בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
להתחמם ולרזות: ג'ינג'ר וקינמון - 8 דרכים להתחמם ביום הכי קר בעונה ולשמור על הגזרה 

להתחמם ולרזות: ג'ינג'ר וקינמון - 8 דרכים להתחמם ביום הכי קר בעונה ולשמור על הגזרה

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
להתחמם ולרזות: לא רק תה
 להתחמם ולרזות: לא רק תה   צילום: fotolia 
 
 

כולנו יודעים שברגע שהטמפרטורות צונחות, הגוף שלנו דורש יותר קלוריות ולכן אנו אוכלים יותר כדי להתחמם, ברוב המקרים, הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים. אם גם אתם מרגישים הרבה יותר רעבים ביום הזה, שהוא היום בכי קר שהיה עד כה בעונה, אתם לא לבד. הנה 8 דרכים להתחמם שגם ישמרו לכם על הגזרה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

חושבים שהן מושלמות? חכו שתראו את זה: דוגמניות חושפות את האמת מאחורי החיצוניות המושלמת שלהן

מונע שפעת, כאב ראש ואקנה: 10 דברים שחייבים לדעת על תפוח אדמה

 

1. ג'ינג'ר

לג'ינג'ר טעם מיוחד ומעט חריף, או שאוהבים אותו או שלא, אבל דבר אחד בטוח - הוא עשוי להיות החבר הכי טוב שלכם בחורף. בנוסף ליעילות של הג'ינג'ר לטיפול בכאבי בטן, בחילות, צרבות וכאבי שיניים, הג'ינג'ר נוגד דלקת, מסייע לטפל בדלקות גרון, ויש לו תכונות מחממות. שתו תה ג'ינג'ר לחיזוק מערכת החיסון וחימום הגוף.

 

2. קינמון

הקינמו הוא המרענן הרשמי של החורף. זה שימתיק לכם את האוכל והשתיה, יתבל את האוכל שלכם, יחמם את גופכם ויגרום לכם לאכול פחות. מחקרים חוזרים מצאו כי לקינמון השפעה מטיבה על השומן הבטני והמסוכן. שתו בקביעות כוס מים חמימים עם כפית שטוחה של קינמון פעמיים ביום לפחות ואתם תרגישו בהבדל. השומן הבטני אינו בריא ואף מעיד על דלקת בגוף. בנוסף, לקינמון אפקט חימום של הגוף, כפית עם הקימה ולפני השינה, יעזרו לגוף לשרוף יותר קלוריות ולכן יעיל מאוד לאנשים שרוצים לרזות בחורף.

 


 
שורש זנגביל
 שורש זנגביל   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

3. הוסיפו כורכום

אם אתם מכינים מרק או תבשיל חורפי, אל תחסכו בתבלין הצהוב העוצמתי. הכורכום נחשב לאחד המזונות האנטי דלקתיים החזקים ביותר שיש בטבע,הוא מחזק את המערכת החיסונית, מפחית את רמת הדלקתיות גוף, משפר מצב רוח, מסייע באיזון רמות הסוכר, מרגיע ומחמם.

 

4. קטניות

עדשים, שעועית, חומוס, פול, ואפונה מחממים את הגוף, משביעים, עשירים בסיבים תזונתיים, חלבונים ופחמימות בריאות. אכילה של קטניות מדי יום תשאיר אתכם שבעים לאורך זמן ותחמם את גופכם לאורך זמן.

 

5. שיבולת שועל

סבתא שלכם אמרה לכם שדייסה זה בריא? הסבתות תמיד יודעות מה הן אומרות. היתרון בשיבולת שועל הוא שאפשר לאכול אותה מבושלת וגם לא, היא בריאה, מחממת ומשביעה לאורך זמן בכל מצב. אז התחילו איתה את היום בדייסה, הכניסו ליוגורט, לחביתה, פשטידה או למרק ותתחממו לכם.

 

 
קטניות מחממות. תעמיסו!
 קטניות מחממות. תעמיסו!   צילום: fotolia 
 
 

6. חריף

אם אתם אוהבים חריף, זה הזמן להשתולל איתו. הוא מחמם, טעים, ויגרום לכם ל'בזבז' יותר קלוריות, ובשורה התחתונה: להתחמם ולשרוף. תעמיסו!

 

7. ירקות כתומים

דלעת, גזר, בטטה ודלורית, הם חלק מקבוצת הירקות הכתומים שכדאי שתוסיפו לתפריט שלכם בימים הקרים. הם מכילים ויטמין A, שומרים על חום הגוף ומחזקים את המערכת החיסונית.

 

8. הליכה

זה לא חדש שספורט הוא יעיל ובריא, אבל הוא חיוני עוד יותר בחורף ובימים קרירים מאוד, למטרת העלאת חום הגוף. אם אתם הולכים בחוץ, התלבשו בהתאם, ואם אתם הולכים על המסילה, דאגו להתלבש היטב כשאתם יוצאים אל הקור ושמרו על חום הגוף. הליכה או ריצה מטפלות ביעילות באנשים הסובלים מקור והן דרכים מעולות לשמור על הגזרה.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by