בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בשיתוף ברק רום 
רוצה להרוויח כסף? כך תזניקו את העסק 5 צעדים 

רוצה להרוויח כסף? כך תזניקו את העסק 5 צעדים

 
בשיתוף ברק רום |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
עסק
 עסק   צילום: פוטוליה 
 
 

בתור בעל עסק אתה מבצע מדי יום אינספור פעולות הקשורות להתנהלות השוטפת, ובוודאי עושה כמיטב יכולתך על מנת לקדמו. ואולם, אם כמו רבים אחרים גם אתה תוהה בסופו של יום מדוע העסק אינו ממריא לאופקים חדשים, הכתבה הזו בשבילך! אכן, בתוך המרוץ היומיומי נזנח לעיתים קרובות המרכיב המשמעותי ביותר לקידום העסק, הוא כמובן תחום השיווק. יתר על כן, למרות התפתחותה המטאורית של רשת האינטרנט ככלי שיווקי יעיל במיוחד, רבים אינם מבינים את מלוא הפוטנציאל הטמון בה להגדלת מעגל הלקוחות והמכירות. לפניך חמישה צעדים פשוטים שכל אחד יכול לבצע, אשר יסייעו לך לזכות בחשיפה אפקטיבית.

 

 

1. האתר חייב להתחדש

אתה לבטח משקיע מחשבה, זמן ומשאבים בחידוש ושדרוג המוצרים שאתה מציע, ומתאים אותם להתפתחויות האחרונות בתחום עיסוקך. השאלה היא אם האתר שלך זוכה לעדכון דומה. חשוב להבין כי עדכון של תכנים מהווה מרכיב משמעותי במנועי החיפוש, כך ששינויים של מאמרים קיימים או הוספת כתבות חדשות יעזרו לך לקפוץ קדימה בדירוג. לא מדובר במשימה מסובכת ותוכל לבצע בעצמך מספר שינויים קטנים, כמו למשל החלפת כותרות, או הוספה של תוכן עדכני לגבי מבצעים ומוצרים. זכור כי הגולשים אינם מתעניינים במבצעים מהשנה שעברה, אלא מחפשים מידע עכשווי שגם ישדר להם כי מדובר בעסק רציני המשקיע בשירות. זוהי הדרך הטובה ביותר להשאיר אותם באתר שלך במקום לפנות לאתרי המתחרים, כמו גם לעודד אותם ליצור איתך קשר על מנת להפוך את הגולשים באתר ללקוחות.

 

 
 

2. הישאר מעודכן תמיד

כמו בכל תחום, גם שיווק מוצלח באינטרנט מבוסס על מחקר שוק, הכולל ניתוח מתחרים לצד הבנת המצב הנוכחי בענף, ומכאן שימוש נכון באמצעי הפרסום ההולמים. ניתוח של המתחרים יעזור לך להבין את הפעולות שהם נוקטים, מה הם עושים טוב יותר או פחות ממך, וכיצד לרכוש יתרון בפנייה ללקוחות פוטנציאליים. לכן, הקדש את הזמן לבחינת השוק והתחל ליצור מהלכים מושכלים. כמו כן, במידה שאתה כבר זוכה לקידום אורגני מטעם חברה המתמחה בתחום, בדוק מתי נעשתה לאחרונה אופטימיזציה למבנה האתר. זאת מאחר שהאלגוריתם שמשמש את גוגל לדירוג האתרים משתנה לעיתים קרובות, כך שחשוב מאוד לבצע התאמה עדכנית להגדרות הנוכחיות. במילים אחרות, אם לא התבצעה אופטימיזציה בששת החודשים האחרונים, חשוב מאוד לפנות אל חברת הקידום ולדרוש זאת. חברת אדאקטיב, הינה חברת קידום האתרים הגדולה והמובילה בישראל והיא מאפשרת לך לקבל בחינם דוח המכיל מחקר שוק מפורט לאתרך בתחום העיסוק בו אתה פועל. המחקר מתייחס למצבך המצוי במנועי החיפוש וכן לניתוח פעולות המתחרים שלך בשוק. ניתן לקבל את הדוח כאן.

 

 

 
 צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

3. אל תוותר על ביצועים

הרשת מעמידה לרשותך מגוון רחב של כלים ידידותיים ואין סיבה שלא תשתמש בהם. מדובר בכלים המאפשרים לך לקבל תמונה ברורה של כניסות הגולשים לאתר, כגון שיעור הנטישות, ניתוח דמוגרפי, וכמות התנועה המגיעה מרשתות חברתיות, מתוצאות החיפוש בגוגל או מאמצעי שיווק דיגיטליים אחרים. זוהי דרך פשוטה לאומדן ההצלחה בכל ערוץ, ומכאן לקבלת החלטות על הקפאה, שינוי או פנייה לאפיקים יעילים יותר. שוב, לא מדובר במשימה למקצוענים שחיים ונושמים את הרשת, גם אתה יכול להיכנס אל Google Analytics, להכניס את הקוד שקיבלת לאתרך ולהתחיל לקבל את הנתונים השוטפים מכל מקום ובכל זמן.

 

 

 
 צילום: Getty Images 
 

4. פעל עכשיו להגדלת התנועה באתר

כאמור, באפשרותך לקבל במהירות ובקלות נתונים חיוניים, אז אל תסתפק בבהייה בהם אלא נצל אותם להשקעה אפקטיבית יותר בערוצי השיווק. לדוגמא, הנתון שעוסק במספר הכניסות והפעולות שביצעו גולשים באתר יעזור לך להבין אם לשנות חלקים מסוימים בו, להקפיא את ההשקעה בכיוון מסוים כמו דיוור ישיר, ולהגדילה דווקא בקידום האורגני או בקמפיין ממומן בפייסבוק ובגוגל. אגב, אחד הכלים היעילים ביותר לתכנון התקציב היא מערכת Google Adwords, בעזרתה אתה מגדיר את ההשקעה היומית ובכך שולט בעלויות באופן מוחלט. בנוסף, באמצעותה ניתן גם לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים שביקרו באתר ולא ביצעו פעולות, ולהמשיך ללוות אותם בפרסומות גם באתרים הבאים שהם מבקרים. מדובר בפונקציה הנקראת Remarketing וכשמה כן היא - פרסומת שמבצעת "שיווק מחדש" באמצעות הופעה של באנרים, טקסט או תמונות  באתרים המובילים ברשת, ומזכירה לגולש שביקר באתרך כי מוצריך עומדים לרשותו.

 

 

5. בצע התאמה למובייל

גוגל מעוניינת לספק לגולשים פלטפורמה נוחה ועדכנית ככל האפשר, ולכן אתרים מותאמים למובייל זוכים ביתרון משמעותי בתוצאות החיפוש. מעבר לכך, עליך להבין שכבר היום יותר מ- 50% מכלל הגולשים ברשת עושים זאת בעזרת מכשירים ניידים, כך שאתר לא מותאם מאבד המון לקוחות. במילים אחרות, אם אתה רוצה להעניק לגולשים חוויה נוחה ולאפשר להם לבצע פעולות בצורה פשוטה וברורה, חשוב מאוד שתתאים כבר עכשיו את האתר למובייל. נשמע מסובך? האמת היא שגם כאן מדובר במשימה פשוטה למדי שאיננה כרוכה בעלויות גבוהות. על מנת לקבל תמונה עדכנית היעזר ב- Google Analytics  שמאפשרת לך לצפות במספר הגולשים שהגיעו אליך מהמובייל, ולראות כמה מהם נטשו את האתר.

 

לסיכום

אין סיבה שלא תזניק את העסק קדימה. היעזר בכלים העומדים לרשותך ברשת כדי לנתח את הכניסות, לצמצם את ההוצאות ולהגדיל את שיעורי ההרשמה והפעולות. מדוד את התוצאות, הישאר מעודכן, הכר את השוק ושפר את ערוצי השיווק שלך כך שיעניקו תמורה מרבית.

הכתבה באדיבות חברת אדאקטיב, המתמחה בקידום אתרים ושיווק אפקטיבי באינטרנט.

 

אתם מוזמנים לבקר באתר  http://www.adactive.co.il/

 

 
סמרטפון
 סמרטפון   צילום: פוטוליה 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by