בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בשיתוף ברק רום 
כיצד מוקד טלפוני מודרני מסייע בהעלאת המכירות בעסקים קטנים ובינוניים 

כיצד מוקד טלפוני מודרני מסייע בהעלאת המכירות בעסקים קטנים ובינוניים

 
בשיתוף ברק רום |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 צילום: יחצ 
 
 

בתור בעלי עסק, אתם לא יכולים להוריד את הרגל מהגז אפילו רגע אחד. כל מהלך של העסק, כל פעולה שאתם מבצעים, מיועדת ברמת המאקרו למטרה מרכזית אחת: להגדיל את המכירות, ועקב כך לשפר את המאזנים הכספיים שלכם. הנקודה המרכזית היא שיש צורך לפעול במספר רב של מישורים במקביל, כאשר בכל אחד מהאפיקים צריכים הלקוחות לקבל מענה מקצועי ויעיל.

 

במצב הדברים הזה, ברור מדוע לא ניתן אפילו לחשוב על ניהול עסק מבלי שמתפעלים מוקד טלפוני מודרני. לפניכם סקירה של התמורות המרכזיות שלו, תוך התייחסות לחלק הארי של העסקים בישראל - אלו הם העסקים שסדר הגודל שלהם קטן עד בינוני.

 

 

 

חיסכון בזמן ובמשאבים

העסק הקטן והבינוני הממוצע בישראל, מעצם ההגדרה שלו ככזה, נוטה לפעול באופן מצומצם יחסית. תשכחו מכל אותם עסקי ענק להם סניפים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. במקרה של עסקים קטנים, יש לרוב מקום פעילות אחד ומספר קטן של עובדים. לכן, ברור מדוע הם לא יכולים לסמוך על כך שהלקוחות יתייצבו בפתח בית העסק שלהם, אלא נדרש מהם להשקיע באמצעים שיבטלו את גבולות המרחק. במילים אחרות: הם זקוקים לאייש מוקד טלפוני.

 

כאשר עסק אינו מתפעל מוקד טלפוני, הרי שהוא מצמצם גם את האפשרויות של לקוחותיו. אלא אם יש לו אתר אינטרנט (נגיע לכך בהמשך), נדרש מהם למעשה להגיע לבית העסק באופן פיזי על מנת לשוחח עם אנשיו, לקבל מידע על השירותים שלהם, להתרשם מהמוצרים ואף לרכוש אותם. זוהי דרישה שלא מתאימה לעת הנוכחית, בה הלקוחות מחפשים אחר העסקים שעושים להם "חיים קלים". עסק שלא מספק מענה טלפוני נשאר מאחור, פשוטו כמשמעו, ונאלץ לרוב לראות את הלקוחות המיועדים בוחרים להגדיל דווקא את מעגל המכירות של עסק אחר.

 

 

 
 

ההיבט הכלכלי של השירות

טיעון נוסף בעד המוקד הטלפוני מודרני נוגע לכך שבעת הנוכחי, זה ממש לא יקר לתפעל כזה. ישנם מוקדים טלפונים (מרכזיות) אשר ניתן להתחבר אליהם בצורה מהירה וזולה, מבלי שיש צורך בהקמת תשתיות מורכבות: כזה בדיוק הוא המקרה של מרכזיות IP, הנחשבות למילה האחרונה בתחום בעולם. אלו הן מרכזיות אשר מתחברים אליהן באמצעות האינטרנט, כאשר התשתית נמצאת על גבי ענן חיצוני.

 

זאת ועוד, גם בנוגע לכוח האדם ניתן למצוא דרך להפוך את התמונה לפשוטה יותר. החברה לא צריכה להכשיר את כוח האדם, ולעיתים גם לא לפקח עליהם או לשלם להם משכורת. תחת זאת, יכול העסק להיעזר בחברות המספקות שירותי מרכזיה מקצועיים במתכונת של מיקור חוץ. נכון, זה כרוך בתשלום, אך לא גבוה יתר על המידה.

 

 

 
 צילום: פוטוליה 
 

חשיבותו של המענה האנושי

עסקים רבים מעוניינים ליישר קו עם המאפיינים הטכנולוגיים של העת הנוכחית, בצדק גמור מבחינתם, ולהפעיל אתר אינטרנט, דרכו ניתן לרכוש את המוצרים או להזמין את השירותים. אתר אינטרנט נוח, מאובטח וכזה שמשדר מקצועיות מגדיל את הסבירות לביצוע רכישות מצד גולשים, אשר כל אחד מהם הופך ללקוח פוטנציאלי.

 

אבל, וזה אבל גדול מאד, מומלץ מאד שלא להסתמך על הטכנולוגיה לבדה. אנשים רבים מחפשים את הקשר האנושי כשהם מבצעים רכישות: הם זקוקים לשכנוע הסופי של אנשים בשר ודם, למשל, או לגורם שיספק להם תשובות לשאלות שעשויות בהחלט לעלות אצלם במהלך ההתעניינות על המוצר, או אפילו ברכישה שלו. תפעול מוקד טלפוני, ועל אחת כמה וכמה כזה הפועל סביב השעון, יכול לספק מענה לדרישות שלהם ולהגדיל, בצורה ישירה או עקיפה, את מעגל הלקוחות והיקפי המכירות. נכון, זה לא פשוט לעסק קטן עד בינוני למצוא את האנשים שיאיישו מערך טלפוני כזה, אך חשוב מאד כן לעשות זאת.

 

 

 

 
 צילום: יחצ 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by