בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
המחיר הכבד: 12 דרכים לשרוף את הקלוריות של סופגנייה אחת  

המחיר הכבד: 12 דרכים לשרוף את הקלוריות של סופגנייה אחת

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בין 250 ל-700 קלוריות לסופגנייה
 בין 250 ל-700 קלוריות לסופגנייה   צילום: shutterstock 
 
 

ערב הדלקת נר חנוכה יכול לעלות לנו ביוקר. סופגנייה בינונית אחת תעלה לכם כ-350 קלוריות, כלומר כ-70 קלוריות לביס. אז קודם כל, כדאי לכם שהיא תהיה ממש שווה כל ביס, ואז, תשתשלו להסתפק באחת. סופגנייה קטנה תעלה כ-250 קלוריות, וסופגנייה גדולה עשויה לעלות מ-500 ועד 700 קלוריות. אם הייתם מנומסים, בטח גם דגמתם מהלביבות של המארחת, ואם אתם המארחים, בטח נשנשתם קצת בדרך להגשה, רק בכדי לבדוק שיצא טעים. כך או כך, חג החנוכה הוא מהמשמינים שבחגים. שמונה ימים של סופגניות עלולים להעלות אותנו במידה אחת או שתיים יותר.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

להתחמם ולרזות: ג'ינג'ר וקינמון - 8 דרכים להתחמם ביום הכי קר בעונה ולשמור על הגזרה

מונע שפעת, כאב ראש ואקנה: 10 דברים שחייבים לדעת על תפוח אדמה

 

איך נמנעים מההשמנה?

דואגים לשרוף את הקלוריות בפעילות גופנית, מסתפקים בסופגנייה אחת ומקצצים בארוחות בלילה. אוכלים ירקות בהם סיבים תזונתיים, שותים הרבה מים ובעיקר - זזים. הנה 12 דרכים לשרוף קלוריות של סופגנייה אחת בינונית. (משתנה בין אחד לשניה, ככל שמסת הגוף שלכם קטנה יותר, תצטרכו להשתדל יותר).


1. חצי שעת ריצה - חצי שעה של ריצה על ההליכון בשיפוע 1.5 ובקצב של 10 קמ"ש יסלקו את הסופגנייה מגופכם.

 

2. הליכה - הליכה בפארק בקצב מהיר במשך שעה וחצי יעשו את העבודה.

 

3. עמידה ממושכת - אם אתם עומדים שעות מרובות (5 שעות), תוכלו לשרוף את הסופגנייה.

 

 
בטוח שיש לכם קוביות בבטן, הסופגנייה מסתירה
 בטוח שיש לכם קוביות בבטן, הסופגנייה מסתירה   צילום: אינסטגרם 
 

4. אימון משקולות - עבודה אינטנסיבית בחדר הכושר במשך למעלה משעה תספיק לסופגנייה אחת.

 

5. אימון HIIT - אימון אינטרוולים עצים של שעה המשלב כוח ואירובי שווה ערך לסופגנייה בינונית.

 

6. הליכה בשיפוע - דרך יעילה מאוד לשרוף את הקלוריות של הסופגנייה היא ללכת בשיפוע 15 על הליכון בקצב מהיר כ-30 דקות.

 

7. שחייה של שעה - רק תזכרו שאחריה אולי תרצו לאכול עוד סופגנייה. שחייה מעוררת את התיאבון.

 

8. שיעור ספינינג - רוצים סופגנייה גדולה? דוושו מהר יותר או שתעמיסו עומס.

 

9. שינה - האופצייה לעצלנים היא שינה טובה, בשינה מפנקת של 8 שעות תיפטרו מסופגנייה בינונית.

 

 
ריצה
 ריצה   צילום: אינסטגרם 
 
 

10. זומבה - חובבות זומבה או אירובי? אם השיעור מהיר, תוכלו להיפטר מהסופגנייה. במידה והשיעור מתון, תוסיפו עוד עשרים דקות הליכה.

 

11. שטיפת רצפה - אבל לא חפוזה שמסתיימת ברבע שעה, מדובר בשעה וחצי של נקיונות הכוללת הזזת רהיטים כבדים, ותנועות מהירות. מקווים שהבית שלכם גדול מספיק, אם לא - הציעו עזרה לשכנים.

 

12. טיול עם הכלב - הליכה איטית במשך שעה וארבעים תגרום לסופגנייה לשכוח מהמותניים שלכם. עכשיו בחרו בהתאם.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by