בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
דיאטת פסטה: הכי מנחמת בחורף! כמה אוכלים, ואיך עושים? 

דיאטת פסטה: הכי מנחמת בחורף! כמה אוכלים, ואיך עושים?

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הכירו את דיאטת הפסטה
 הכירו את דיאטת הפסטה   צילום: al62 - Fotolia.com 
 
 

אנחנו נוטים לחשוב משום מה שפחמימות הם אויבי הדיאטות הנצחיות, אך אם אוכלים את הפחמימות (שהן חלק עיקרי מתפריט מאוזן) הנכונות, בכמות המדויקת ולא זזים מהחוקים, אתם יכולים גם לרזות. פסטה היא בעצם פחמימה שלא עולה לכם הרבה קלוריות, ואם תבחרו בפסטה מחיטה מלאה, תרוויחו סיבים תזונתיים העוזרים לתחושת מלאות ועיכול תקין.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

הוציאו 200,000 פאונד על החלום: להפוך לברבי וקן. צפו בכל התהליך, הניתוחים והמאמצים

נחשפו סודות המצליחנים: 8 הרגלי הבוקר של האנשים המצליחים בעולם

 

אכילה פסטה ברמה היומית יעילה לפקוד תקין של המוח, לתחושת שובע, למצב רוח טוב בזכות הסרטונין, ולאנרגיה גבוהה במהלך היום. הפסטה מומלצת כארוחת צהרים או ערב, ולאנשים העוסקים בספורט, אך פחות מומלץ לאכול אותה לפני השינה, אז הגוף פחות פעיל, והפחמימה עלולה להיאגר בגוף כשומן.

 

בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מומחים לפסטה?

 

ישנם סוגים שונים של פסטות כמו מחיטה, אורז, ביצים או כוסמין. בדיאטת הפסטה מומלץ לגוון בין סוגי הפסטות והרטבים, כאשר הרטבים השומניים פחות מומלצים אך עדיין אפשר לאכול מהם במידה. לכבוד יום הפסטה הבינלאומי, קבלו את דיאטת הפסטה שלנו.

 

 
פסטה לבטן שטוחה. ייתכן!
 פסטה לבטן שטוחה. ייתכן!   צילום: אינסטגרם 
 

10 חוקי דיאטת הפסטה

 

1. מים - בדיאטת פסטה שותים הרבה מים לאורך כל היום, פותחים את הבוקר עם 2 כוסות מים, שותים מים לפני ואחרי פסטה לעיכול תקין.

 

2. בחירת הפסטה - גוונו בסוגי הפסטות אבל העדיפו תמיד בפסטה מחיטה מלאה או אורז מלא. להכין את המנה שלכם בבית, זה תמיד הרבה יותר טוב לדיאטה

 

3. הכמות - מותר לאכול עד 2 ארוחות פסטה ביום, כאשר כמות כל ארוחה היא בין כוס לכוס וחצי, ולא יותר. בשאר הארוחות אכלו חלבונים וירקות.

 

4. תחלקו - יצאתם למסעדה? תחלקו מנת פסטה, כך תאכלו את הכמות המדויקת.

 

5. הכל ברוטב - רוטב עגבניות מכיל ויטמינים, ליקופן, ונוגדי חימצון נוספים. הוא בריא, מזין, ולא יעלה לכם הרבה מבחינת קלוריות, גוונו ברטבים והוסיפו לפסטה שמן זית, ירקות וחלבונים כמו טונה, עוף או בשר.

 

6. מעמיסים ירקות - אכלו ירקות טריים בבוקר, צהרים ובערב יחד עם הפסטה או לחוד.

 

7. לא בלילה - נסו לאכול את הפסטה בשעות בהן אתם פעילים ולא בסמוך לשינה. פסטה נפלאה כארוחת צהרים או ארוחת ערב מוקדמת.

 

8. נמנעים ממתוקים - בדיאטת הפסטה אסור מתוקים בכלל, הגוף לא זוק לפחמימות ריקות. מותר לאכול פרי אחד בבוקר.

 

9. כמה זמן עושים - את דיאטת הפסטה אפשר לעשות ללא הגבלת זמן, מכיוון שמדובר בדיאטה שיכולה להיות מאוד מאוזנת אם אתם מוסיפים לה חלבונים, שומנים וירקות. חשוב לשמור על כמויות מדויקות כדי לא לגרום למאזן קלורי חיובי שישמין אתכם ולא ישיג את מטרתכם.

 

10. לא מנשנשים - עשו לכם ארוחות מסודרות, עדיף בעזרתו של איש מקצוע. אל תחטפו על הדרך, שבו לאכול בצורה מסוגרת ומאורגנת, עזבו את הטלפונים הניידים, התרכזו באוכל שלכם וכך תשמרו על תחושת עירנות ואנרגיה גבוהה לאורך היום.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by