בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
תוסיפו לקפה בבוקר חמאה, תפסיקו עם ההליכות ותחרימו פירות: הגורו לדיאטות חושף את 10 הטריקים שלו לדיאטה 

תוסיפו לקפה בבוקר חמאה, תפסיקו עם ההליכות ותחרימו פירות: הגורו לדיאטות חושף את 10 הטריקים שלו לדיאטה

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הגורו לבריאות מגלה את השיטות להרזייה
 הגורו לבריאות מגלה את השיטות להרזייה   צילום: אבי ולדמן 
 
 

תשכחו מסלט חסה ורעב מתמיד: בייקון, שמנת וגבינות שמנות, הן המפתח לירידה במשקל, כך מאמין גרנט פטרסן, שניסה לרדת במשקל בדרכים קונבנציונליות ולא צלח, עד שהגיע למסקנות שלו. בנסיונות הכושלים שלו הוא צרך תפריט דל שומן וקלוריות והזיע מספר שעות ביום בחדר הכושר. כעת יש לו דרך יעילה משלו, אותה הוא מעביר דרך סנדאות ברחבי העולם וספרו החדש: "תאכלו חזיר, אל תעשו ג'וגינג".

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

"לגברים יש פטיש לרגליים שלי": מטורף! הכירו את האישה עם הרגליים הכי ארוכות באמריקה

שווה את הקלוריות? 10 דברים שחייבים לדעת על קרמבו

 

פטרסן טוען כי עלינו להחרים את הפחמימות כי אלו גורמות לנו להשמין. האינסולין גורם לקלוריות המתפרקות בגופינו והופכות לשומן, מה שמונע משומן הגוף שלנו לתפקד כמו דלק, טוען הגורו. ובגדול, עלינו לחתוך את פחמימות ולהחרימם, או להסתפק בכמות מזערית שמסתכמת בפרוסת לחם ובננה. אנחנו גם צריכים להפסיק לאכול פירות לטענתו ולהוסיף שומן לקפה שלנו. הנה 10 חוקי הברזל שלו.

 

 
שכחו מפסטה בצהרים
 שכחו מפסטה בצהרים   צילום: קרן ביטון כהן 
 

1. אוכלים שומנים טובים
הוסיפו לתפריט שלכם מדי יום שומנים טובים שיש בהם אומגה 3 ואומגה 6. אלו כוללים: אבוקדו, דגים כמו סלמון, סרדינים, וטונה, צדפות, שרימפס, אנשובי, הרינג, אגוזי מקדמיה ושמן קוקוס. שומנים אלה הם טובים, כי הם עוברים מטבוליזם באופן שונה מאשר שומנים אחרים. הם קלים יותר לשריפת אנרגיה, וכאשר אתם אוכלים אותם, תחושת הרעב נעלמת, ואתם מקבלים דלק יעיל לתפקודי הגוף השונים והמוח.

 

2. בבוקר - קפה עם שומן

תודו שזה מוזר, הגורו טוען שעלינו להוסיף 3 כפיות חמאה, או שמן קוקוס לקפה שלנו, זאת ארוחת הבוקר המושלמת לטענתו. אם אתם מרגישים צורך עז להתחיל את הבוקר עם פחמימות, החליפו את השומן בשתיים-שלוש ביצים עם 5 פרוסות בייקון. לא מגרה הא?

 

 
חמאה על הבוקר. בתאבון
 חמאה על הבוקר. בתאבון   צילום: shutterstock 
 
 

3. ביוש פירות

הפירות הם רק כדורי סוכר עסיסיים, ונדיר שאנחנו צורכים אותם כפי שהם באמת, לפי עונתם. אנחנו מקבלים הרבה יותר סוכר בפרי שלנו ממה שאנו צריכים. פירות הופכים בגוף לשומן ולכן אם אתם מעוניינים לרזות, היפטרו מהם ואל תכניסו אותם הבייתה, הם מתיישבים על היריכיים שלכם כשומנים מפציר הגורו.

 

4. צום בייקון

פטרסן מציע לכם לנסות לעשות צום בייקון, המנקה את האינסולין מהדם, מה שבסופו של דבר יגרום להורדת השומנים בגופכם ותפסיקו להרגיש רעבים. אפשר לאכול רק שומן ליום אחד כמו בייקון, חמאה, שמן קוקוס, קצפת או בשר שומני, רק לא פחמימות.

 

5. ירקות מרים

אכלו מדי יום ירקות שטעמם מר כמו כרוב, חסה, עולש, מנגולד ותרד, המכילים נוגדי חמצון, גורמים לגוף להתנקות ולמשקלכם לצנוח.

 

 
נו מור פירות
 נו מור פירות   צילום: fotolia 
 

6. לעולם לא מוותרים על הצהוב בביצה

רוב האנשים חושבים שהצהוב של הביצה יסתום להם את העורקים, אבל זה לא נכון. אין קשר בין הכולסטרול הנמצא בביצה לסתימת העורקים שלכם וזה הוכח במחקרים, הביצה טובה לבריאות ולדיאטה כשהיא שלמה. ואם אתם אוכלים את ארוחת הבוקר שלכם עם תפוחי אדמה כמו האנגלים, תדעו שאתם מוסיפים להיקף הבטן והיריכיים שלכם. השאירו את ביצתכם כפי שהיא ואכלו אותה בשלמותה.

 

7. שמן קוקוס הוא אלוהים

מה לא נאמר על השמן קוקוס? ובכל זאת הגורו לבריאות מעצים אותו עוד יותר ומכריז עליו כאלוהי הדיאטה שמעשיר את הטעם ויגרום לכם להיות בריאים, חזקים ורזים יותר. הוא מונע סרטן, מחזק את כל מערכות הגוף וללא ספק ילחם בכרס. אז מדי יום תעמיסו כמה כפות בלי רגשות אשם.

 

8. אכלו יוגורט

הוסיפו יוגורט לתפריט המסייע לגוף לרזות, מחזק את מערכת העיכול ועשיר בחיידקים פרוביוטיים, אל תתעצלו ותקראו מה כתוב על גבי האריזה, תבחרו יוגורט יווני בו יש כמות מופחתת של פחמימות.

 

 
שמן קוקוס הוא אלוהים
 שמן קוקוס הוא אלוהים   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 

9. מותר לשתות אלכוהול

אם אתם חובבי אלכוהול, תשמחו לגלות שבדיאטה של פטרסון מותר לשתות אלכוהול כמה שתרצו, אם באותו הזמן תקצצו בכמות הפחמימות לגמרי ותתייחס אל האלכוהול כאל כמות הפחמימה היומית אשר נכנסה אליכם באותו היום לגוף, והגבירו את כמות השומן שבמזון.

 

10. די עם הג'וגינג

כל פעילות שאתם יכולים לדבר בזמן שאתם עושים אותה, היא לא תעזור לכם לרדת במשקל. זה חייב להיות קשה כדי שיתרחש בגופכם שינוי. זה לא יכול להיות כיף מדי, אם זה כיף יותר מדי, תתחילו לרוץ, תדוושו מהר יותר, כך תשרפו יותר קלוריות, כך תגיעו להישגים וכך תרזו.

 

הכתבה אינה תחליף לייעוץ מקצועי

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by