
 
 

"איך אני נפטרת מהשומן בישבן"? כמאמנת כושר אני שומעת את השאלה הזו לא מעט. למען האמת, כמעט בכל יום. אז קודם כל, חשוב להבין שמעבר לשאיבת שומן באיזור סציפי בגוף, אנחנו לא כל כך יכולות לשלוט על חלוקת השומן שלנו בגוף. אם אנחנו רוצות להיפטר משומן בישבן, עלינו להוריד את אחוז השומן בגוף באופן כללי ובנוסף לבצע תרגילים המחזקים ומחטבים את הישבן. כך תעשו זאת ב-7 צעדים פשוטים

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

1. נפטרים מסוכרים

אויב מספר אחת לבריאות ולישבן הוא הסוכר. חוץ מסוכר פירות במידה (לא מיצים, רק 2 מנות פרי ביום), תיפטרו מהם. אל תכניסו אותם הביתה ותוותרו על הקינוחים במסעדות. חפשו נשנושים בריאים שאינם מכילים סוכר.

 

2. אוכלים קצת אבל הרבה

העמסה של כמויות גדולות בארוחה אחת לא בריאה לגוף וגורמת לו לאגור את השומן באיזורים לא רצויים בגוף. אם תאכלו הרבה פעמים ביום אבל תורידו בכמויות, תראו שגם השומן מתחיל להיעלם בהדרגה מהגוף. בכל 3 שעות הכניסו משהו לגוף שלכם.

 

3. גלו את הפארק

לא משנה איפה אתם גרים, חפשו את הפארק, חוף הים או מסלול נוח להליכה או לריצה. מזג האוויר מושלם כעת להתחיל לעשות פעילות אירובית, וזה לגמרי בחינם. התחילו בהליכות מהירות של 30 דקות בכל יום, עד שתגיעו בהדרגה לשעה. נסו להכניס לתוך השעה הזו מקטעי ריצה לפי היכולת שלכם, ואם אתם מרגישים שאתם יכולים, רוצו לפחות חצי שעה כ-3-5 פעמים בשבוע. הזרמת הדם חשובה לסיבולת לב ריאה וגם לישבן חטוב ומורם.

 

 
אוכלים קצת אבל הרבה פעמים
 אוכלים קצת אבל הרבה פעמים   צילום: אינסטגרם קלואי קרדשיאן 
 

4. נרשמים ליוגה

כן, יוגה, השיעור הזה עם הנשימות. אז אל תירשמו ליוגה רק בשביל ישבן חטוב, תיהנו מהשקט הפנימי, מהחיבור אל עצמכן, מהחיזוק של הגוף, ואחרי התמדה תגלו שהשיעורים הטיבו עם הישבן שלכן.

 

5. חפשו מדרגות

ותתחילו לספור עלייה של לפחות 100 מדרגות בכל יום. זה יכול להיות בעבודה, בדרך לאנשהו או באופן יזום, חפשו מדרגות ועלו במהירות ותרדו. אל תשכחו, בכל יום.

 

6. ביוש אלכוהול

אלכוהול מכל סוג הופך לסוכר בגוף ונחשב לאויב מסוכן לישבן בדיוק כמו ממתקים. לכן שתו במידה אחת לשבוע או שתנדו אותו מהתפריט שלכם לגמרי. האלכוהול מזיק לכבד ואינו יעיל לדיאטה.

 

7. תרגילים ספציפיים לישבן

'סקווט', 'מכרעים', 'הרחקות יריכיים' ו'דד ליפט' הם רק חלק מהתרגילים שכדאי לכם לבצע מדי יום, או יום כן יום לא בשביל לחזק, לחטב ולהרים את הישבן. הנה סרטון שמסביר בדיוק איך עושים את זה. אין צורך בחדר כושר, רק תלחצו על הפליי ושימו על עצמכן טייץ.  @sharon_yanovski

 

 
 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by