בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
לא רק בשביל בטן שטוחה: מחקר חדש מצא את הסיבה האמיתית שבגללה אתם צריכים לרזות 

לא רק בשביל בטן שטוחה: מחקר חדש מצא את הסיבה האמיתית שבגללה אתם צריכים לרזות

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
עוד סיבה חשובה לסתום את הפה
 עוד סיבה חשובה לסתום את הפה   צילום: shutterstock 
 
 

בעולם המערבי מתרחשת מגפת השמנה שהולכת וגדלה, שבאה עם השפע והקושי לשים לעצמנו גבולות, ולא סתם צצות מכל עבר כל מיני דיאטות, מכוני הרזייה, סדנאות לירידה במשקל ויש יותר ויותר דיאטנים שמתפרנסים היטב. עם הזמן, מקרים של השמנת יתר והשמנה חולנית נעשים שכיחים ואלו מסכנת חיים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

כעת נמצא קשר ישיר ומוחלט בין השמנת יתר לבין הימצאותם של סוגים שונים של סרטן. יותר מ -12,000 סוגי סרטן חדשים מתגלים מדי שנה בבריטניה וקשורים לעודף משקל.

 

בעצם, מה שיכול לעזור לכם לדעת אם תתפתח המחלה הארורה הוא קו המותניים שלכם. חוקרים מצאו כי עבור כל עלייה של חמש נקודות במדד מסת גוף של אדם (BMI), עולה הסיכון לחלות ב-62 אחוזים בסרטן הרחם, ו-25 אחוזים סיכוי הגבוה יותר לפתח סרטן הכליה. מדובר בנתונים סטטיסטיים מרתיעים שאי אפשר להתעלם מהם.


שלא כמו סיכוני סרטן תורשתיים, זהו גורם אחד שכל אדם יכול להתמודד איתו כדי להוריד את הסיכון לחלות בסרטן, ולנסות להקטין את הסיכוי לחלות.

 

 
סיבה נוספת להוריד את הבטן: למנוע סרטן
 סיבה נוספת להוריד את הבטן: למנוע סרטן   צילום: אינטגרם 
 

אחת ממחברות המחקר: "נמצא כי נשים בגיל הבלות הסובלות מעודף משקל, נמצאות בסיכון גבוה יותר של גידולים שמגורים על ידי אסטרוגן כמו סרטן השד, סרטן רירית רחם וסרטן השחלות. 41 אחוזים ממקרי סרטן הרחם ככל הנראה קשורים להשמנת יתר. עודף שומן לא רק מגדיל את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן השד, הוא גם הופך את הטיפול פחות יעיל.

 

הנה 5 דברים שעלולים למנוע השמנת יתר

 

1. הישקלו והיו מודעים ל-BMI שלכם - מודעות היא שם המשחק פה. מה שיכול להציל את חייכם. אם אתם נמצאים בטווח העליון של ה-BMI, הגיע הזמן לשינוי

 

2. אכלו מעט בכל 3 שעות - הקטינו את הכמויות ואל תאכלו ארוחה אחת גדולה ביום

 

3. הימנעו מאכילה לילית לפני השינה - הגוף לא יאגור את השומן בגוף, נסו לסיים לאכול כ-4 שעות לפחות לפני השינה.

 

4. הימנעו ככל שניתן מסוכרים פשוטים, שומנים, מטוגנים ואלכוהול - הימנעות תקטין את הסיכוי לחלות.

 

5. עשו ספורט באופן יומיומי - שיעזור לכם לשמור על משקל תקין ולחזק את גופכם.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by